Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 April...

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 413
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beter vandaag geagiteerd dan gisteren Woman,
maar liefdesmaild voor de ontmoeting geeft wel wat te denken,
hij is dus zelf wat hard van stapel gelopen. Wie weet krijgt hij nu advies van vrienden
om hard to get te spelen. Gewoon eerlijk zijn vanaf het begin, duurt hetlangst! :moon::heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vicarious, hup, naar de super, met opgeheven hoofd langs de drank lopen en 5 pakken met koffiepads gaan halen!!!! hup!!
Wat de anderen ook zeggen, anders voel je je morgen nog rotter zonder koffie!! Gewoon naar buiten hoor, het is veel te lekker weer en het zal je goed doen!

Edflobe, goed dat je er dan weer bent en dat je je weg hier weer naar toe gevonden hebt. Dat is mij bijna 3 jaar geleden ook gebeurd, had hier al anderhalf jaar niet meer geschreven en was weer gaan drinken.
Toen ik wist dat het anders moest was het forum het eerste wat in me opkwam, dus hier weer begonnen met te gaan schrijven en dat was meteen het moment dat ik de knoop toch wel echt heb doorgehakt!
Je weet wat je wilt, en dat is niet drinken!! dan ben je hier aan het goede adres;)

Tatum, nog heel even geduld hebben! en laat je moeder en schoonvader lekker samen aan de koffie gaan. Ga er boven staan en laat je niet krenken, je weet wat ze gaan doen, vriend en vader
als je je daarop instelt en niet in de verdediging gaat en er boven gaat staan dan heb jij daarna 'gewonnen'!

Ik zit hier lekker in het zonnetje op het balkonnetje
samen met hond en kat, gezellig hoor!!
Vandaag is een welverdiende tutdag want ik heb deze week hard gewerkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik gewoon nu eerlijk nadenk is het dus niets
Inderdaad, eerst elke dag liefdesverklaringen dat ik zn hart verover en op hyves enthousiast krabbelen.....op msn hele gesprekken.
En nu is het doodstil...
Ben niet onnozel om daar een conclusie uit te trekken.
Hij vertelde zelfs dat ie niets te doen heeft op zn werk en dus alle tijd heeft voor leuke dingen op de pecee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil::devil:

quote:

Originally posted by:
fotograaf

Jane, het was MIJN huis, hij woonde er pas 9 maanden in en moest vertrekken nadat hij mij tijdens de vakantie in Portugal een gebroken rib had geslagen. Hoezo, rechten?????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

still alive Tasseke!

Heerlijk dat zonnetje en zo meteen mag ik weer naar het bos met de hond.
Vooral in het voorjaar is dat een kadootje, om te zien hoe zo'n bos iedere dag weer een tintje groener wordt ;)
Ik heb mezelf vandaag op een tutdag getrakteerd en tot nu toe bevalt dat wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thanks jajala, hoop dat het goed met je gaat, zo ander toetsenbord!!!Ik ga zo even lekker wandelen.Ik heb de medicatie gestopt sinds gisteren en voel meteen beter. Ook de reguliere behandeling afgezegd door de lange wachttijd en gevraagd of ik naar de meergaarde of gewone psych kan zodat de wachttijd kort is.Zo nu een lange wandeling maken en even afkoelen, ik ga waarschijnlijk scheiden dus moet ook even alles laten bezinken. Ik kom later nog wel terug enne VM fijn foontje gisteren:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed te horen yalala dat je opknapt,mijn moeder heeft ook nierproblemen dus weet eralles van. Ja scheiden is miscchien beter maar ben er nog niet aan gewend,moet even doordringen en bezinken. Ik heb de neiging wijn te halen maar neem maar een energydrinkje bij de winkel,en dan douchen en met een boek op de bank kruipenen en de kids knuffelen. Zo nu echt een wandeling wan anders komt het er niet van!;

Aanpasing hoop dat mijn typegedrag opvalt:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed te horen dat je ervoor gaat wijfie!
Ik was er ook niet aan toe op dat moment maar geen seconde spijt van gehad maar ieder z,n eigen verhaal en reden natuurlijk!
Ga maar lekker uitwaaien!

Dsa altijd goed voor je!
Enjoy,enne.....niet teveel energy he,dan slaap je niet meer vannacht! hihi :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat de zon je tranen drogen,
geef je zorgen aan de wind.
Blijf geloven, blijf vertrouwen
dat jij het geluk weer vindt.

Blijf maar hopen.
Blijf maar zoeken.
Ook al is het nog zo zwaar.
Blijf maar vechten voor je toekomst.
Eens worden je dromen waar..

Ziende over het veld van verleden
voelend de adem van de toekomst
een keur van wolkenkleuren
van zwart naar grijs en hemelsblauw
als pagina s in een dagboek
aan de horizon van het leven staat
de regenboog als een teken van hoop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoe ik ben weer thuis.
Woman hardlopers zijn doodlopers:angry: Toch jammer dat je je nu zo onzeker voelt. Misschien waren zijn verwachtingen wel heel anders dat die van jou en is hij teleurgesteld, als je begrijpt wat ik bedoel lieverd. Ik weet het, het is invullen van mij maar ik zoek ook altijd een verklaring.
Misschien een leuke vriendin zoeken meis. Iemand die weet hoe een vrouw zich kan voelen en daar begrip voor heeft. Lekker samen op vakantie en winkelen. Dan kun je ook heel gelukkig zijn en zijn de verwachtingen heel anders.:heart::sun:

Suus blij dat je er weer bent meid, en heel fijn dat je geminderd bent met de medicatie. Ik krijg hier een fijner gevoel van omdat ik dit beter begrijp. Ja en scheiden doet altijd pijn, voor jou als ook voor je partner, maar misschien krijg je dan eindelijk die vrijheid waar je al zo lang naar op zoek bent.:):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...