lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Ik ga even Coco's goede voorbeeld volgen en wat met de ramen en de was enzo doen, en dan lekker met een boekje in een hoekje en wat voorbruinen voor Spanje, ook nuttig, dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Beter vandaag geagiteerd dan gisteren Woman,maar liefdesmaild voor de ontmoeting geeft wel wat te denken,hij is dus zelf wat hard van stapel gelopen. Wie weet krijgt hij nu advies van vriendenom hard to get te spelen. Gewoon eerlijk zijn vanaf het begin, duurt hetlangst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Jane, het was MIJN huis, hij woonde er pas 9 maanden in en moest vertrekken nadat hij mij tijdens de vakantie in Portugal een gebroken rib had geslagen. Hoezo, rechten????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Vicarious, hup, naar de super, met opgeheven hoofd langs de drank lopen en 5 pakken met koffiepads gaan halen!!!! hup!!Wat de anderen ook zeggen, anders voel je je morgen nog rotter zonder koffie!! Gewoon naar buiten hoor, het is veel te lekker weer en het zal je goed doen!Edflobe, goed dat je er dan weer bent en dat je je weg hier weer naar toe gevonden hebt. Dat is mij bijna 3 jaar geleden ook gebeurd, had hier al anderhalf jaar niet meer geschreven en was weer gaan drinken.Toen ik wist dat het anders moest was het forum het eerste wat in me opkwam, dus hier weer begonnen met te gaan schrijven en dat was meteen het moment dat ik de knoop toch wel echt heb doorgehakt!Je weet wat je wilt, en dat is niet drinken!! dan ben je hier aan het goede adres;)Tatum, nog heel even geduld hebben! en laat je moeder en schoonvader lekker samen aan de koffie gaan. Ga er boven staan en laat je niet krenken, je weet wat ze gaan doen, vriend en vaderals je je daarop instelt en niet in de verdediging gaat en er boven gaat staan dan heb jij daarna 'gewonnen'!Ik zit hier lekker in het zonnetje op het balkonnetjesamen met hond en kat, gezellig hoor!!Vandaag is een welverdiende tutdag want ik heb deze week hard gewerkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Als ik gewoon nu eerlijk nadenk is het dus nietsInderdaad, eerst elke dag liefdesverklaringen dat ik zn hart verover en op hyves enthousiast krabbelen.....op msn hele gesprekken. En nu is het doodstil...Ben niet onnozel om daar een conclusie uit te trekken. Hij vertelde zelfs dat ie niets te doen heeft op zn werk en dus alle tijd heeft voor leuke dingen op de pecee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 :devil::devil::devil::devil::devil::devil: quote: Originally posted by: fotograafJane, het was MIJN huis, hij woonde er pas 9 maanden in en moest vertrekken nadat hij mij tijdens de vakantie in Portugal een gebroken rib had geslagen. Hoezo, rechten????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Huiselijk geweld is een misdrijf. Er zijn nu meer rechten voor het slachtoffer dat hij makkelijker uit huis gezet kan worden. Sinds kort is dat pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Kijk eens via Uitzendinggemist.nl naar de laatste aflevering van Radar over Datingsites. Niet om je te ontmoedigen hoor, het gaat ook wel eens goed (heel soms) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 hoidieboi!zware dag achter de rug!eigenlijk heel veel te vertellen maar ik doe maar rustig aan!niets nieuws onder de horizon dus!leeft iedereen hier nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 still alive Tasseke!Heerlijk dat zonnetje en zo meteen mag ik weer naar het bos met de hond.Vooral in het voorjaar is dat een kadootje, om te zien hoe zo'n bos iedere dag weer een tintje groener wordt Ik heb mezelf vandaag op een tutdag getrakteerd en tot nu toe bevalt dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hoi Tas, Tapas,Heb net de kleine leren fietsen!! 10 straten heen en weer rennen ben dood op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 jannigje wat goed.VM YAJA fijn dat je er weer bentDRUP hoe staat je hoofd?woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hee allemaal,you go VM!Toppie!Drup beetje aant bijkomen!Thanks allemaal,blij dat ik weer terug ben!Zie Suus ook on line!Hou je taai Suus!Verder allemaal lekker genoten vant zonnetje vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Thanks Igor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 thanks jajala, hoop dat het goed met je gaat, zo ander toetsenbord!!!Ik ga zo even lekker wandelen.Ik heb de medicatie gestopt sinds gisteren en voel meteen beter. Ook de reguliere behandeling afgezegd door de lange wachttijd en gevraagd of ik naar de meergaarde of gewone psych kan zodat de wachttijd kort is.Zo nu een lange wandeling maken en even afkoelen, ik ga waarschijnlijk scheiden dus moet ook even alles laten bezinken. Ik kom later nog wel terug enne VM fijn foontje gisteren:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 En Borretje en NIWI geweldig lieve pb gisteren, echt een oppepper:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Met mij alles beter Suus,nog ff bijkomen maar komt goed!Fijn dat het met jou ook beter gaat!Goed te horen!Fijn dat je toch je leventje weer op de rit probeert te krijgen!Scheiden is altijd ellendig,weet er alles van maar soms is het alleen maar beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Goed te horen yalala dat je opknapt,mijn moeder heeft ook nierproblemen dus weet eralles van. Ja scheiden is miscchien beter maar ben er nog niet aan gewend,moet even doordringen en bezinken. Ik heb de neiging wijn te halen maar neem maar een energydrinkje bij de winkel,en dan douchen en met een boek op de bank kruipenen en de kids knuffelen. Zo nu echt een wandeling wan anders komt het er niet van!;Aanpasing hoop dat mijn typegedrag opvalt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Goed te horen dat je ervoor gaat wijfie!Ik was er ook niet aan toe op dat moment maar geen seconde spijt van gehad maar ieder z,n eigen verhaal en reden natuurlijk!Ga maar lekker uitwaaien!Dsa altijd goed voor je!Enjoy,enne.....niet teveel energy he,dan slaap je niet meer vannacht! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Laat de zon je tranen drogen, geef je zorgen aan de wind. Blijf geloven, blijf vertrouwen dat jij het geluk weer vindt. Blijf maar hopen. Blijf maar zoeken. Ook al is het nog zo zwaar. Blijf maar vechten voor je toekomst. Eens worden je dromen waar..Ziende over het veld van verledenvoelend de adem van de toekomsteen keur van wolkenkleuren van zwart naar grijs en hemelsblauwals pagina s in een dagboekaan de horizon van het leven staatde regenboog als een teken van hoop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Mooi Suus!Toekomst en geluk lijkt nog zover weg maar ooit gaat de zon weer voor je schijnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Woman,naar en leuk he verliefd zijn! haha!kan zo fijn zijn maar je wordt er zo giga onzeker van ook! haha!Wel weer een fijn gevoel he!Ben benieuwd naar het vervolg hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Joehoe ik ben weer thuis.Woman hardlopers zijn doodlopers:angry: Toch jammer dat je je nu zo onzeker voelt. Misschien waren zijn verwachtingen wel heel anders dat die van jou en is hij teleurgesteld, als je begrijpt wat ik bedoel lieverd. Ik weet het, het is invullen van mij maar ik zoek ook altijd een verklaring.Misschien een leuke vriendin zoeken meis. Iemand die weet hoe een vrouw zich kan voelen en daar begrip voor heeft. Lekker samen op vakantie en winkelen. Dan kun je ook heel gelukkig zijn en zijn de verwachtingen heel anders.Suus blij dat je er weer bent meid, en heel fijn dat je geminderd bent met de medicatie. Ik krijg hier een fijner gevoel van omdat ik dit beter begrijp. Ja en scheiden doet altijd pijn, voor jou als ook voor je partner, maar misschien krijg je dan eindelijk die vrijheid waar je al zo lang naar op zoek bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Bollie:heart:Hoe was het bij Jos?Nog steeds happy vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 ja maybe Bolletje, hoop dat het beter wordt, hoop ook dat het goed ging met Jos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden