zoermuis Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Goejmorge allen.Mooi zonnetje hier. Dat belooft wat voor vandaag. Alleen heb ik momenteel geen tuin hier. Alles ligt open.Maar ja, schuifdeuren open is ook al lekker.Ya, Sterkte met je kleintje vandaag. Knuffel haar maar lekker. Hoor het straks wel hoe het gegaan is.Straks naar mijn zusje. Gisteren heeft ze verzocht om haar naar "de Ark" te brengen. Een hostel voor terminale patienten. Weten niet of dat vandaag al plaatsvind. Nu gaat het hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Goeie morgen Drup. Ik hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt lieverd. Gisteren was het een beetje prut hé? We gaan er vandaag weer voor hé?Zo Bol zelf heeft weer goed geslapen. Wel erg veel gedroomd. Dadelijk weer een groene pakken en straks kijken of Em, Woman, en Dees weer mee doen. Voel me net zo'n kloek maar het stimuleert mijzelf ook.Verder vandaag weer naar mijn manneke toe. Van de week was hij erg goed. Heb hem in jaren niet meer zo meegemaakt. Heeft groentesalade besteld, Wilde weer gaan lezen dus heb ik weer boeken bij de bib gehaald, en maar eens voorzichtig voorstellen of hij vandaag een boterham wil eten.Ik heb zin in de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Goedemorgen allemaal,Heeej..Hannah,Dat is een tijd geleden, zag gisteren inderdaad een andere Hannah staan, en twijfelde heel even of jij dat zou zijn.Hoe is het verder met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Hoi Bol. Ik heb gistermiddag mijn Antabus gehaald. Morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 buk s Igor!!Snap best dat je je zo slecht voelt omdat je je hond mist!Is ook niet niks!Bollie Prinsesje is geboren met 6 vingers,(2 duimen)ze hebben toen tijdens de operatie om er eentje te verwijderen de pezen van haar goede duim doorgesneden waardoor ze toen ipv 2 duimen ineens geen 1 bruikbare duim meer had!Foutje van de arts! pppf,Daarna een hersteloperatie gehad,een peestransplantatie.Ze hebben die pezen uit haar voet gehaald en in haar duim gezet maar ook dat werkt niet goed.Ze kan haar duim niet goed bewegen en hij groeit naar binnen,nu wordt ze over 6 weken weer geopereerd en gaan ze een metalen plaatje in haar hand zetten zodat het wel weer goed gaat groeien en krijgt ze kunstpees.Maar nu moet ze eerst 6 welken met een soort spalk lopen zodat de duim de goede kant in wordt gedrukt.Die gaan ze vandaag maken ,blijkt erg veel pijn te doen omdat het natuurlijk erg gaat drukken.Heel verhaal zo he! pppfffff,zou wel een borrel lusten!Maar doe het niet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Lieve Dees:heart:jij ook veel sterkte vandaag!Ik denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Goei morgen Rapi:present:Prima Dees. Hoe vind je het als je zus naar een hospice gaat? Betekent misschien dat je toch wat minder zorgen krijgt. Daar wordt ze op en top verzorgd lieverd. Misschien krijg jij en haar familie toch wat meer rust. Maar het is, denk ik toch moeilijk om het overzicht over te moeten dragen aan anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ja hoor Bolleke alles weer kee hier. Tuurlijk gaan we er weer voor anders zou ik hier niet zijn hahaha. Vanmiddag komt mijn hulp en dan is de toko ook weer lekker schoon. Vrees alleen dat mijn vakantie niet door kan gaan want het lukt me maar niet om het diertje daar naar binnen te loodsen en ik ga toch echt niet 3 maanden zonde doggy daar naar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ya, nee een borrel kun je nu helemaal niet gebruiken meid. Je moet er voor je kleine meid zijn, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er zin in hebt. Het is emotioneel toch een hele zware belasting om te zien dat je kind zo moet lijden. Bah.Nu maar hopen dat het deze keer wel goed gaat. Stom dat ze die fouten allemaal gemaakt hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Jeetje ya wat een verhaal en wat een lot voor je dochter.nee natuurlijk ga jij daar niet om drinken,als zij dat nou deed (nee hoor, flauw geintje)maar die ken ik wel, ik trok me altijd zo veel aan van anderendat ik daar mijn verhaal van leek te maken, en dan gebruikte ik dat ook nog eens om weg te drinken.Ja hallo denk ik nu, blijkbaar altijd het middelpunt van de wereld zijn.Ergens zie ik dat als iets wat onvolwassen is gebleven, want ik zie het nu bij mijn pubers extra uitvergroot terug. En realiseer me dat ikzelf geen ruimte heb genomen om te puberen.Zat helemaal in de schaduw van oudere puberende zus en heb me braaf aangepast.Maar wat vreselijk dat ziekenhuizen zo kunnen blunderen, dat jouw dochter daar jaren later nog de prijs voor moet betalen.Ik hoop dat het allemaal goed gaat nu, en dat ze eens gwoon mag zijn, dat wil je graag, zeker op die leeftijd. En als moeder wil je ook wel eens wat rust he, met je kinderen. sterkte voor jullie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 ik ben weg jongens!Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Drup dat is heel jammer zeg. Ja je kunt Banjo en de poes wel hier heen brengen hoor. We kunnen dan toch mailen en ik kan toch verslag uit brengen? Zo jammer dat je nu je vakantie daarvoor moet laten vallen?Hey ik zie Hannah1. Hoe is het met je meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ach,yayala,Begrijp best dat je in zit over je prinsesje hoor.Blijf maar lekker bij haar, zodat ze weet dat mama er altijd voor haar is.Sterkte meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Desi meis, ik hoop dat je zus idd naar de hospice mag.Hoor daar erg fijne verhalen over en na de verhuizingernaar toe, kan ze eindelijk rust vinden en het onvermijdelijkeaangaan. ook voor jou/jullie begint nu die laatste reis en haar echtloslaten. ik hoop dat je het aankan meis, en wat goed dat je de Antabus nuzo goed slikt. Drank kun je er echt niet bij gebruiken, deze fase is zo ontzettendkostbaar voor jullie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Ze was gisteren niet erg bij kennis en inneens vroeg ze wanneer ze nu kon gaan.We wisten niet direct wat ze bedoelde. Naar de Ark. zei ze. Het was een belangrijke wens van haar. Ze is het moe het strijden. Dat is duidelijk Alleen zijn we bang dat ze denkt dat ze ons tot last is. Wat we haar allemaal duidelijk hebben kunnen maken dat dat zeker niet het geval is. Maar zo is ze altijd al geweest. Altijd voor anderen daarna pas voor haarzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Hannah,Opvoeden van pubers valt zeker niet altijd meeWeet er alles van, maar heb die tijd gelukkig al ver achter me gelaten.Je komt erdoorheen heus!Ja, wie had dat 1.5 jaar geleden kunnen denken he.Door o.a. niet te drinken, heb ik toch een hele ontwikkeling doorgemaakt denk ik.Zou stiekum nog weleens 1.5 jaar verder willen kijken nu.Maar ja, dat kan nu eenmaal niet he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Bol, stilzitten, ik? Waarschijnlijk zit ik pas stil als Magere Hein zich over me heenbuigt.Ziek zijn vind ik niet acceptabel, voor mezelf.Desi, dat is niet niks, dat je zusje nu naar een terminaal hotel (noem je dat zo) wil. Ze wilde toch het liefste thuis blijven?Ik vind het heel erg voor jullie. Heb je wel veel steun aan je partner en je familie?Yaja, ik vind het heel apart, 3 duimen. Mijn vraag is, kon dat niet zo blijven? Ik bedoel, was het een cosmetische ingreep, of had ze er last van?Ik bedoel het niet op een vervelende manier, maar ik denk aan een verhaal van Belcampo over een vrouw met twee neuzen die zoveel lekkerder rook.Volgens de wetenschap zijn wij zo intelligent geworden omdat we onze duimen ontwikkeld hebben. Dus dan denk ik, wow, drie duimen, daar moet helemaal wel toekomst in zitten!Veel sterkte nogmaals in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Goede morgen,Heb al eens verteld dat ik mezelf nog een kans op sociaal drinken wilde geven.Toen we afgelopen vrijdag naar Limburg gingen vond ik dat het na ruim 2 maanden zonder alcohol zover was.Heb het op een rijtje gezet:Vrijdag 09-04 1 flesje Hertog Jan Grand Prestige, 1 glas rode wijn.Zaterdag 10-04 's middags 1 pils, 's avonds 2 Trappist (11.3% alc)Zondag 11-04 Geen alcohol, 's middags terug gereden uit LimburgMaandag 12-04 's middags 1flesje bier bij Ikea daarna 3 flesjes bij mijn dochter.Dinsdag 13-04 3 flesjes bier bij mijn dochter.Woensdag 14-04 2 flesjes bier in cafe met mijn vrouw, daarna bij kennis 3 halve liter blikken bier.Nog niet thuis gedronken maar krijg er wel steeds meer zin in, nu al, half tien 's morgens!!!Bovendien betrap ik me er op allerlei dingen te verzinnen waar ik even heen moet, dat hoef ik helemaal niet maar dan kan ik voor mezelf en nijn vrouw "legaal" een drankje doen.Die 3 halve liers woensdag was in nog geen anderhalf uur!!!!Het is weer zover, ik schaam me.Denk dat het niet anders kan dan wat jullie altijd gezegd hebben: helemaal kappen met dat spul.'k Ga er weer voor en laat de volgende 24 uur de eerste staan.Denk niet dat iemand iets aan deze ontboezeming heeft maar moest het even kwijt.Harry.Ya, sterkte met je dochtertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Fijn dat je er weer bent Hannah 1.Lief van je Bolleke maar de kat durf ik niet te verkassen want daar is ze te dement voor en doggy kan ik geen 3 maanden missen hoor. Kan altijd natuurlijk ook een maand gaan, ik zie wel want wil er even niet aan proberen te denken. Wacht eerst het bericht uit Sydney maar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Harry,Nou het is dus duidelijk, je kunt niet sociaal drinkenen je bent meegezogen. En je ging erg goed.Nu weet je het, en nu blijft er dus maar een ding over: kappen met die zooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Teveel, een drinker kan niet drinken.Hoop dat je het licht een keer mag zien.Heb nagenoeg geen enkele alcoholist erin zien slagen.Toen je je nieuwe inzicht meedeelde, wist ik al dat het niet werkt.Ga er voor.Niet treuren, opnieuw beginnen en kappen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Desi, misschien denkt je zus toch wel ook aan zichzelf;misschien is het in een hospice voor haar mogelijk om het leven los te latenen realiseert ze zich onbewust, dat jullie haar daar oom gemakkelijker loslaten.pfff wat is het toch moeilijk en bijna onmogelijk om degene van wie je houdtlos te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Teveel,Heel herkenbaar,Nu weet je misschien nog beter waarom het goed is om helemaal te stoppen, omdat sociaal drinken eenmaal niet werkt.Voordat ik stopte heb ik dat wel honderd keer geprobeert zoals jij nu omschrijft.Echt..HET WERKT NIET!Drup,Ik heb zelf in Australie gewoond, en weet dat ze daar heel streng zijn met de invoer van dieren en etenswaren.Ergens ook wel terecht, want ze willen zo min mogelijk ziektes binnen halen.Hoop voor je dat het alsnog lukt, maar ben bang dat daar een flink kostenplaatje aan vastzit.Bovendien moeten ze dan eerst in quarntaire (schrijf ik dat goed), als ik het goed onthouden heb.In elk geval succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Goedemorgen allemaal,Allereerst wil ik Houtje veel sterkte wensen, als je dit leest Tien, wil je dan onze beterschapswensen aan haar doorgeven?Vie, rot he, die misselijkheid, ik had het ook toen ik met de Seroxat begon, na drie dagen werd het beter, dus ik hoop voor jou ook.Ya, kop op meisje.Denk aan je hoor.Har, misschien is het inderdaad beter om even helemaal te stoppen? En het is goed om van je af te schrijven, joh, dus excuseer je niet dat je hier je gevoelens met ons deelt.Gisteren in Callantsoog ook een aardig kleurtje gekregen dus ik kan meepraten over rode neuzen, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden