blondie6173 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Omschrijving van mij :Vrouw, 37 jaar158cm, 60 kg? ofzo... afgestapt van de weegschaal...Van origine goudblond haar, dun en steil... Maar verf het zo nu en dan dus op het moment roodharig/bruin...Brildragend, verdraag helaas geen lenzen, maar vind het ook wel leuk om aparte brillen te dragen, dus inmiddels kan ermee leven..Meestal spijkerbroek en zwarte bovenkleding en zodra ik thuis ben een lekkere joggingbroek...Make-up : alleen wat mascara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 HAHAHAJa VM, heb ik niet gedaanNou vooruit de ontmaskering:Werd grijs op mn 40evond niemand leuk, ik ook nietdus ben het gaan verventot op heden, 15 jaar al dus, donkerbruin haar geeft nogal eens commotie vooral bij vrouwen, hahais blijkbaar niet zo geaccepteerdheel wonderlijkvrouwen verven zich ongans maar als mannen dat doenmet speciaal voor mannen gemaakte verfthuis te doen in een kwartierdan wordt je meewarig aangekeken!Over emancipatie gesprokenVrouwen vinden het ook leuk om hardop te roepen'he, je hebt je haar geverfd'!waarmee ze eigenlijk willen zeggen: ik heb je wel door hoor..zo grappigVroeger had ik lang dik krullend haar, hippietijdwaren sommige vrouwen stikjaloersHet is ook nooit goedHeb gelukkig nog redelijk veel haar voor een 55'er.Nogmeer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 quote: Originally posted by: borretjeAlf Veel vrouwen zijn onzeker over hun gewicht. Komt omdat die modellen allemaal door een ringetje te halen zijn denk ik. Worden we onzeker van hihi Dus, óf de vrouwen hier zijn niet onzeker, want ze geven zomaar hun kg opóf er wordt hier gesjoemeld met de opgaveIkzelf weeg natuurlijk ook geen 96 kg. hahahaMinder natuurlijk, in gedachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Bij mij werkt het zo dat ik op dit gewicht wil blijven, Alf. Dus af en toe even de rem erop. Ik weet nog eens een keer toen ik met iemand langs de patatkraam liep en ik had best zin in een patatje, maar die keer oversloeg...Dat diegene zei: ja maar jij bent toch helemaal niet dik ?Inderdaad, was mijn antwoord, en dat wil ik graag zo houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Wat denken jullie, zal ik hem nog een dagje laten wachten ?Of pas eind van de avond een mailtje sturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Alf, ik ben ook een Riekje-Boswijk fan. Het boekje Ruzie beschrijft breed uitgesponnen, met het vergrootglas erop hoe ruzie tot stand komt. Knap.Ik heb ook haar andere boeken, die over relaties is ook geweldig.Ze schrijft heel warm.Blondie, ik hoop dat het gesprek met je teamleidster duidelijkheid geeft!Anders blijf je inderdaad met een raar gevoel zitten! Sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 ER:heart:Jij kan er ook wat van hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Thx Alf!En voor de rest ?Afmetingen? Hmmmmmmmmmmmmmm,Laten we beter over de Belgische politiek praten! (hoewel dat een drama is). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Bor. Ik heb een tijdje geleden op teevee gezien dat er al kinderen van 9 jaar rond lopen met anorexia. Vreselijk toch? 9 jaar:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Woman, rustigaan blijven doen meis, dan breekt het lijntje niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 quote: Originally posted by: borretjeAlf Mijn man is ook bijna 100 kg hoor! En ik de helft.. Maar ik hou wel van wat lovehandles...geeft wat houvast he? haha HahahaDat hoor ik M. ook wel zeggenmaar vertrouw dat nooit zoVMAfmetingen?????Waarvan nog? Lengte en gewicht heb ik al opgegeven?Cupmaat?Door de drank een kleine A denk ikwhoeaaa.Nog meer?O, nu wel over politiek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Ach ik lees "stiekem" weer leuke onderwerpen. Stiekem omdat ik moet voorbereiden voor morgen, een cursus hartfalen. Het lijkt honderd jaar geleden dat ik geleerd heb hoe het hart er anatomisch uitziet en hoe het werkt, moet ik weer ophalen. Elke keer wip ik even terug, maar ik moet uitloggen en aan het werk.Mijn beschrijving houden jullie nog even tegoed.enne, Alf, ik val helaas in de categorie "overgewicht"., zucht!!!:( Maar daar wordt aan gewerkt!!!! Jawel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Womanals man zeg ik:doe wat je hart/gevoel je ingeeftspeel geen spel, geen hard to getals het klikt, ga er dan voorschrijf 'm, doe zoals je bentals ie schrikt, klopt er iets nietNatuurlijk mag je voorzichtig zijnmaar speel geen spel om het spelTuurlijk, het is de aftastfasemaar volg je gevoelmet gepaste passie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeThx Alf!En voor de rest ?Afmetingen? Hmmmmmmmmmmmmmm,Hey Nieneke Goed over tot de orde van de dag. Politiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Politiek dus Bollie hahaha!!Ik ga buiten spelen! Salto's maken op de trampoline, voetballen, verstoppertje..........Tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 quote: Originally posted by: borretjeAlf !!!!!!!!!!!! Wat een bevrijding voor ons vrouwen; ik dacht dat alleen vrouwen zo onzeker waren over hun gewicht! Mag ik dan wel mn haar verven?Nee, ik ben niet onzeker over mn gewichtnatuurlijk zou ik er wel wat strakker uit willen zienmaar ben al 12 kg kwijt sinds ik ben gestopt met de drank!Dus kun je nagaan , het was nog meer ooit.Zou er nog 10 af willen maar meer om practische dan esthetische redenenHeb nog wat ongedragen kleding in de kast hangenvan 2 maten kleiner, daarom.ik weeg echt 96 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Cathy Hee, wat leuk dat je Riekje ook kent!Hoor ik niet veel.Heb ooit een weekend gedaan in hun centrum in Hurwenen, GestalttherapieWas heel bijzonderhelend ook, voor korte tijd, dat wel.Ze geven ook allerlei interessante workshopsb.v. over boosheid, zie onderEen bijzonder echtpaar Jan en RiekjeBoswijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 quote: Originally posted by: borretjeTuurlijk mag jij je haren verven Alf. En super van je dat je al 12 kg bent afgevallen hoor. Ik bedoel dat ik niet van een mager stukje vlees hou, er mag best wat aan zitten hoor! Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik het zelf andersom niet zo vindIk heb M/ leren kennen als superslank, maar begint nu toch ook wel wat te groeien.. Ik heb daar toch wat meer moeite mee dan zij...Ben dit jaar in juli al 30 jaar met haar samen...wat een tijdZijn één van de weinigen in vriendenkring die het zo lang hebben volgehouden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sienna Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 O, sorry Igor,Ik dacht dat mijn profiel zichtbaar was.Gr. HetKan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Voor Alf en MMMMM:):sun:heart::rose:heart;:rose:heart;:rose:vvheart;:rose:heart;:rose:vheart;:rose:vheart;:rose:heart;:rose:heart; Die slinger gaat nog steeds niet van een leie dakkie maar het is gelukt. YEEEAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Hihi Alf 2 keer drupje maar dat zou je aan mijn mond niet horen hoor.Net een vriend op de koffie gehad en toen kwam ik echt niet meer bij. Vond het zo triest voor me en kwam met 2 heel mooie cactussen in prachtige potjes. Alsof ik geen pijn genoeg heb en al niet stekelig ben hahaha.Vreselijk lief van je Borretje. Hield ook veel van mijn oma en bezocht haar elke week met bloempjes of verfrissingszakdoekjes. Natuurlijk aten we samen een ijsje maar ook een frietje want dat mocht ze niet hebben in het verzorgingshuis. Door mijn toedoen is ze maar 96 geworden hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sienna Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Hoi Tasseke,Ben je echt zo vervelend als dat je zegt? Kan me niet voorstellen maar misschien kom ik er nog achter. Ik heb aan de Moderator gevraagd of ik mijn naam mag wijzigen. Speciaal voor jou !!!!! Dus als er straks ineens een andere naam verschijnt dan ben ik dat waarschijnlijk. Zal me dan opnieuw even voorstellen.Gr. HetKan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Ach Hetje, dan korten we het toch af? Iedereen krijgt hier, als de naam te lang is, een afkorting. Maak je maar niet druk om die dingen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Toch lig ik, denk ik, binnenkort hier op m'n platte muil. Heb toch die bureaustoel gekocht hé? Hem goed in elkaar gezet maar die rot leuning schiet iedere keer los. Het gevolg? Schiet ik met een rotvaart naar achteren.Moet opletten anders zit hier een nieuwe Drup.;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 BolBedankt voor je mooie slinger!je raakt er nog aan verslingerdEn voorzichtig met die stoel anders wordt het een rolstoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden