druppeltje Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Eindelijk mag ik doggy uitlaten en dan naar bed. Toen ik nog veel dronk was ik minder lam als nu. Naja we hebben het overleeft samen. Gun dit mijn ergste vijand niet en zelfs die heb ik niet hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Kom net terug van mijn eerste meeting met een kleinere groep dichtbij!Stapte met lood in de schoenen binnen maar ze waren allen heel lief!Volgende week ga ik terug!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Welterusten mensen,Ga maar eens naar bed, mag tot half vijf blijven liggen.Lekker slapen en dromen, geloof dat het morgen een mooi dag wordt, laten we hem ook zo invullen.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Jeetje, ik ben ik mijn eentje!!!!!Woman: wat geweldig van je!!!! (je zult dit waarschijnlijk niet meer lezen, maar toch)Nou, dan wens ik mijzelf maar welterusten! Mocht er nog iemand inloggen: ook lekker slapen straks hoop ik. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ha JanDoedel,ik ken je nog niet, maar zie dat jij ook ingelogd bent.Kan ik jou tenminste een goede nacht wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ik kom ook nog even goeienavond en welterusten zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 ishi je profiel staat openals je even je gegevens weghaalt, waarschuw ik de moderator(zal wel morgen worden) en als die je profiel heeft gesloten kunje je profiel weer kompleet maken. iedereen kan hier lezen nl.Als je wilt kun je je voorstellen bij wie is wie. Maar alleen meelezenof hier schrijven kan ook hoor. Welkom op ons forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden