Emmaroos Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Goedemorgen allemaal,Eks, heftig hoor wb je vriendin, wens je er hel veel sterkte mee.Witte, ik hoop dat je nog lang bij ons zult blijven, kan me wel voorstellen dat je soms het gevoel hebt van wat doe ik hier nog, net als Isa gisteravond.Maar ik vind het fijn om je te lezen!Verder nog niet veel nieuws, geniet nog van mijn kopje koffie, en ga vandaag even flink door mijn huis heen.Vanavond met Henk (zoon) boodschappen doen voor zijn verjaardag.Hij is maandag jarig en viert het zaterdag. Hij vroeg of ik wel samen met hem hapjes en drankjes wilde kopen, hij heeft daar zelf niet zoveel kijk op.Ook wil hij graag dat ik samen met hem een appeltaart bak. Theo gaat zijn tuin dan even doen en ik lap even zijn ramen en kijk of binnen alles netjes is.En ja, hahahaha, ik weet het, kom maar op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Goh Em. waar heb je zin in zeg. Door je huis rausen. Wat een energie. Ik hoop dat het het weekend leuk gaat worden. Maar dat zal wel lukken zo te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ikzelf heb een advertentie gezet of iemand mij kan helpen met de tuin. Heb net knuffelbeer gebeld maar kon niet zeggen wanneer hij kon. Ja dat is vandaag de dag zo. Bijna niemand legt zich nog graag vast aan afspraken.Vervelend hoor, en ikzelf zie het niet zo meer zitten om dat zware werk te gaan doen.Verder zal ik eens gaan vragen aan mijn manneke of ik wat geld kan lenen. Dan heb ik wat meer speelruimte.Dus op naar Jos. Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Een mailtje gehad. Zit lekker aan de koffie, straks voorbereidingen treffen voor morgen. Vanavond buikdansen. Fijne dag dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Zo, hier inmiddels wat bijgetankt en zo weer lekker naar het werk !!!Aan de ene kant veel zin om te werken, aan de andere kant met dit mooie weer ?Pff... en nog veels teveel te doen in huis !!!Ach, dat krijg je ervan als je op je lauweren blijft rusten, dan blijft alles liggen !!!Afijn, nog genoeg dagen in het jaar om me daar druk om te maken... Had mn rust gewoon effe nodig!!!De boog kan niet altijd gespannen staan...Iedereen nog een fijne dag en geniet van het mooie weer !!! :sun:blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Hallo allemaal,Lief van je Witte om met rozen te strooien en heb er eentje uitgepikt hoor.Eksterje wat een vreselijk nieuws. Kan wel goedaardig zijn maar als ze in je hoofd willen is dat toch eng.Ya en Cathy veel sterkte.Desi, kaarsje brandt weer voor jullie.Moest natuurlijk vandaag weer naar de HA en kwam dus langs de plaats waar ik zo gevallen was en wat denk je? Ja hoor ze zijn bezig met de 2 stoepranden want dit had nooit gemogen vlak bij een schooltje en bejaardenhuis. Fijn dus begon al zachtjes te trillen want die rand ligt er al meer als 20 jaar en meerderen met mij zijn daar over gevallen omdat die zo hoog is. Nu liep het met mij een tikje fout af en ruim een week later wordt er wat aan gedaan maar moeten er dan eerst doden vallen? Goed nieuws dus hahaha. Naja volgende week hoef ik maar op ma-wo-vr koppie laten zien dus dat is beter als elke dag. Merk wel dat ik heel erg bang ben geworden op de scoot want bij elk hobbeltje ben ik bang om te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Pfjuuw!!Zat m'n vertaling buiten in de zon te maken! Bijna te heet!!!Ff. binnen afkoelen!Goed dat ze eriets aan doen Drup!Bollie, laat je toch helpen met dat zware tuinwerk!! Hier heb je zoiets als PWA ers, dat kost niks, dat zijn mensen die onder de ziektewet vallen en dan heel goedkoop gaan klusjes doen bij mensen. Therapie zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Hoi VM,Ik zat ook een buiten te vertalen op mijn laptop. Even naar binnen, afkoelen.De voorjaarszon kan best HOT zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Vie, ken jij Ambre Soleil nog?Had me daarmee ingesmeerd. No block! Olie en branden maar!!Was een idee van Ma!! Goed voor de huid! Dat zal wel! Volgens mij meer iets als olijfolie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Nieneke :vvlips;:heart:vlips;:heart:lips;:heart:lips;:heart:lips;:heart:lips;;:heart:;;:heart:Wat ben jij goed zeg. Heb net de gemeente hier gebeld om te vragen voor die vrijwilligers. Moet morgenvroeg terug bellen dus maar kijken hoe dat gaat verlopen. Maar het zou geweldig zijn als ik wat hulp kan krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Ja, en Chamba Fi? Ik weet niet of ik dat goed schrijf.Ik smeer me maar gewoon in met massage-olie, en gaandewrg word ik zo bruin als een Beier, zoals ze in Zeeland zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Geen faktor niks Vie?Jij durft. Ook in het buitenland? Verbrand je dan niet eerst heftig?Net terug van R'dam Alexander en heel goed geslaagd bij kramirP, geweldige aanraderISA!!, steungevend badpak, zonnerjurkje, 2 hippe tops, teenslippers, legging en strandtasallemaal voor € 37, - ongelooflijk he. Moest ik wel lang voor in de rij (over de 100 voor me!)maar ze hebben boven en beneden 15 of 20 kassa's dus het gaat betekkelijk snel. En als je ziet wat mensen weggraaien en meeslepen, dan lijkt het woord recessie niet te bestaan. Maar ja 2e hands is soms duurder. Ze komen uit Gron. en Friesl. want er is er nog steeds maar één in Ned. Nou gauw stoppenvoor jullie denken dat ik provisie krijg. ben gewoon erg blij want dat badpak lukt hier niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Jij hebt leuke dingen gekocht Jane.Nee, in de tuin geen faktor iets, dan verbrand ik niet. Als ik nou naar het strand zou gaan, zou ik me wel insmeren met iets beschermends.Wat grappig eigenlijk, nog maar een maand of wat geleden zaten we nog dik in de sneeuw.Dindsdag trouwens erg genoten van de kristalgrot, heel bijzonder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Goedemiddag,Ik ben alweer toe aan mijn uitstapje uit bed nr. 2 van vandaag.Mag er vandaag 2,5 uur uit, maar mag NIETS DOEN. Dat is verdomde moeilijk. Had vannacht erg veel pijn in mijn nek (gelukkig niet mijn arm!!!!!) er zijn twee titanium ringenin gezet van 8 en 6 mm dus alles moet effe méé-rekken en dat "gaf wat ongerief" volgens dechirurg. Hoe eufemistich!Het morfine-afbouwen wil ik nog even melden. Ik slikte voor en na de OK 10-12 capsules van 10 mg oxynorm per dag en ben nu geminderd naar 4, afgebouwd in 10 dagen.Nu mag ik even verder niet minderen (nou ja stiekum doe ik er maar 3 vandaag, proberen)omdat ik niet echt de afkick kan combineren met de revalidatie die al zwaar is.Mijn fysio komt me af en toe "uitlaten" en dat is pittig vermoeiend, omdat rug, benen, nek,armen, alles is van beton geworden.(knap hè dat ik kan typen).....Ik ga nu even de kip snijden voor vanavond. Dan gooi ik het vanavond in de pan en serveerhet met Turks brood even in de oven met olijfolie mmmmmmmm en een salade en lekkersausje op basis van yoghurt.Dat is dan uitstapje 3 vanavond: beneden eten. Dat is genoeg voor vandaag lijkt me.Het is warm, dat voel ik hierboven, maar onze "multi-culti-buren" vieren vóór, áchter en binnenin het huis dat het vakantie is, met alle ramen en deuren open (dat blijft zo tot het weer gaatvriezen.....) en ik beperk het vragen om rust tot noodgevallen. Maar fijn is anders.Het is ook zo jammer van je opvoeding. Je wil je kids aanleren dat we moeten samenwonen,werken en leven in deze maatschappij, maar als ik mijn zoon hoor vloeken om dat lawaai,snap ik hem ook wel weer.Wij hebben zelfs de ventilatieroosters dicht in de zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Hi Houtje, was net uitgelogd maar log voor jou nog even in voordat ik verder ga met poepiebruin worden. Als je eenmaal iets in je hoofd hebt gezet... hihi.Blij dat je meldt hoe het gaat. Het revalideren ziet er zo op het lezen niet gemakkelijk uit.Van buren heb ik nooit zo'n last, want als er herrie is, doe ik mijn hoortoestellen uit en is er een zalige rust. Leuke kant va slechthorend zijn.Wens jou wel veel succes met je bed-uitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Aan alle dames die zonder bescherming (zonnebrandfaktor) in de zon zitten:In je leven stapelt alle UV-straling die je op je huid hebt gekregen (wanneer dan ook) zich op.Omdat onze generatie nog niet is opgegroeid met zonbeschermende produkten, zijn wij als kind ookregelmatig verbrand. Dat telt allemaal mee.Uiteindelijk heeft die uv-straling een verouderende werking op je huid, en heb je een groterrisico op huidkanker. Die overigens steeds vaker voorkomt.Ik heb als kind in de tropen gewoond, en in 1968 had nooit iemand van zonnebrand-middelen gehoord,maar uiteindelijk heeft mijn moeder op haar 50e al huidhanker gekregen. Voor mijn dochter, die heeft een erg lichte huid, heb ik zo'n zonne-horloge, verkrijgbaar bij (even opzoeken)het WKF dacht ik. Als je voor die dag genoeg zon hebt, verkleurt het (Jonnie Shadow, het is ook op TV).Hoe aantrekkelijk een mooi bruin kleurtje ook is, doe het aub met verstand en wijsheid, er is nog eenhele zomer om buiten te zijn. Overigens staat in het voorjaar de zon relatief laag en dat is gevaarlijker qua straling dan hoogzomer.Ik vind zonder enige vorm van bescherming zonnebaden op het heetst van de dag niet aan te raden.Zelf heb ik 2 jaar geleden (wsch. ook door te veel zon in mijn jeugdjaren) een vorm van vitiligio gekregen, en heb witte plekken in mijn gezicht gekregen, waar het pigment "kapot" is. Ik kan nooit meer in de zon,dan wordt de afscheiding tussen die plekken en de rest wel erg scherp.Zo, dat was weer even het grootmoederlijke vingertje.HDat hebben jullie gemist zeker hè . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Zo, alles is wel klaar voor queensday Niet vergeten vanavond mn groene pilletje te nemen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Houtje, dankjewel voor het vingertje. Het is zo dat ik met drank op, jarenlang geen zon kon verdragen. Nu de laatste twee jaar weer wel, en dan denk ik: ik ben nu 50 jaar, kan het nog veel kwaad eigenlijk, als ik er zo van geniet?Wat is het hier vanmiddag trouwens stil zeg. Dag Woman, veel plezier met het feesten morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Belde het CIZ (indicatie centrum). Mevrouw u heeft dringend gewenningslessen nodig, Wat is dat? Wennen om op de scoot te rijden. Owwe maar toen ik hem hem kreeg mocht ik die lessen niet, moest zeker tig keren ove de kop. Ze komen eerst kijken waarom die scoot omvalt want dat mag niet mogen, heb ik meegemaakt en ze gaan er zelf maar op zitten. de @-staatjtes. R mijn bevriende husarts kwam nog even binnen wippen want heeft nu vakantie en wilde praten over hoe nu verder. Hij vond het wel veiliger dat ik op een scoot zat dus keek hem smerig aan. Whahaha nog nooit een Hindoestaan bleek zien worden (sorry bedoel hier niets mee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Nou Druppie het werd onderhand tijd dat ze je eens serieus nemen.: 't is schande om je zo lang aan het lijntje te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Kennen jullie Zurkel, zit ook in paling in't groen.Heb net een hele lekkere soep gemaakt met sweet potatoes, klein stukje kabeljauw en verse zurkel, cirtoenmelisse en platte peterselie uit de tuin!!!!Wat ben ik blij dat ik terug buiten m'n dingetjes kan gaan plukken!!Jammer dat pc geen geur progr. heeft!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 P.P. jij schreef "Zijn de mensen van Tactive behulpzaam geweest . Kan ik nu weer op het forum komen.Ik dacht dat je misschien een tijdje niet hier kon komen bij ditjes en datjes, en dat dat nu voorbij is.Ik heb je n.l. nog niet hier gezien.En neem het niet te serieus hoor, het is een woorddomino. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkehier Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 hoi allemaal,even terug komen op "houtje" over huidkanker, maar pas echt wel even op. Heb op mijn 35ste heel piep klein plekje op mijn neus waarvan de dermateloog dacht dat het niets was maar voor de zekerheid toch laten onderzoeken. Bleek toch kwaadaardig, dit weg laten halen omdat het heel dicht bij mijn ogen zat, maar het 1 mm plekje werd dan wel 1,5 cm en dit vlak bij mijn oog. Gelukkig geen lidtekens achteraf maar ben nu toch echt wel wat voorzichtiger geworden hoor. Waarschijnlijk ook te veel zon in jeugdjaren, klink nu wel oud he.....Maar kan nog altijd genieten van de zon hoor, alleen veel insmeren en de kids ook....Verder gaat het hier redelijk goed, geniet nu dus ook van het zonnetje en ga zo lekker eten met een glaasje water erbij pffff...greets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sienna Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Goedemiddag allemaal,Hier een bericht van hetkanzogaan. Bij Wie is Wie ga ik me opnieuw voorstellen als Sienna. Leuker toch? En een stuk makkelijker om Sien of Sientje te typen als hetkanzogaan.Liefs Sienna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst 29 april 2010 Indeed Sien!! Veel makkelijker, liever en leuker ook!!!En met die zon moeten we idd. opletten!! Gehoord Vie, niet meer met Ambre soleille op buiten gaan zitten werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden