Spring naar bijdragen

Zondag 18 april 2010

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 128
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry Bolleke voor mijn later reactie maar werd te emo. Mijn gemene gedachten was mijn vader. Een vader die niets met zijn kinderen te maken wil hebben. Hij woont al meer als 25 jaar in Portugal het heeft in de Algarve een flat aan zee. Mijn broer en ik geven niet veel om geld als dat het een noodzakelijk iets is dus omdat we erfgenamen zijn zou ik hem uit kunnen kopen voor weinig geld bij zijn overlijden.We praten dus wel eens over mijn gezondheid dus broer stelde voor in die flat te gaan wonen als vader dood is en ik wenste hem dood want dat is hij voor ons al zo lang. Kun je het een beetje volgen? Vind dit zo gemeen van mezelf om iemand dood te wensen maar voor mijn gevoel is hij dat al zo lang want zeg niemand meer te hebben als een broer en oude tante maar eigenlijk leeft mijn vader dus ook nog al zou ik hem niet eens herkennen als ik hem tegen zou komen.

Ja tuurlijk ken ik Gemert als ik in Helmond heb gewoont. Kwam ook graag in Boekel en Brouwhuis en zovele kleine plaatsjes. Mijn hart is altijid in Brabant blijven liggen en toen ik hier pas woonde jankte ik me suf van de heimwee en dreigde zelfs om op mijn knieen terug te gaan als ik ruzie had met mijn man hahaha.

Moet verhuizen om gelijkvloers te gaan wonen maar probeer ook te denken aan wat goed zou zijn voor mijn gezondheid en dat weet ik dus ff niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa ik hoop dat je me nog leest. Niet te boos worden want dan slaap je niet goed en wil je juist een fijne nachtrust toewensen. :heart: Ja vaak sta je hier machteloos omdat je elkaar niet aan kunt kijken maar ook dat er veel onderliggend verdriet is waardoor we aan de drank zijn geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup! kom naar België!!

Bollie ik kan Suus ook niet meer bereiken!

Met mij gaat het best goed eigenlijk, hoewel het vaak moeilijk is om emoties van jarenlange vriendinnen en Ma's, Pa's en vriendjes te organiseren!!!

Ik ga der vandoor!! Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patatteke ben al lang blij dat jij je weer gemeld hebt hier maar had al gezegd dat alles kee met je was want fijn dat er toch een sociale controle is. Ja toen ik nog ik Brabant woonde was ik heel vaak in Belgie zoals je weet. Fijn te weten op zoveel plaatsen welkom te zijn maar heb nu het gevoel dat ik in Ijsland beter af ben hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké lief Druppie, begrepen. Ja ik kan er ook niet met mijn verstand bij dat ouders er soms voor kiezen om hun kinderen niet meer te zien. Jos is ook zo'n vader. wil niets met zijn dochters te maken hebben, en waarom? Niemand weet het en snapt het.
Maar ik hoop dat je ergens een huisje kunt kopen gelijkvloers en waar je je gelukkig voelt. Dat maken we hier op het frum nog mee hoor. Wacht maar af.:)
Zien we Drup op haar racemonster, Tutje voor op, oortjes plat naar achteren, en bekkie zo groot als tot haar oren vanwege de snelheid, Dementientje hangt met haar voorpoten aan jouw schouders, de rest zweeft door de lucht. Mensen uit de weg daar komt Drup.:P

Nienke fijn dat het weer wat beter met je gaat meis. Dat zijn weer goeie berichten. Knuffel voor jou lieverd.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo nu huppeltrut uitlaten die haar mandje niet uit is geweest. Had heel goed in de gaten hoe ze in de fout was vanmiddag want strafte haar maar een kwartier in de hoek en ze bleef vervolgens braaf in haar mandje. Hoeft voor mij niet want dan moet het maar over zijn maar ze besefte dondersgoed dat dit niet kon. Nu gebeurd er niets want in de avond gaat ze aan de lange lijn en laat haar dan nooit los omdat ik haar anders niet meer kan vinden in het donker en zo klein tussen de struiken. Ze heeft wel een lampje om maar flikt het steeds weer batterijtje kwijt te raken omdat ze zo klein is hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harstikke goed Jannigje, en dat er maar vele en vele mogen volgen!!

Trusten dan maar, Bol ook....

Nog een bakkie thee en dan ga ik er geloof ik ook maar in.
Behoorlijk moe van het weekend werken....

Morgen de tuin weer in!

doeidoei, en slaap zacht......
xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve mensen,allemaal.

Ikwou net een fles wijn openen naast de mdicatie maar ben met de hond gaan wandelen doodeng met al die groepen jongeren waat doorheeen mpet[ja is nu eenmaal Almere] maar heb hem late staan, en ik hoef geen goed zo mied maar wil dat jullie weten dat ik mn best doe.
hij blijft ook staan,

de dokter en en de meerkenten waar ik dus loop zeggen beiden niet minderen met medicatie en drink 2 flessen max per dag, wij waren ook kwaad en snapten het nietmaarik moet op hun vertrouwen toch????
moet zo mijn nachtmedicatieinnemen en heb ookvoor het eerstin jaten mn nachtpon aangedaan en alsik moe wordt ga ik op de bank[doorderuzie slaapikdaar] en ga gewoon proberen uur voor uur het te laten en de medicatie wordtikop geprikt of de stofin mijn bloed zit. maar probeer het wel mensen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een huis moet een thuis zijn en dat is wat je er zelf van maakt. Het maakt dan niet uit waar je woont als je huisje maar een thuis is en de rest is bijzaak. Phoe dat verwoorde ik ff sjiek. Heb alleen en beetje capsones want wil dieren, natuur en warmte (de zon). Hutje op de hei is ook goed als er een pad is voor de scoot hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve suus je heb zo te lezen al weer te veel ingenomen. Morgen die pillen reguleren hoor. Morgen huisarts bellen of zoveel wel nodig is en thuiszorg die voor je pillen gaan zorgen. Er zij ook kastjes met een slot of de thuiszorg komt het je dagelijks brengen. Kappen meid want je gaat er ook hier kapot aan. Fijn niet aan de drank maar ondertussen nekken je die pillen. Doe wat girl want ondertussen zijn we allemaal bezorgd en leven met je mee maar nu is het de beurt aan jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, even weer inloggen.
Om je te vertellen Suus dat ik misselijk word.
Is dit mogelijk, zóveel te drinken?
Daar ga je dus hartstikke kapot aan meid.

Denk aan wat je allemaal kunt verliezen!!
Doe alsjeblieft echt je best!!!

en slaap ze zo direct!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelovelijk, zóveel drinken en al die pillen.
Maar goed, dat weet je zelf ook best dat je met zelfvernietiging bezig bent.
En er is al genoeg over gezegd denk ik. We hebben hier allemaal zo ons verhaal met drank maar Suus, wéét dat we allemaal superbezorgd om je zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook naar bed met mij diertjes. Kruip gewoon onder dekbed en ze stoppen me vanzelf wel in lief he? Nee ze komen niet in bed maar krullen zich helemaal tegen me aan zodat ik geen kant meer uit wil of kan. Ja de lege plek van mijn man zal er altijd zijd maar wel heel fijn dat dieren dit toch proberen op te vullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...