fotograaf Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Panty's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Hahahahaha wijsheid komt toch met de jaren hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Nou Co, nu maak je me toch jaloers, hoor. Grotere bh zou ik graag nodig hebben. Ik ben ook gestopt met roken, maar op die plek is helaas niets gegroeid. Lijk wel nu 8 maanden zwanger, draag alleen nog maar positiekleding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Emmers:huh:Coco, breng me de kop niet op hol.Nu echt even een frisse neus halen, beetje afkoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Gaat het nog een beetje meneer Soothe??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Co en Fo. Ik koop m'n buhu's altijd bij de ameH. Dat zijn die sportbeha's zitten goed en passen altijd.Fo van mij mag je ook heeeeel veel hebben hoor. Als je wilt alles, dan hoef ik niet meer te lopen slepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Nou fotograaf, dat staat te bezien.Strakke kokerrokjes etc.Rijke boezems.Beetje heavy, vandaar dat ik nu even een frisse neus ga halen.Wat een openbaringen.Dag Foto, ben een oud baasje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Coco, scheer je weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 hahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 LS Rob, ben je er nog? Je valt wel met je neus in de boter, he?We zijn ook wel vaak serieus hoor, maar gelukkig niet altijd.Gewoon volhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Hu, zal ik maar zwijgen met m'n AA cupje, emmers??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Soothe, alleen de duvel is oud zegt het spreekwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 haha nee hoor Nien,ik doe met jou mee hoor! haha!Goedemiddag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Goeie middag lieverd. Hoe is het met de kleine meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Alles kee Druppeltje?Je bent nogal accident prone, pas goed op uw zelve.Steeds nieuwe onheilstijdingen.Het houdt niet op. Sterkte brokkenmaker.Voutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Hai Yalala, begint je dochter al een beetje te wennen? Hoe oud is ze nu, kan je het wel goed uitleggen allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Dank voor jullie lieve reacties. Hahaha een helm op op de scoot, hoewel dit verband er ook niet uitziet. Sjonge en je kan niet eens hard rijden met zo'n ding maar blijkbaar wel ongelukkig vallen.Woman wat spannend en leuk voor je. Dat zijn pas echt lentekriebels.Patatteke ik heb ook cup AA en daarom draag ik geen BH. Waarom zou ik want als ik geen voetjes had droeg ik ook geen schoentjes hahaha.Ya hoe gaat het met de kleine of heb ik wat gemist?LS welkom hier en wat leuk het contact met je zus die notabene ook hier is.Zo opoe gaat weer even liggen. Sorry als ik niet overal op reageer maar trek het niet goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Nou een lollige boel hier zeg:huh:en een Soothe die maar lekker blijft hangen.....owhoho!!Schoenmaten verklappen is natuurlijk minder gezellig.En dat allemaal om het stoppen met roken aan te moedigen Cootje?hihihiik steek nog een pafke op .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Cathy, wij uit de kast nu Soothe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Als het effe ken draag ik ook geen braKomt door het knellende korset wat ik moest dragen tijdens de genezing van mn nekbreuk. De buikdans kostuums geven daardoor een prachtige tegenpool van dat korset, die bra's zijn zo mooi, die wil ik elke dag wel aan !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Vertel woman?Knellen ze dan niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Vrijdag komt de koningin hier in Gemert en wel in het flatgebouw van mijn manneke. Ze komt iets openen, zeker het nieuwe gebouw waar hij in woont. Ja ik kan er niets aan doen maar ik zal er toch door moeten. Heb weer een bijeenkomst. Dan moet Mien maar ff aan de kant hoor:angry: Als Willempie nou zou komen dan zou ik eventueel bereid zijn om een kort rokkie aan te trekken en m'n feesthoed. Heb er nog een liggen van de carnaval hihihihi. Kunstwippers heb ik ook nog wel ergens. Gaat de Bol staan te lonken hoor. hijg hijg. Zou die voor mij vallen:P Hebben jullie hem zien hard lopen gisteren. Wat een kerel hé? Maxima is volgens mij erg gelukkig met zo'n vent. pppphhhoooeeee. Krijg het ff heel warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Bolletje toch..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Jawel, maar ze zijn zo ontzettend mooi dat ik het er voor over heb.Dat korset was echt een hel. Midden in de zomer superstrak aangetrokken en zoooo potjelelijk. Er zat een schapenvel tussn dat ding en mn huid, om mn huid te beschermen. Bloedjeheet dus, en douchen kon niet. Door het buikdansen begin ik ook weer gewone bra's te dragen. Maar thuis gaan ze meteen uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Zeg ma Bollie onze Flip met z'nnieuwe stoppelbaard valt ook nog wel mee hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden