Yvonne Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hihihi, Emma, dat wordt vast afgestraft.... volgens mij gaat de wind en dus de regen ook jouw kant op. Maar treurt niet: na regen komt zonneschijn....ooit, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Je bent veel te veel waard Emmaroos, om jezelf zo ziek te maken, tot vergiftigen aan toe.Beter hoor dit. Je bent een topper dat je dit besloten hebt voor jezelf Hee Janealles ok daar aan de andere kant van mn beeldscherm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 De bakker aan de deur daar was wat meeHij vloekte soms, ja dat was wat hij deeDe melkboer aan huis was niet zo rankDie had een oorlogswond en liep wat mankDe srv man die kostte teveel geldDie ruimde al snel het veldBeter was het om de kids vanaf hun twaalfdeKrantenwijk en folders te laten dravenOp zaterdag daar bovenopDe werklijst aan top 6 kids en een pa met elk hun eigen lijstMa controleerde maar had zelf geen lijstDe 1 haalde die boodschap de ander stofzuigde de trapDe 1 ging naar de bakker en de slagerEn de ander ruimde de kelder in, een etage lagerSchrobben en boenenPoetsen alle schoenenMaaien dat grasKnippen die heg als die te hoog wasDe wekelijkse badbeurt Een huis wat geurtGeen vuiltje te bekennen Op zondag spik en span naar de kerkLiefst 2 keer dat was het betere werk Oww wat een net gezinIn ganzenpas de kerkbanken inMaar het kind was bang en wilde zich verstoppenBouwde hutjes onder de struiken en zelfs eentje in boomtoppen waar kan een kind zich verschuilen In welk hoekje stilletjes huilenIn stilte werd het misbruik getolereerdMen was op zondag toch bekeerdVroeger was het beter vroeger was het fijnVroeger werd er gezwegen over pijnDe buren hadden wel een vermoeden En de gymleraar was op z'n hoedeIn het ziekenhuis; ja het is een onhandig kindDe zuster fronste een wenkbrauw maar de dokter was een familievrindWie kon er ingrijpen bij het gezin van de directeurStilletjes sloot men voor het kind de deurEenzaam en verlatenSlenterde het kind door de stratenDe jongste, het laatste kind in de rij altijd op zoek naar vrijen vond het ook vaakin elke verslaving was het raak heee andere sferennu kan ik het tij kerenMaar het tij keerde niethet is net een vergiethet is niet vastvastzitten is een lastdan maar op zoek naar grazige weideneenzaamheid is niet te vermijdenin een vreemd landdaar aan die groene overkantToch begint het daar te dagenantwoorden op de zinloze vragenzoeken is niet meer nodighet meeste is overbodigIk ken hier wel meer dolende en dwazenzoekende blijven ze ronddazennaar macht, geld en gelukde meesten lopen stukgevangen in twee culturen was het wel groener bij de burenwie heeft gelijken wanneer ben je rijkhet is overalop elke berg en in elk dalin jou in mij, leven, natuursimpel en puurlos is vrijfijner is het nu in mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ja hoor Witte, heb de logeerpartijweer overleefd, om 3 uur liep zoon met de kat van dochter naar benedendie bleef op zijn bed rondspoken.Ik heb maar niet aan de meiden gevraagd hoe laat ze zijn gaan slapen, ooknog na die tijd ben ik bang.2 x nat geregend, maar de boodschappen zijn binnen en ik ga er niet meer uitook niet voor beschuit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Dank je Witte:heart:Dees, ik dacht dat ok dat gelezen had op de draad van gisteren, maar misschien heb ik me wel vergist, best mogelijk bij mij, hiihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ik moet nog wel naar buiten toe helaas.Het stort hier echt.Klinkt alsof ze zich reuze vermaakt hebben Jane.Nu ff t lange gedicht lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Wow dhendro prachtig.....Ben dr stil van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 FANTASTISCH Borretje, oh meid wat ben ik verschrikkelijk blij voor je.Maak er wat van en ik hoop dat je zoontje ook blij is dat je er goed uitziet en blij is hem te zien.Dikke:sun: van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Dhen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Mooi voor je BorretjeLaat zien dat je ook weer een volgende afspaak aankunt.Ik wens je veel plezier morgen met je kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Echt goed van je dat je er voor gaat.Het zal toch wat zijn dat de drank wint van je kind.Nee vermaak je maar goed, dan weet je weer waar je t voor doet.Tis niet dat ik opeens in een rijmbui ben hoor,het komt echt toevallig zo uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Fijn Borretjemaak er een goeie ontmoeting vanen vergeet niet te genieten he, ondanks de zenuwen,die houden je scherp moet je maar denken, hoort erbij:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ik ben benieuwd hoe dit voor je is Dhendro nu je dit gedicht zo deelt met ons?Ik neem tenminste aan dat het je eigen gedicht is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 heel graag gedaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Borretje Hieperdepiep zeg:) Geweldig voor je meid. En nu maar lekker met een gezonde heldere kop genieten van die kleine. Je verdiend het om moeder te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Borretje wat heerlijk voor je. ik hoop zo dat je weer kunt gaan bouwen. Dhendro, wat een vreselijk triest gedicht. Wat moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hoi allemaal,Heb nog even tijd om een uurtje te frummen, voordat ik naar bijnaex ga.Aangrijpend gedicht Dhendro, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Borretje... inderdaad... alsjeblieft alleen de speelgoedwinkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Isa,Wat goed van jou, dat je dat onthouden hebt.Ja, gisteren weer een bezichtiging gehad.Benedenflat, voordeur grenzend aan een grote algemene tuin.Grote keuken,grote woonkamer, 2 slaapkamers, redelijk grote badkamer.Ik was nr 5, en verwachtte er eigenlijk niets van.Nou, er waren 6 mensen uitgenodigd.Nr. 6 was er, ik was er en nr. 1 was er.En ja hoor, nr. 1 nam het en vond het erg mooi (ik ook).\Dus uiteindelijk als nr 2 geeindigd, maar daar koop je natuurlijk niets voor.Jakkes, elke keer zo dicht bij.Maar we zullen doorgaan..En niet drinken natuurlijk, maar ja, ik heb nu al zoveel hete vuren doorstaan.Hoe gaat het met je nieuwe baan?Heb je het nu officieel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Alles kee hier. Ben best tevreden vandaag met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Toch geeft het wel moed Rapi, zo dicht erbij.Stel dat nr 1 de huur niet rond krijgt, ben jij dan aan de beurtof de ontbrekende nrs 2 , 3 en 4?Want met kopen gebeurt dat vaker, maar bij huren kan ik me daar ookwel wat bij voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 ohohoh Rapilos.... nummer twee.... dan kan het echt niet lang meer duren.....je komt steeds dichterbij, hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 ha die Woman, fijndat het kee gaat (Drup ontmoet?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Dhendro, mooi gedicht zeg.Rapilos, succes vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Rapi. Het wordt nu rap tijd dat er eens een keertje voor jou een mooie woning komt zeg. Wordt spannend hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden