rapilos Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Thanks Vie,Zal het onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ga er even uit, heb vanavond een etentje, maar pas om 8.00, dus eerst maar even een boterham eten.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 BB Genoeg binnenkomen als je moet bijbetalen ??? pfff nou dan wens ik je succes mocht je ooit zzp-er worden, te weinig aftrekposten en je bent al snel de olifant (of een ander iets met een grote dinges) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ohoh, Dhen, nou dan word ik mooi geen zzp-er en zoek ik een rijke vrouw waar ik mee kan trouwen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Sjips, wilde mn mobiele abonnement nog veranderen. Nou ja, t is al 6 uur geweest, winkel dicht. Morgen nog maar es kijken.Zo, lekker off topic, tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 oh ohEr bekruipt me het gevoel dat ik best wel weer eens een keertje een feestje zou kunnen gaan houden met een hoop flessen....Gevaarlijke gedachtes, help !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Gremlinmeppers gevraagd, wie mept er mee !!!Even naar buiten, patat halen. Zo weer hier xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Mep mee!!!!!!!!!!!!!!Jammer dat mijn vriend met z'n roeiboot er niet bij is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 quote: Originally posted by: BamBamOhoh, Dhen, nou dan word ik mooi geen zzp-er en zoek ik een rijke vrouw waar ik mee kan trouwen:) Die zoek ik ookvoor erbij dan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken over Cootje en Woman, toch? Die zijn wel sterk genoeg.Anders ff een advertentie zetten, Gremlinverdelgers gezocht. Salaris. Het liefst zwart. Wie ze vindt mag ze houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ho Alf ho.;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 He Woman ik heb er op weg naar de maaltijd al 2 platgemept van die Gremlinsstraks kom ik voor de restmet een knoflookwalmkunnen ze niet tegenLaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Woman, niet drinken maar dansen.In 1974 brachten The 3 Degrees het nummer: When will I see you again? uit. (Ja ik ben van de Motown-soul.)Ik zag zojuist een uitvoering daarvan, toen de dames al in de vijftig waren. Nog steeds swingend, maar hun stemmen waren... voller, rijper, wijzer.Jong zijn en groot groeien, het gaat toch allemaal het beste zonder verdoving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ja BB, dat dacht ik ook toen ik trouwde 14 jaar terug, het is dat ie verder wel lief is, van die onschuldige Friese blauwe ogen enzo Toen we trouwden ben ik bij hem gaan wonen, zo'n huisje in de betuwe, op 1.000 m2 groen gras enzo, na het huwelijk toen de financiën wat duidelijker werden zei m'n pa: mmm zo groen is het gras hier dus niet, dat vermoedde ik al. Ik zei kon je dat niet zeggen voordat ik trouwde, zegt ie: je had toch niet geluisterd, daar had ie wel gelijk in. Brrrr ik werk hier voor netto zo'n 200 meer p.m. dan m'n aow in NL, nou ja de zon schijnt vaker :$Ik heb geen huisdieren meer, als ik er wel 1 had zou ik weer een hond nemen, maar nu ff niet, heb m'n handen zo wel vol zatHier ff meppen http://www.majman.net/flyswatter/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Thanx Even weer op een houtje bijten tot de trek verdwijnt. Patat al achter mn kiezen, nog een toetje te gaan en ik heb wat pepermuntjes in de aanslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 hA cATHYCapslock! overnieuwHa Cathy, ik heb geen hond, ook geen kat.Alleen een grote knuffelbeer die Benjamin heet (herinnering aan een overleden vriend) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Haha grappig die vliegenmepper Dhen meteen gespeeld natuurlijken sta nu in de lijst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Getver Woman, friet?En een toetje?Hoe doe jij dat in je onderschrift, geen suiker meer?Vanaf morgen ga ik aan de eiwitten, en dieet dat de spieren ondersteunt en waarbij je ook veel groentes eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 ** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Ha RapilosWat rot voor je!!! ik ken het gevoel, ook van "jij wilde toch weg"?Alsof je het voor je lol doet!Ik hoop voor je dat je toch snel iets vind waar je het echt naar je zin kunt hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 CootjeAls je het gras aan de overkant moet maaien is het toch nog steeds even groen?Of is het dan rood geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 ** *** #$%$#$% @@? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 nee hoor BambamIk moet ook bijbetalen en dat is niet omdat ik zoveel verdien (was het maar waar;))Bij mij komt het omdat ik deels werk en daarbij een kleine uitkering heb, iets met niet helemaal op elkaar afgestemd zijn wat afdragen van loonbelasting betreft ofzo.En ja, de aftrekposten zijn niet meer wat ze geweest zijn!! helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 Gisteravond gezien bij P&WVictor LammeOver 'de Vrije wil bestaat niet'Boek maar eens aanschaffenlijkt me interessantde vrije wil bestaat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2010 *** (----..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden