bolletje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Lin. ik ben geen held in het maken van slingers maar wil toch wat proberen. Hier komt ie dan. Proficiat meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Ik ga naar buiten. Mn eerste nuchtere lente, fantastisch. Elke dag opnieuw een prachtige dag.Niet alleen maar af en toe omdat ik dagen verspil met in bed liggen met een hangover....DOEWIE ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Bolletje: slingerles 1:dat rijtje emo's die je maakte, dan shift en met pijltje naar rechtszodat rijtje blauw wordt. Dan ctrl+c en dan ctrl+v zo vaak als je wilt.ff oefenen en voila: Bol kan slingeraapje spelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Goeiemorgen trouwensben al zo lang aan het bijlezen dat het al bijna middag is, foei.Hier is het bewolkt, dus helaas niet zonnen?wel fietsen dan maar, bruin je ook wel van bij, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Ha allemaalWat een nacht een horrofilm is er niets bij.Buuhhhhh. Hele nacht op de vlucht geweest for bad guys ans girls (dat is natuurlijk niet zo, maar zo voelt het wel: alsof die dromen echt de hele nacht aanhouden)Eerst maar proberen bij te komen met een kopje thee.daarna pas bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Gefeliciteerd Lin !! Jeetje dat was raar heb over Suus gedroomd, dat komt me toch niet vaak meer voor dat ik over drank in combinatie met gezin droom !! Ben blij dat ik het verhaal van Emmaroos nog even gelezen heb net, goed gezegd meid, liet mij ook een beetje meeslepen in het verhaal van Suus dat komt omdat het zo herkenbaar is, maar je hebt helemaal gelijk Emmaroos !! Suus sterkte vandaag, doe het voor jezelf en de kids, kop op !!!!OHHHHH en goede(middag) allemaal !! geen zonnetje, bah ben ik een keertje vrij !x Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 c;):(:(:(:present:v;):(:(:Pc;):(:present:v;):(:present:v;):(:(:(Yes eindelijk de Bol heeft het gesnopen. Dank dank Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Nou Lin hier komt ie dan. En voor ne goeiec;):(:(:(:(:(:(:(:(:(:(Hé ik had een hele andere getypt. Nou ja in ieder geval kan ik een slinger maken. En dat scheelt altijd een hoop werk.Zo ik stop ook weer in de tuin. Heb weer zat gedaan voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 dat is een mooie slinger !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Dar, sterkte meis, dit is de moeilijkste daghierna ga je je steeds beter voelenals je nog yerba maté hebtdie helpt tegen de ontgiftingsverschijnselenen die mag je bij elke kuur gewoon gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Flip goed hé?:Pv?:??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Lin, nog een slinger voor jou!!!!! :DB) :DB) :DB) :DB) We gaan bijna gelijk op!!!!Allebei houen zo zou ik zeggen Waar is de zooooooon???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Dar jij hebt een veel mooiere slinger dan ikke.'T is wat hé meis wat je allemaal moet doen om gezond te blijven. We leven al zo gezond door geen alco. te drinken. Kijk maar uit dat je niet duizelig wordt met het niet eten. En pak nog maar de laatste straaltjes zon. Hier betrekt het al. Goeie smoes om niet meer in de tuin te gaan werken. drie en een half uur vind ik genoeg.Ja hier is nog wel makkelijk aan huizen te komen hoor. Ga m'n best voor Drup doen als ze weet wat ze wil en kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Vie en Dar : sterkte met de sappen!!!!! wel rot van die hoofdpijn.EmmaRoos: compliment meis Vanuit je hart met eerlijke betrokkenheid ben je heel duidelijk geweest. Dat vind ik moedig van je. En je hebt gelijk. Paniek, huilen, shock, allemaal logisch, maar er is meer: de kinderen en hun toekomst.Suus, ik meende/meen alles wat ik gisteren tegen je zei, er is nog steeds die arm om je heen, maar je moet verder. Ik hoop dat je dat kunt voor jezelf en je kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Dar dank voor de zonnetjes! Kan ik wel gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Desi ik zie dat je bent ingelogd. Hoe is het nu met je en met je zus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Goeiedag!Vanmorgen heerlijk in de zon bij mijn vijvertje zitten lezen. Meer heeft een mens toch niet nodig.Manlief is zijn verzameling bierglazen aan het opruimen/weggooien. Ik blijf het wonderbaarlijk vinden :) Er is echt wat veranderd.Dar, ik zal je maar niet vertellen dat mijn man het gisteren in zijn hoofd haalde om zuurkool met worst te maken en dat het heerlijk was Vind het knap van jullie hoor, dat sappen, ik zou het niet kunnen.Emoke, geef de moed niet op. Drinken is de weg niet, en als de nood het hoogst is komt er toch altijd weer een uitweg. Of zoals Eckhart Tolle zegt: er is altijd een weg er doorheen.Ik wens iedereen die het nodig heeft veel moed en kracht. Oh ja, en wijsheid.:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Kalmte was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Lekker buiten geweest. Flink wandeling geweest en Zowie heeft een beetje gezwommen. Vandaag weer zin in kunst maar weet zo gauw even niet wat. Meestal komt dat vanzelf wel. Begin te twijfelen of ik dit allemaal wel wil. Dat wachten op een mail. Ik weet ook dat het erbij hoort en dat het overgaat. Maar ben er wel beetje zat van. Morgen ofzo de compu maar eens een dagje uitlaten ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Ach woman al die regeltjes van hoe het zou moeten.Als je wilt mailen mail je gewoon, en als je het niet wilt niet.Computer een dag uit, zou je anders toch ook niet doen?Dat is ook weer een aparte maatregel om jezelf te bewijzen dat je echt niet zit te wachten Verdraag de hunkering naar bevestiging. Komt vanzelf wel goed.Daar is nog geen pilletje tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Lekker hé Kate? Zo heerlijk bij de vijver zitten. Heb je een grote vijver? Nou ja maakt ook niet uit. Belangrijk is, dat je kunt genieten van alles. Dat is wijsheid.Woman ben je nu zo ongeduldig meid? Misschien moet die ander ook een beetje aan het idee wennen dat jij er bent. Probeer te accepteren dat het niet allemaal zo kan lopen zoals je graag zou willen zien meis. Dat geeft misschien een stukje rust. Je bent al zo druk bezig met van alles en hebt eigenlijk al zo weinig rust in jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Hoorde jullie allemaal zo over de tuin dat ik mij ook maar eens in de achtertuin begeven heb.....ohhhhhhh nou lekker dan kan meteen aan de slag wat een zooitje, mijn buurvrouw heeft een katjesboom nu ligt natuurlijk alles in mijn achtertuin, ga dus maar eens aan de slag.Hier komt een klein zonnetje door... gelukkig !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Heerlijk ja Bolletje.Wat lezen, dan weer naar de (kleine) vijver kijjken, de zon voelen en een briesje voelen.Dat stopt het denken en dat geeft vrede.Filippa, probeer niet alleen de "rotzooi" te zien maar ook het mooie. Ik heb de paardenbloemen eens laten staan en ze zijn best mooi. Gisteren dwarrelden er bloesemblaadjes op me neer, een kadootje van de boom.Wie bepaalt eigenlijk wat rotzooi is en wat onkruid is.Het is eigenlijk komisch. Niet dat ik nooit wat in de tuin doe, in de tuin werken is ook leuk. Contact met de levende natuur!Enige ordening en ruimte is ook fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Dank je KateZojuist een kortbondig mailtje gestuurd of hij zin heeft om een nieuwe datum te prikken en wat voorsteldata gegeven. beetje zakelijk gehouden. Prima toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Ik ben een poosje weg, moet voorbereiden voor morgen, maar kan mijn gedachten er niet goed bij houden. Toch maar proberen, en daarna met boek op het balkon. Doe ik net of de zon schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden