Vie Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Twister Witte, Dankjewel. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Een tennisbal in een panty en met je rug naar de muur tussen je benen en zo tegen de muur kaatsenEen bal aan een touwtje om je enkel die dan draaide om je enkel en zo de hele weg naar school over dat balletje springen met het andere been. Mn eerste boodschappenlijstje on line gemaakt. Ik denk dat ik het wel zie zitten. Idd 1x in de twee weken. Ik loop ook altijd te hannesen met tassen aan mn stuur op de fiets. Alleen voor verse dingen, melk enzo moet ik dan nog wel naar de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 We zouden hier bijna een spelletjesmeeting kunnen organiseren....Dat dat bandje met dat elastiek met het balletje om je enkel weet ik ook nog. En hoe je dan hoepend naar school hopte, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Arme Dar ik hoop niet dat ze meemaakt wat ik heb meegemaakt (en nog want de puinhoop van een lekkage gaat lang door).Fijn woman. Ik ga ook zelf mijn verse dingen halen maar dat zware spul doe ik al jaren zo. Vind het een ideale oplossing en vele met mij want zie de vrachtwagens overal rondrijden en heus niet bij mensen die alleen zijn zoals wij.Oeps programma over verkoop van je huis wat niet lukt, ff kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Zijn jullie nog steeds op de nostalgische toer?Wat heerlijk. Ik zal even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ja, en ik ga nostalgisch slapen EmmaRoos en dat lukt vast wel na zo'n leuke dagdraad, dus welterusten. En ik hoop dat jij ook lekker kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Vast wel Vie, ik heb vandaag de laatste hand gelegd aan mijn schoonmaak en de hele tent is nu schoon, alles is schoner dan ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Engelse twist, met de elastieken Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hei Akelei, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Nee niet bepaald Akelei maar ach, ik moet maar denken, nu voel ik me redelijk, nu.Gisteren is dood en morgen moet nog komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Goeie avond alle laatkomers. Ik ga afsluiten en zie jullie morgen weer.Trusten allemaal en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Welterusten, lieve Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Truste Isa en een fijne Paas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ook welterusten hoor Akelei.Blijf ik hier nu alleen over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ben erg benieuwd wat de paus morgen gaat zeggen in het urbi et orbi. Zou hij erg nog iets over zeggen als bedankt voor die mooie bloemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Truste allemaal en nee Emma ben er nog hoor alleen moet ik over een kwartier ff weg met huppeltrutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Bedaank veur die bluuumen.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Trusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ja en de seks maar ben toch benieuwd of hij er iets over zegt nu het zo in opspraak is. Heeft niks met pasen te maken maar wel met wat tevoorschijn is gekomen de laatste tijd. Zal het Vaticaan geen goed doen maar snap nog steeds niet waarom dat cellibaat zonodig moet want daar is nooit wat goeds van gekomen en staat niet in de bijbel. Zelf opgelegde zelfkastijding dus hahaha. Zeg maar tegen een mens dat mag niet en dan doetie het juist. Naja eerst maar Banjo piesjes laten doen en dat mag ze van me hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ik huppel een beetje van hier tot tv Emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 ??? waar is jou berichtje antwoord op Druppeltje?Heb ik iets gemist?Of is t veur die bluumen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Nou vat ik hem even niet Witte.Zal wel aan mij liggen, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 nou vrij vertaaldWitte hopt van de TV naar frum en weer terugen de Paus gaat wel of niet (!) excuus maken in zijn toespraak morgennot to thank;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ja waar bemoeit ze zich mee he Em?mijn film is dus afgelopen en als ik me dan hier nuttig kan maken:Dnog iemand een goeie mop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ik ga mn pecee vast uitzetten. Het was me weer een waar genoegen. toedeloetjes en de groetjes xxx Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden