Gast Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Oh Borretje... helemaal vergeten... sorry!gefeliciteerd met je 14 dagen hoor!!!SUPER!!!Ik weet echt nog wel hoe ontzettend moeilijk die eerste tijd waseen constant gevecht, dus TOP!en nu ga ik echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Ik moet nog een rapport afschrijven...En zit hier maar te typen en te lezen is weer uitstellen hèEn die beloning, ja,als ik ingespannen een klus deed, of een anderlastig maar onvermijdelijk werken het was gelukt of afdan was het heerlijk om na al die inspanning en frustratie even heerlijk te ontspannenmiddels een je weet wel, lichamelijk en geestelijkIk heb nog geen stand-in kunnen vinden...helaasMaar laat ik het niet teeel romantiseren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 BorStoppen getuigt van wilskrachtmaar volhouden nog veel meerStoppen is niet moeilijk, ik zei het laatst nog tegen een artsmaar volhouden is x keer zwaarder.En het is ook niet zozeer wilskracht als wel overtuiging dat het niet anders meer kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Goedemiddag, ik breek hier in, ga even teruglezen intussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 He, een inbreker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Daar gaat ik weer in die verhipte scoot. Geen mens die in de gaten heeft hoe ik dat kreng haat. Fijn dat ze er zijn toch krijg je dan. Stik maar als je er op je 51e er al jaren in moet zitten. Als ik hem vandaag of morgen in de sloot smijt dan ben ik druppie weer.Nee niet gedronken maar vreselijk te pakken als ik weer die griezelige maffe dingen zie. Ik haat dat ik die nare krengen zie als hulpmiddelen. Ben boos dat ik niet gewoon kan lopen net als jullie. Wil ook graag dansen en lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Vandaag drupjes zelfmedelijen ten top hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Alf misschien is dat een antwoord om mijn vraag, waarom die beloging. Misschien kunnen we beter zeggen, de ontspanning die we krijgen met een pilsje. We zoeken naar ontspanning, en hebben geleerd om die te zoeken in de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Druppie waarom zeg je toch iedere keer ïk heb niet gedronken?"Wij vragen toch niet of je wel gedronken hebt? Waarom jezelf verdedigen als je niet aangevallen wordt.Zo intussen heb ik er al weer twee stuiken uit liggen. Pfffftt ik merk wel dat ik ouder wordt jongens:angry:Een paar jaar geleden was dat een fluitje van een cent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 quote: Originally posted by: AlfHe, een inbreker... Hoi, collega? Hoe ging het bij Gerard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Ha Alf, dat is ook waar ik wel een beetje bang voor ben. Het volhouden! Stoppen is tot nu toe gelukt, nu 23 dagen, maar nu.......Eerst is er naast voor mij niet slapen toch de euforie: ik ben gestopt!!!Maar hoe hou ik het vol????Met elke keer Één dag denk ik?Ik wens je sterkte in Potsdam!!!!! Lijkt me moeilijk vooral omdat je inderdaad niet weg kunt!!!!Maar JIJ hebt al bewezen dat je het kunt, dus .......Ik wens je de kracht om het niet te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Nu ga ik eerst sportentot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Hoi FotoGerard heeft een beveiligerin de arm genomendus moet nu omzien naar een anderGordon?JannigJa de euforie van het stoppen is geweldighet is alsof je geslaagd bent en feest viertmaar dan komt de 'kater', nu verder zonder drankdat valt niet mee, altans voor mij nietmaar het schijnt dat volhouden kan leiden tot betere dagen, een rijker levenbij sommigenDus houdt ik het maar vol En ik wil niet opnieuw gaan tellen hemeter staat op 165 dagen...DrupIk wil wel mee hoor naar Australie, NZ of Tasmanie Daar hebben ze een Tasmaanse Duivel, misschien als vervangenr van Banjo:DEnne, ik kan ook niet meer dansen of gewoon lopen, schrale troost voor je of helemaal niet misschienEén knie was al niet goed, de tweede begint ook alWaarom zou een grotere hond beter zijn?tasmaanse d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Drup ik zie je al gaan in Australië met je scoot tussen de tasmaanse duivels.Heel, heel veel dank allen die geantwoord hebben op de vraag hoe je leven er nu uitziet na de beslissing dat je iets met/aan het drankgebruik wil doen.Alf, haha, jouw antwoord was meteen veelzeggend. "Ik wil niemand ontmoedigen hoor, maar...."Toch veel plezier in Potsdam, dat is een mooie plaats. is er geen enkele reisgenoot die geen alcohol drinkt?Jannigje, geloof jij in re-incarnatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Hee Bol! Ga je je bestaande vijver vergroten?Hier al net zo: ik moet dingen in etappes doen in de tuin; het ouwe lijf trekt het veel minder goed.Alfie!! Ga je binnenkort al proefdraaien met het aparaat 's nachts?Ben benieuwd.Trouwens gaaf, weer een optreden! Kun je je daar ook op richten, enkel en alleen, en deruis erom heen gewoon geen aandacht schenken??Het is immers vreselijk... mensen die gedronken hebben.... zo vals! Schijnwereld!Kun je denken aan vroegere herinneringen (fijn spelen, samenwerken etc) en de drankop een milde wijze weg.... ehh... toveren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Alf, Gordon heeft altijd wel de deur op een kier, maar of dat nou is wat jij wilt????????????? Op de anderen reageer ik als ik bijgelezen ben. (bijna) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 VieNee, drank is daar alom..CathJa, over 2 weken komt er iemand thuis de boel afleveren en inregelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Fotohahah, nee, G. is denk ik ook geen makkelijke man om mee samen te wonen..Wel een leuk huis en mooie auto etc. overigens mmmm....Maar nee, hoor, ik val heel erg op vrouwen haha, figuurlijk danik maak wel een verpletterende indruk, maar niet letterlijk dus, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 En nu wat doen#$#$$^%#$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Bor heb je WiW gelezenZie dat je ook 4 kinderen hebtIk ookMorgen wordt de 2e 21 jaar, dochter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Alf, hoe kan jij nou mensen somber maken??????????????????????????Mij in ieder geval niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Vie geloof jij in re-incarnatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Goedemiddag,ik ben een beetje ongedurig dus niet alles gelezen.Om eerlijk te zijn blijft het allemaal niet zo hangen vandaag.Kennen julie het gevoel dat het lijkt of alles moeten dat niets echt gaat zoals je zelf wil?Nou, dat heb ik vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Ook hier goede middag,Heb nog niks gelezen dus weet niet waar het over gaat!!Eerst ff. lezen dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Bol, ik wel.. maar dat is geloof ik wel bekend.Ik ben op een of andere manier ineens heel somber geworden en ga even mijn bed in.Dikke keel en niesbuien gebruik ik maar even als excuus.En dingen die ik moest schort ik maar eventjes op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden