smart Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Goeiemorgen Dar en Suus,(en straks voor de anderen)het wordt een heel mooie dag...!!Suus meid, weet dat alles stukje bij beetje beter zal worden.Maar hou je koppie erbij he. Dat is wel het begin ervan.Ik moet rennen..... fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 heel mooi meid,ik zag het zo voor me lijkt mr lekerr om ook fris wakker te worden heerlijkik ga myn pillenfabriek weer innemen, heb al lekkerk offie gemaakt,sorry voor de spelfouten maar ben 4 minuten wakker/ weer de hele dag de kop breken scheiden of niet,morgen wil ik hij antwooordMaar probeer positief de dag in gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Goeiemorgen allemaal,even kort inloggen om iedereen een goeie dag te wensen.Suus nu is het niet de tijd om zware beslissingen te nemendat kan nooit goed uitpakken meid.Time out en hulp erbij halen, ook om tussen jullie te bemiddelen!liefs:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Lekker op de fiets zo met dochtereindtournooi volleylaatste rayontraining helaasvoor volgend jaar wegbezuinigd.dubbel genieten dan maar,doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Goedemorgen, beetje vroeg voor mijn doenSuus ik weet niet wat er precies aan de hand is maar dit is inderdaad niet de tijd om dat soort beslissingen te nemendus laat dat je beslissing zijn! en doe wat Jane zegt.Ik moet vandaag ook een knoop doorhakken. Ik ga stoppen met 1 van de werkgroepen in de buurt en weet dat zij daar erg teleurgesteld over zullen zijnmaar wijkraad, 3 wijkcontractgroepen en een eigen bedrijf gaan niet samen, tenminste niet in mijn hoofd!Dit is de meest actieve en goedlopende groep en die heeft het minst mijn interesse,dus daar kan ik uit stappen, dat loopt toch wel zonder mij.Op het moment ben ik nog steeds erg prikkelbaar en snel geirriteerd, lastig hoor!daardoor ga ik mensen en dingen ontwijken en dat voelt ook weer niet goed.Het is lang geleden dat dat gevoel zo heftig is geweestmaar soms is ontwijken niet slecht omdat ik anders waarschijnlijk ruzie ga krijgen.maar ik heb er wel buikpijn van en over.met eerlijk zeggen dat die gevoelens sochtends het ergst zijn als ik net wakker bendan schiet ik in de piekerstandik denk dat ik zo nog even mijn bed weer in duik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Goeiemorgen.Of je loopschoenen aan en een uurtje rennen Tapas. Helpt altijd goed tegen piekers, toch?Suus veel sterkte.En verder iedereen een mooie droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 ach, het kan beide Vie, nog even terug in bed en daarna gaan lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Goedemorgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Goeie morgen lieve vriendinnen:heart:Suus moet je nu al die pillen in nemen meis? Kun je nu nog wel goed functioneren naar je kids?Morgen beslissen? Vreselijk meis. Ik heb met je te doen, maar ook met je man. Ja soms gaan de partners je in de gate houden omdat ze gewoon erg bang zijn dat je te veel gaat drinken. Dat kan over komen als bemoeizucht maar het kan ook een heel stuk bezorgdheid zijn lieverd. Je kunt wel behoefte hebben aan vrijheid maar je staat dan ook voor alles alleen. Je kunt wel behoefte hebben aan alleen zijn maar je realiseert je misschien niet dat je dan ook voor alles alleen staat. Kun je dat aan?????Misschien beter om te bespreken om eens een tijdje te proberen om alleen te zijn;)Goeie morgen Vie, Isje, en Dar.Tap, ja als je zo veel verplichtingen hebt, wordt het druk in je bolletje? Hopelijk wordt het vandaag wat rustiger als de een knoop door hakt.Jane veel plezier weer met het volleyen lieverd. Het weer zit je mee.Cathy vooruit vooruit vooruit, maak plaats, maak plaats, maak plaats, we heben ongelofelijk veel haast.Goeie morgen Jacc. Ga je vandaag nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Hey Is. Ga je vandaag nog hardlopen of lekker chillen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Ha Bolleke en Isa, ik meld me alleen maar even om iedereen een prettige dag te wensen, croissantjes liggen in de oven, ik ben straks weer aan de wandel, ben gisteren begonnen en vind het eigenlijk wel leuk, ik snap niet waarom ik er zo tegenop zag, nu moet ik het nog volhouden en ook als het een keertje slecht weer is gewoon doorgaan.Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Jacc heb je een hond? Dan is het toch wat makkelijker om een stuk te gaan wandelen.Isje. Al zo vroeg wandelen? Heerlijk is dat hé?Ik ga vandaag de tuin weer in. Verder met de vijver. Ja het is een hele grote klus maar wil zoveel mogelijk zelf doen omdat dat op de 1e plaats leuk is en alles wat ik zelf doe hoef ik niet te laten doen. Ja en verder zit ik toch wel erg veel alleen. Niet dat ik daar nu zo veel moeite mee heb hoor maar ik zo toch ook wel eens graag een paar dagen lekker weg willen. Afé niet klagen Bol, zeker niet met dit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Bol ik mag de hond van de buren lenen hoor, ik zou eigenlijk best wel een hond willen maar als ik weer aan het werk ben wordt dit erg problematisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Ook een goedemorgen van mij aan allen! Ik voel me hier een soort van indringer. Jullie schijnen elkaar allemaal goed te kennen. Ik voel mij dit weekend wat eenzamer. Dat komt misschien wel omdat mijn behandeling is begonnen en ik meer dan normaal over mijn leven aan het schrijven ben. In ieder geval kan ik vandaag nog zat leuke dingen doen als bijvoorbeeld een terrasstoel verven, m'n moeder een briefje schrijven (ze woont in Drenthe), maar ook een ontspannende wandeling in een stadspark gaan maken. En zometeen wacht nog de kleine, dikke Volkskrant op mij met verse koffie!Wens iedereen een inspirerende en ontspannende dag toe!groet, Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Mogge allemaal,Wilde de kaarsjes aansteken voor BB, Desi en Ya maar lees dat er wel meer mensen hier wat licht en wamte kunnen gebruiken dus ze maar vervangen door een grote met een lekker geurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Hi allemaal,Ik heb een paar slechte dagen gehad, of eigenlijk nu nog. Heb er een apart draadje voor geopend bij Tips en Adviezen omdat ik dan de reacties erop makkelijk kan terugzoeken en weer doorlezen als ik het moeilijk heb dus ik hoop dat een hoop mensen erop gaan reageren. Was al eerder gebeurd maar toen ben ik natuurlijk ff van het forum geweest dus die berichten ben ik kwijt. Vind het ook vervelend dat ik nu alleen maar neem en vraag en zelf niet op anderen reageer maar ik hoop dat ik hier snel doorheen ben zodat daar ook de energie voor komt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Goeie morgen Joris Lin en uiteraard onze Drup.Joris voel je a.u.b. geen indringer joh. We zijn zo allemaal begonnen hoor. Het moet altijd de eerste keer zijn. Je bent van harte welkom en voel je thuis in onze huiskamer. Schrijf lekker van je af en ben niet bang dat je teveel aandacht vraagt. We kunnen je met z'n allen helpen.Lin ik ga ff kijken naar jouw draadje.Drup ga je met Pukkeltje vandaag nog trainen? Ben je nooit bang dat hij onder de wielen komt als hij naast je loopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Joris voel je a.j.b. geen indringer want dat is niet zo. Dit forum is er voor iedereen en we zijn hier geen van allen omdat we last hebben van jeuk aan onze grote teen.Lin ik heb al op je gereageerd maar helaas zal je er niet veel aan hebben. Sorry daar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Bolleke natuurlijk ga ik weer met Banjo trainen. In het begin was ik idd erg bang dat ze onder de wielen zou komen dus reed stapvoets maar ze had al snel door dat ze er naast moet blijven en dit gaat nu prima. Nu dus leren dat ze er op moet springen als ik dat wil en er op moet blijven. Daarom nu dus nog even die korte lijn zodat ze er niet af kan om alsnog onder de wielen te belanden maar het lijkt goed te gaan. Volgende stap is dat ze zonder lijn er op blijft maar betekend ook vertrouwen in elkaar en dat is er nu nog niet. Ze is erg lief maar tevens een doerak die doet wat ze zelf wil hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Dar, dat klopt hoor, even door de zure appel heen, dit geldt met alle klusjes nu ook eigenlijk, je voelt je gewoon sterker dan!Joris, nee joh, gewoon meeschrijven, je moet ons leren kennen en wij jou ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Druppeltje, Dar, Bolletje, Isa en Jacc,Bedankt voor jullie aanmoediging om mij hier thuis te voelen. Ik neem mij voor hier wat vaker mijn neus te laten zien en mee te praten en hopelijk ook voor een ander een steun kan zijn.Fijne zondag allemaal en geniet ervan.Hoi Lin,Ik zal jouw draadje lezen, en misschien kan ik iets bijdragen.Warme lentezon groeten,Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Mogge allemaal,Mijn Engel zegt me vandaag: Ook een vertraging kan heilzaam werken.Uit tegenslagen en beproeving put je kracht en word je sterker.Dat zal dan wel zo zijn he.Marieke, hoeveel kansen wil jij? Wanneer neem je stap 1 nou es ECHT. Ik erkende dat ik machteloos stond.JIJ, IK, ALCOHOLISTEN kunnen niet sociaal drinken. Een niet alkie kent deze term niet eens. Die term gebruiken alleen alcoholisten.Maar ja, ik heb er 24 jaar over gedaan en mijn Hogere Macht heeft me veel kansen gegeven. Dat besef ik me pas de laatste jaren. En na deze week al helemaal. Zo gaat dat.Ik kan alleen maar delen dat ik zonder drank me beter voel. Ik voel me niet altijd gelukkiger ofzo maar het leven is echt, met alles wat het leven op mn pad brengt. En ik ben blij en dankbaar dat ik het zo kan meemaken. Geen verdoving vd drank, niet meer met een waardeloos rotgevoel wakker worden elke ochtend, me niet meer hoeven schamen, niet meer als een muis langs de plinten omdat mn lief weer es keiboos op me was, und so weiter, und so weiter...De kans die ik gekregen heb, 's ochtends wakker worden en het leven de moiete waard te vinden, me spiritueel te ontwikkelen, te voelen wat ik voel, het leven tegemoet te treden met open vizier en ik ben niet meer zo bang. En dat zijn geschenken.Heb een fijne dag allen. onthoud; niet, maar dan ook niets, is het waard te gaan drinken.Het is mogelijk deze rottige verslaving aan te pakken en te leren niet in actieve verslaving te hoeven blijven leven. Als je het kunt opbrengen om eerlijk naar jezelf te kijken, echt met nietsontziende eerlijkheid naar jezelf te kijken is er veel mogelijk. Er zijn vele manieren waarop hulp geboden wordt, grijp die kans. Ik vind het zo de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Goeie morgen Bam. Hoe is het nu met jou zelf meid? Gaat het nog een beetje? Kun je je nog een beetje door de moeilijke afgelopen dagen heen slepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 BB veel sterkte tijdens de herdenkingsdienst vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Dank jullie wel.Tja, hoe gaat het. Op en af. Het houdt me, op een bepaalde manier, ook een spiegel voor. Dat vind ik niet gemakkelijk maar het is wel goed. Daarnaast ben ik verdrietig, boos, opstandig en het volgende moment denk ik dat het ok is en hoop ik werkelijk dat ze rust gevonden heeft. En dit soort gevoelens lijken me wel normaal. Ik heb besloten niet naar de herdenkingsdienst te gaan. Ik zou de hele dag op pad zijn omdat het in het midden van het land is. Ik trek het ff niet en ik heb hier al afscheid van haar genomen. Het is wel goed zo. Mn energie is beperkt en dit hakt er nou weer zo in dat het me beter lijkt thuis te blijven.Ik vind het nemen van dit soort beslissingen erg moeilijk. Ik 'vind' dan eigenlijk dat ik toch wel moet gaan, wil het eigenlijk ook niet missen enzovoort. Maar ja, ik heb een keuze gemaakt en ik voel me er wel goed over. Ik kies voor mezelf en doe nu niet iets waarvan ik 'vind' dat het moet. Lastig soms maar ik leer en dat is goed.Misschien fiets ik straks wel ff naar mn tuintje. Kijken hoe alles groeit en bloeit. En mss ook wel niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden