Spring naar bijdragen

Woensdag 14 april


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zit een tikje in mezelf te zwammwen geloof ik. Maar al vaker gedaan hier hahaha. Geeft niet hoor. Australie op msn en nu las ik net pas dat haar moeder me al 5 keer had gezocht hier. Zal beslist niet zijn om mijn blauwe ogen want de mijne zijn groen. Nee ze zocht me als vriendin van haar dochter die me maar niet kon vergeten. Raar kan het leven lopen toch? Grappige is dat ik meer met ma op msn zit als met Caroline. Voor de pas aangeslotenen Caroline was mijn jeugdvrindin en geemigreerd naar Australie. Ken beide zo'n 30 jaar jaar contact was weg en nu is het er weer sinds een half jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje, Banjo mag Australië wel in.
Waarom zou hij/zij er niet in mogen?

Een land met zo'n rijke flora en fauna is erg streng met het binnenlaten
van exotische dieren.

Ook zijn er veel Dingo's, die alles kunnen verspreiden, als ze ziek worden.

Vechthonden etc mogen er niet in.
Als jij en Banjo aan de ietwat strenge voorwaarden voldoen, mag een hond mee.

Wat is het probleem.?
Je gaat niet morgen weg, dus ruimschoots tijd voor bloedonderzoeken en quarantaine.


Crocodile Dundee!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen ,

vierde dag nuchter , voel me heel moe , geen eetlust , geen zin om ook maar iets te doen , behalve wandelen en piekeren , ik ben nog thuis tot zondag ( ziekteverlof )
Maar wandelen vind ik wel goed voor mezelf , als ik niet drink dan doe ik het bijna dagelijks (5 km )
Dinsdag heb ik 6 km gewandeld en gisteren 10 km ongeveer
Heb me voorgenomen om vandaag mijn tuinmeubels te wassen en dan terug een wandeling van een km of 10 , dan kan ik vanmiddag in het zonnetje zitten met een boek
Het lukt me vrij goed om nuchter te blijven nu , gaat altijd goed de eerste dagen
Alleen het blijven vol houden is moeilijk voor me , als ik binnen een paar weken naar een feestje moet of zo ( zondag 2 mei ben ik jarig ) dan begint het al te kriebelen
Maar ben wel gemotiveerd om het deze keer veel langer vol te houden
Ik ben er méér en méér van overtuigd dat het door mijn drankprobleem is dat ik me regelmatig ellendig voel en depri
De laatste maanden kom ik 's avonds thuis na het werk en heb ik geen zin meer om eten te maken
Dan word het een meeneem maaltijd en dan van de TV naar de PC en terug
Erg he , ik bedoel , je weet het van jezelf en toch doe je het

Prettige nuchtere dag aan iedereen en laat de zon vandaag maar lekker schijnen ( ook in je hart )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga hier nog eventjes op jou reageren Emoke.
Goed van je, de 4e dag!
Bedenk dat je je beter zult gaan voelen. Hier even doorheen ploeteren.
En kalm aan een beter patroon aanleren, beter eten om mee te beginnen. Elke dag een stapje
om goed voor jezelf te gaan zorgen: er is er maar 1 die dat kan!

Dikke knuf van mij. Ik doe met je mee hoor!

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je wel cathy

Ben er al mee begonnen , vandaag wandelen en morgen fietsen , gezonder eten ga ik ook doen
Vanaf maandag stop ik ook met roken , ik weet dat je zal zeggen , niet te veel ineens doen
Maar ik wil ineens mijn leven een volledige draai geven , ik wil terug gezond en genietbaar zijn op het werk en ook thuis natuurlijk ,
Ik bakte vroeger mijn brood zelf en dat ga ik ook terug doen , en verse groenten maken en veel fruit eten

Amaai mijn lichaam gaat verschieten hoor , hi hi hi

Groetjes en dikke knuffel terug XXXX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...