Spring naar bijdragen

zaterdag 3 april 2010


smart

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een tennisbal in een panty en met je rug naar de muur tussen je benen en zo tegen de muur kaatsen
Een bal aan een touwtje om je enkel die dan draaide om je enkel en zo de hele weg naar school over dat balletje springen met het andere been.

Mn eerste boodschappenlijstje on line gemaakt.
Ik denk dat ik het wel zie zitten. Idd 1x in de twee weken.
Ik loop ook altijd te hannesen met tassen aan mn stuur op de fiets.
Alleen voor verse dingen, melk enzo moet ik dan nog wel naar de winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arme Dar ik hoop niet dat ze meemaakt wat ik heb meegemaakt (en nog want de puinhoop van een lekkage gaat lang door).

Fijn woman. Ik ga ook zelf mijn verse dingen halen maar dat zware spul doe ik al jaren zo. Vind het een ideale oplossing en vele met mij want zie de vrachtwagens overal rondrijden en heus niet bij mensen die alleen zijn zoals wij.

Oeps programma over verkoop van je huis wat niet lukt, ff kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en de seks maar ben toch benieuwd of hij er iets over zegt nu het zo in opspraak is. Heeft niks met pasen te maken maar wel met wat tevoorschijn is gekomen de laatste tijd. Zal het Vaticaan geen goed doen maar snap nog steeds niet waarom dat cellibaat zonodig moet want daar is nooit wat goeds van gekomen en staat niet in de bijbel. Zelf opgelegde zelfkastijding dus hahaha.

Zeg maar tegen een mens dat mag niet en dan doetie het juist. Naja eerst maar Banjo piesjes laten doen en dat mag ze van me hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...