Spring naar bijdragen

Woensdag 21 april 2010


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 360
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

We hebben om 20.00 uur afgesproken.
Ik heb een zwarte bloes aan, beetje dandy model, met een velvet zwarte broek met een zelfgemaakte print van Miles Davis op mn bovenbeen.
Haar opgestoken en niet te veel maar ook zeker niet te weinig opgemaakt.
Beetje funky maar toch mezelf.
Owja n ik ruik naar een melange van cocos en amber....
Eigen mix.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat hoef ik allemaalniet hoor. Ik vind het leuker als hij op een andere manier hoffelijk is. Kan erg gecharmeerd raken als hij de deur voor me open houdt.
Owja en mn broek past prima (zat een beetje krap) na drie dagen crashdieet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt het je niet verstandig dat we met z'n allen aan een andere tafel gaan zitten en alles in de gate houden. Dan kan hij niets verkeerd doen. Wordt ie gelijk bij z'n lurven gepakt. Die dingen zitten n.l. tussen z'n kladden en z'n vodden.:P Nou en dat doet pijn hoor, als ie daar gepakt wordt.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gaan we doen Bollie! Aan die andere tafel zodat er Woman zeker niks overkomt wat ze niet wil!

Maar miss. is ze wel zo zeker van haar zaak dat ze niks te vrezen heeft!! Ik hoop het.

Ps; Moet hij wel ook ons eten betalen he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman vanuit deze zonnige huiskamer wens ik je heel veel plezier hoor. En lekker genieten en vooral heeeeerlijk eten.:heart:


Bol wil leren films en games te gaan downloaden, dus ging ze met goeie moed op een site waar dat beschreven staan. Het eerste dat ik lees is. BRANDEN MET ACLOHOL 120% Whoehahahaha.:huh:

Jazeker Soohte maar waar dat mee te maken heeft weet ik niet. Meestal lukt het de volgende dag weer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...