Spring naar bijdragen

dinsdag 20 april

tapas

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, het is erg vroeg en ik duik zo mijn bed ook weer in
maar mijn maag is nogal van slag en zit vol met lucht

wilde deze kans toch ook wel aangrijpen om weer eens een dagdraad te openen
al doe ik verder niet mee aan het vroege ochtendgesprek vermoed ik
eerst een beker hete melk wegwerken en dan weer een poging tot slapen doen.

Ik wens iedereen vandaag een fijne en vooral droge dag toe
want al voel ik me beroerd, ik heb geen kater en dat vind ik nog steeds een enorm geschenk!!
op naar maand 35!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Tapas het is bijna een nachtdraadje.
Vandaag mag ik weer werken,
ben benieuwd hoe de zaken ervoor staan.
Dan bedoel ik i.v.m of er uberhaubt gevlogen gaat worden
vandaag.
Buiten dat het natuurlijk erg is voor alle gestrandde reizigers
is het voor de detailhandel op de luchthaven
een zware tijd.
Geen klanten maar wel een vracht aan personeel.
In deze tijd hebben de meeste winkels het al niet makkelijk
laat staan nu.
En iedereen wil toch gewoon zijn salaris aan het einde van de maand.
Ik ook.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

......het lijkt me dat er voor Suus inderdaad wel een noodopname mogelijk zou (moeten) zijn.
Verder toch nog even een pluim voor IGOR:
Het is je gewoon weer gelukt dus... en volhouden hoor:present:
En nu ga ik rennen......
bakkie koffie zit er weer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen!

Als ik het goed begrijp is er weer het een en ander voorgevallen op het forum? Zal later op de dag eens bijlezen. Heb het nu druk met de ochtendrituelen...Ofwel de kinderen naar school "helpen".
daarna op de schoolbieb helpen en boodschappen halen.

Iedereen sterkte die het nodig heeft en natuurlijk een droge dag, ook vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk Dar, kunnen de frummers niet echt iets aan doen.
Lieven meiden, boterhammetjes in de tas, net als een bakje magere youhurt en fruit..... ik ga er vandoor, een :rose: voor jullie allemaal.
Hou je haaks, geniet, en onthoud: :moon: 't zijn de kleeiinne dingen die het doen die het doen, 't zijn de kleiiiiiiine dingen die het doen:moon:
Fijne dag, maak er wat van :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo h'hé het draadeje van gisteren nog eens gelezen, en dat op de vroege morgen pppffftt.
Em. lieverd natuurlijk mag je schrijven wat jij voelt. Ik vind het juist erg knap dat je dit doet lieverd. Het geeft aan hoe jij er over denkt en dat is goed.:heart:
Ja en nu heb ik de draad van vandaag nog niet gelezen. Dacht lekker vroeg m'n bed uit en dan vroeg de tuin in. Wil ik nog meer lezen.
Ga nog maar een bakkie pakken voor de verandering.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké ik ben weer bij gelezen.
goeie morgen Tien, Vonneke, Dar, Eks, Ap, Isje en Jane.
Houtje probeer maar lekker uit te zieken hoor als dat kan. Des te eerder ben je weer beter.
Isje is een dag vrij, heeft ze het nog druk. WOEHAAAAA
Wing proficiat met je nichtje. Heerlijk voor je joh. ik zie het al helemaal voor me. Zó'n grote kerel met zo'n heel klein ukkie in z'n handen.:heart:

Zo de Bol heeft toch een partij geslapen. Gedroomd over mijn hondje dat 13 jaar geleden is ingeslapen. Ik droomde dat ze zo blij was mij te zien, en likte me helemaal af. Heerlijk gevoel was dat.
Zo nu m'n bed maar eens op gaan maken en dan de tuin in. Heb er zin in en voel me toppie:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Even een korte groet van mij. Kan op m'n werk nog steeds niet mee-forummen (door de beveiliging? pb-en lukt wel). Binnenkort andere provider, dan lukt het misschien wel.
Zo werken, vanmiddag nog even naar muziekwinkel die aanbiedingen heeft... eerst nog even m'n 10km afmaken op de fiets.

Harry, als ik dronk had ik altijd argumenten zat om die ander te overtroeven. Gelukkig voel je het nu weer helder; oppakken die draad!
Gisteravond zag ik een reclame met een ijskoud biertje (zo met druppeltjes aan de buitenkant van het glas...). Ik ben gauw een ijskoud glas sap gaan halen, en toen was het weer over.

Iedereen een eigen droge dag gewenst (hier regende het net al even; Drup, die bankroet is hilarisch). :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmorgen, met recht een goede morgen want ik heb weer niet gedronken! Het is alsof ik in een andere wereld ben terechtgekomen. Nu 4 weken droog en slaap al veel beter zonder drank en pillen. Ik ben blijer en bewuster van het leven, leef intenser zonder drank. Wat een donkere kant was het waar ik in vertoefde met mn drank en pillen.
Nou, dit wou ik even kwijt, hopelijk stimuleert het anderen om ook toch niet meer te drinken. Ik dank God voor iedere "vrije" dag, wil nooit meer in de klauwen van de drank komen.
Ik krijg darmproblemen en hartkloppingen van alcohol, brr. Nu moet ik weg, de zon schijnt hier al volop ik ga er een mooie droge dag van maken. Dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh ja, weet je dat ik word uitgelachen, ja echt, door mijn familie? Omdat ik niet meer drink. Ze sturen me berichtjes van; wij gaan vanavond gezellig BORRELEN met vrienden! En dan; slik je soms ook nog vitamines? En dat ik in God geloof daar lachen ze al helemaal om. Ik verdedig mij niet, gelukkig is een ieder vrij om te leven hoe ie wilt, vind het wel erg flauw. Ze hadden me ook kunnen steunen, weten niet wat een strijd het is met de drank. Je zou verwachten dat je omgeving het juist heel goed vind dat je stopt met drinken, nou niet iedereen steunt je dus. Gelukkig hier op het forum wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...