lady jane Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 ook goeienavond!en als Woman thuiskomt vanavond (met de nadruk op als)staan er zeker 22 mensen ingelogd........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 En wij alle 22 maar wachten Jane, blijft ze natuurlijk weg tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Hoe laat ga je hem ontmoeten Woman? En hij moet wel een mooie roos voor je mee nemen hé? Want anders wordt het nooit iets. Geen roos dan wordt er ook niet gerollebolt. Gelijk korte mette maken meis, anders neemt ie een loopje met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ben het eens met Bollie, geen gerollebol zonder rozen, ring van Tiffan's, lekker eten......Gelijk zeggen wat je wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 We hebben om 20.00 uur afgesproken. Ik heb een zwarte bloes aan, beetje dandy model, met een velvet zwarte broek met een zelfgemaakte print van Miles Davis op mn bovenbeen. Haar opgestoken en niet te veel maar ook zeker niet te weinig opgemaakt. Beetje funky maar toch mezelf. Owja n ik ruik naar een melange van cocos en amber....Eigen mix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 BANAAAAAAANNHUUUUUU EN BLOEMKOLHUUUUU:P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Nou dat hoef ik allemaalniet hoor. Ik vind het leuker als hij op een andere manier hoffelijk is. Kan erg gecharmeerd raken als hij de deur voor me open houdt. Owja en mn broek past prima (zat een beetje krap) na drie dagen crashdieet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Zeg Woman ga je daar nu nog anderhalf uur zo helemaal opgemaakt,zitten wachten?Heb je al een foto van hem gezien of gaat het over de Anjer in z'n jaszakje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ha! Miles Davis, dat vind in nou een mooie man! Althans, vond, toen hij nog leefde en voordat hij veel drugs gebruikte, hahaha.En zijn muziek, daarvan zwijmel ik weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Nee ik moet nog een soort van dutje doen, dat mot altijd als ik iets heb s'avonds, ivm mn burn out. En nu heb ik nog even om me eventueel nog 500 x om te kleden als ik me hier niet lekker in voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Nee maar serieus woman, heb het verhaal een beetje gevolg! Ik weet niet of ikhet zou durven, dus alle succes van de wereld!Heel spannend!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Lijkt het je niet verstandig dat we met z'n allen aan een andere tafel gaan zitten en alles in de gate houden. Dan kan hij niets verkeerd doen. Wordt ie gelijk bij z'n lurven gepakt. Die dingen zitten n.l. tussen z'n kladden en z'n vodden. Nou en dat doet pijn hoor, als ie daar gepakt wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Lieve Woman, ga maar lekker relaxen, je mentaal voorbereiden en verheugen. Pas op met dat dutje met dat opgestoken haar.En voor straks: lekker genieten :heart: :heart:Heb ik een lekker recept, ben ik de Sugar Snaps vergeten, dus ben nu ff weg, tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Dat gaan we doen Bollie! Aan die andere tafel zodat er Woman zeker niks overkomt wat ze niet wil!Maar miss. is ze wel zo zeker van haar zaak dat ze niks te vrezen heeft!! Ik hoop het.Ps; Moet hij wel ook ons eten betalen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Laat ons maar lekker kletsen hoor Woman,ik wens je een hardstikke leuke avonden hoop dat het wat wordtje staat er stevig in als ik je zo leesdus heb vertrouwen!!!geniet ze meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Service Temporarily UnavailableThe server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.Hebben anderen dat ook af en toe???Beetje overbelast of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Woman vanuit deze zonnige huiskamer wens ik je heel veel plezier hoor. En lekker genieten en vooral heeeeerlijk eten.Bol wil leren films en games te gaan downloaden, dus ging ze met goeie moed op een site waar dat beschreven staan. Het eerste dat ik lees is. BRANDEN MET ACLOHOL 120% Whoehahahaha.Jazeker Soohte maar waar dat mee te maken heeft weet ik niet. Meestal lukt het de volgende dag weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ik had dat eergister de hele tijd Sweety,Nu heeft het vast iets met ons enthousiasme voor Woman te maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Dat zal het ongetwijfeld zijn Madammeke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Okè dan.Het is alleen op dit Forum Bolletje.Het zal inderdaad heet lopen door Woman haar affaire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Dag Dar, hoe was je dag?Ik ga me voorbereiden op een avond qualitytime met mijn echtgenoot (62!) en daar ga ik even leuke dingen bij bedenken.Soothe ik weet zeker dat die rozen er nog een keer aan zitten te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Qualitytime Ook hier regelmatig qualitytime.Even lekker resetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ik ben weer terug, maar ga nu toch echt de keuken in, dus uitloggen. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Ga wat aan de inwendige mens doen.Woman, succes.Ik zou je wat tips kunnen geven vanuit de mannelijke invalshoek,maar het is beter dat ik ga koken.Enjoy the party. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 woman geniet van de avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden