Spring naar bijdragen

dinsdag 20 april


tapas

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank voor jullie lieve reacties. Hahaha een helm op op de scoot, hoewel dit verband er ook niet uitziet. Sjonge en je kan niet eens hard rijden met zo'n ding maar blijkbaar wel ongelukkig vallen.

Woman wat spannend en leuk voor je. Dat zijn pas echt lentekriebels.

Patatteke ik heb ook cup AA en daarom draag ik geen BH. Waarom zou ik want als ik geen voetjes had droeg ik ook geen schoentjes hahaha.

Ya hoe gaat het met de kleine of heb ik wat gemist?

LS welkom hier en wat leuk het contact met je zus die notabene ook hier is.

Zo opoe gaat weer even liggen. Sorry als ik niet overal op reageer maar trek het niet goed vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou een lollige boel hier zeg:huh:
en een Soothe die maar lekker blijft hangen.....owhoho!!
Schoenmaten verklappen is natuurlijk minder gezellig.
En dat allemaal om het stoppen met roken aan te moedigen Cootje?

hihihi
ik steek nog een pafke op ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het effe ken draag ik ook geen bra
Komt door het knellende korset wat ik moest dragen tijdens de genezing van mn nekbreuk.
De buikdans kostuums geven daardoor een prachtige tegenpool van dat korset, die bra's zijn zo mooi, die wil ik elke dag wel aan !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag komt de koningin hier in Gemert en wel in het flatgebouw van mijn manneke. Ze komt iets openen, zeker het nieuwe gebouw waar hij in woont. Ja ik kan er niets aan doen maar ik zal er toch door moeten. Heb weer een bijeenkomst. Dan moet Mien maar ff aan de kant hoor:angry: Als Willempie nou zou komen dan zou ik eventueel bereid zijn om een kort rokkie aan te trekken en m'n feesthoed. Heb er nog een liggen van de carnaval hihihihi. Kunstwippers heb ik ook nog wel ergens. Gaat de Bol staan te lonken hoor. hijg hijg. Zou die voor mij vallen:P Hebben jullie hem zien hard lopen gisteren. Wat een kerel hé? Maxima is volgens mij erg gelukkig met zo'n vent. pppphhhoooeeee. Krijg het ff heel warm.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel, maar ze zijn zo ontzettend mooi dat ik het er voor over heb.
Dat korset was echt een hel. Midden in de zomer superstrak aangetrokken en zoooo potjelelijk. Er zat een schapenvel tussn dat ding en mn huid, om mn huid te beschermen. Bloedjeheet dus, en douchen kon niet. :(
Door het buikdansen begin ik ook weer gewone bra's te dragen. Maar thuis gaan ze meteen uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...