Spring naar bijdragen

zaterdag 3 april 2010


smart

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Op zaterdag Igor? Daar ben ik mee gestopt, in het weekend naar de sportschool. Maar misschien is het bij jou dan niet zo achterlijk druk.

Dat is ook mijn enige verplichting Albertina, boodschappen halen, en niet vergeten dat er morgen met de paas waarschijnlijk niks open is.
En verder kijk ik gewoon wat er op mijn pad komt vandaag. (Het is wel steenkoud zeg!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Cathy, Vie, Albertina en Igor en latere inloggers,

Ik ga zo weer naar mijn werk. De laatste loodjes voor de paasdagen;)
Zal hier de komende dagen ook niet veel zeijn: druk. Maar probeer na de paasdagen weer bij te lezen (als het niet teveel is tenminste;) Jullie kunnen er wat van hier op het forum!)

Iedereen in iederer geval supergezellige paasdagen en hou het droog (en dus gezellig;)) Zal ik ook doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen allemaal.
Sportschool is bij ons s morgens vroeg nog heerlijk rustig, pas rond half elf wordt het druk.
Maar vandaag geen sportschool, snel nu eerst de boodschappen doen (nu nog rustig in de supermarkt), daarna de boel hier doen. en misschien vanmiddag hier nog even binnenwippen.
Iedereeen een fijne dag ........ en misscien tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is echt een dag om een boek te lezen Igor. Brrrrr!

Ha, Dar, ik kreeg door jouw bericht ineens een nostalgische brainwave uit de tijd dat de Ster nog met Loekie de Leeuw was en de SRV-man langs de deuren kwam.
Bestaat dat nog, zo'n winkel op wielen? Hier komt eens in de twee weken alleen een kaasboer langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet om het een of ander Dar, maar weet je dat er van die kattenbakservices zijn (en helemaal niet duur!) die het gebruikte grit, met hun bezorging, ook weer bij je afhalen? Dit wordt dan gerecycled, dus nog goed voor het miieu ook. En je loopt je niet het schompes te sjouwen naar de container met vuilniszakken vuil grit.

Maar wat je zegt over thuis laten bezorgen van boodschappen, eigenlijk een puik idee. Inderdaad, ik kom altijd met veel meer thuis dan de bedoeling was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Dar, je brengt me op ideeën, leuk is dat. Namelijk ergens wist ik het wel, van die gritbezorging, maar op de een of andere manier nooit aan begonnen, terwijl het toch zo handig is. En nu schiet het me ineens weer te binnen en ga ik er werk van maken.

Vroeg vogeltje Albertina!
Ik weet nog dat er zo'n reclamefilmpje van de SRV-man was waarin je eerst allerlei mensen met zware boodschappen zag sjouwen. "Boodschappen doen is heus geen pretje, je valt met je netje", was een regel uit het bijbehorende liedje, en dan zag je een vrouw struikelen en al haar sinaasappels alle kanten op rollen.
En dan vervolgens een kekke SRV-man die je het leven oh zo simpel en prettig maakte....
Toen was geluk... heel gewoon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrienden van mijn ouders hadden vroeger een kruidenier "de Sperwer"genaamd.
Dat was echt nog zo'n winkel waar nog van die bakken waren waar de suiker of de
gedroogde bruine bonen werden uitgeschept.
Ook vekochten ze kandij, van die blokken aan een touwtje.
Oh ja, en ook stroopsoldaatjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, haha, we worden oud. En niet alleen dat, blijkbaar jagen we nog mensen weg ook. Foei, we zijn ook wel off-topic bezig :P
Schoot in de lach bij de SRV-filmpje, dat was nog net een iets oudere versie dan hetgeen ik me herinnerde.

Ja Tina, blijkbaar hebben al die ontstress-kuren van de laatste 20 jaar niet zoveel geholpen.
Soms vraag ik me af, ligt het nu aan de tijdgeest, dat we alleen maar aangepraat worden dat alles haastig moet? Laten we ons meeslepen in de vaart der volkeren?
Want zeg nou zelf, vroeger waren bijvoorbeeld de winkels maar een beperkt aantal uren per dag open. Ik weet nog de tijd dat ik in mijn lunchpauze snel even boodschappen moest doen, want als ik klaar was met werken was er niets meer open. En tegenwoordig kan je toch bijna overal tot acht uur of zelfs negen, terecht. En veel andere services zijn nu ook 's avonds te bereiken. Het zou er dus op lijken dat we minder gestresst zouden moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar,

zo'n molen heb ik ook nog.
Die is vroeger van mijn oma geweest.
Ik gebruik hem nooit, toch eens proberen
als ik snijboontjes ga eten.
Ik heb zelfs nog een oude koffie molen,
die kan aan de muur hangen en er zit dan
een klein glazen bakje onder om de gemaalde bonen
op te vangen.
Leuk eigenlijk al die oude spulletjes, ik heb ook nog een oude trapnaaimachine,
ook van oma, hele garderobes heeft ze erop gemaakt.
En alle gordijnen niet te vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey daar Kanjers,

Goeie morgen iedereen. Ja het zal vandaag wel druk zijn in de winkels want de Bol komt eraan hoor. Dadelijk eerst ff doen want vanmiddag is het druk. Zie ik niet zo goed zitten hoor.
Wat ga ik verder doen? Al sla je me dood. Het zonnentje schijnt hier maar ik denk dat het vandaag niet zo warm zal zijn dus moet ik ff kijken.
Zo nu eerst koff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We stevenen af op een 24 uurs economie.
Of zijn we dat al?
Er zijn veel dingen die ik geen verbetering vind.
Een ervan is de mobile telefoon.
Vreselijk, overal kakelende mensen en het zijn gesprekken
die nergens over gaan.
Ik heb tot 5 jaar geleden ook geen computer willen hebben,
dat ik er nu een heb wil niet zeggen dat ik het echt
wilde.
Het moet bijna, internetbankieren, als je bepaalde formulieren
nodig hebt is het vaak zo dat je ze moet downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...