Alf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 ERVroeg laatst aan M of ze vind dat ik veranderd ben, lees vooruitgegaanIs toch degene die het dichtst bij me staat zou je denkenHet was even stil en toen zei ze o.a.: nou ja je laat de klussen nog steeds zolang liggen, stelt nog steeds uit....Ja dat wil je toch niet horenHoe mijn kinderen het ervaren weet ik eigenlijk niet..wil er niet de nadruk op leggen door er naar te vragenmaar zou het wel willen weten eigenlijk, doe het tenslotte toch ook voor hun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 PPwelkom:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Precies Vie, dat is precies zo iets wat jij beschrijft. En ik kan het ook echt zien als bezorgdheid hoor.Maar word er soms zo verdrietig van.Alf, hier is vaak de discussie geweest van voor wie doe je het eigenlijk.Altijd wordt er dan gezegd, je moet het in eerste instantie voor jezelf doen.Ben daar zelf eigenlijk ook nog niet uit. Heb wel eens gezegd hier dat als ik helemaal alleen woonde, ik niet wist of ik wel zou kunnen stoppen met de drank.Dus doe ik het nou dan voor mezelf of voor mijn gezin?Ik weet het niet. Voel me wel veel en veel beter zonder de drank, dus ja, dan toch ook voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Viedat Vlaams kookboek van de boerinnenbond: titel Ons Kookboek is al uit van in de jaren 30 als ik meniet vergis.Het is dé bijbel van de Vlaamse keuken en was een typisch cadeaux dat werd gegeven bij een huwelijk.Ik kreeg het van mijn grootmoeder toen ik op kot ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Emma, was een liedje dat door Donald Jones werd gezongen in Pension Hommeles http://www.youtube.com/watch?v=kK8jJASyi7g. Verdorie, te laat om in het lijstje van Alf te worden opgenomen en dat allemaal omdat ik de garage loop op te ruimen die Kees op zijn uitstellijst heeft staan , hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Em, herken wat je bedoeld! Ook ik, als ik alleen zou zijn weet niet wat ik zou doen! Maar toch, zelfs voor mijn eigen lichaam, voel ik dat het beter is. Geestelijk is een ander verhaal! Maar ik doe het dus voor 1. mezelf,2kids, 3. Mijn ouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Wat leuk, dat kookboek is al sinds 1927 : "Als één kookboek de jaren heeft getrotseerd op grond van kwaliteit, eenvoud en volledigheid, dan is het 'Ons kookboek'. In 2000 vierde het zijn 73ste verjaardag met een oplage van meer dan 2.300.000 exemplaren. Wat in 1927 begon als een schriftelijke begeleiding (158 pagina's) bij de cursussen 'Koken en voeding' van de toenmalige Boerinnenbond, is uitgegroeid tot een basiswerk van bijna 1.000 pagina's. Het werd een nieuwe verzorgde uitgave die iedere lekkerbek, beginneling of kookfanaat zal bekoren. Toch blijft ook deze nieuwe uitgave trouw aan zijn oorspronkelijke bedoeling: een basisboek te zijn, duidelijk en eenvoudig geschreven zodat iedere beginneling ermee kan leren koken en de doorwinterde kok er op kan terugvallen. "Misschien ga ik het wel bestellen.. echt leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Voor Alf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Em. Misschien moet je het idee wel hebben dat je het voor je gezin doet om je meer te motiveren. Ik kan me voorstellen dat je je dan nog sterker gaat voelen.Ik heb het voor mijzelf gedaan omdat ik geen kinderen heb dus moet ik wel. Maar hoe je het draait of keert, als je er maar van af komt. Of dit nu voor je gezin of voor jezelf is.Alfje Fideralfje staat het eten al klaar:moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Dát was het Yvon, nu weet ik het weer.Dan weet ik niet welk nummer ik dan bedoel. Nou ja, kom er nog wel achter.Weten jullie wat ik zo gek vind? Er staat dat ik 46 berichten in mijn PB heb staan, ik zie er echter maar 6.Hoe kan dat? Weten jullie dat?Ik heb wel pb's verwijderd maar sommige wil ik houden en die laat ik dan staan. Is er een volgende blz ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Emmaroos dat kan komen omdat je niet naar je outbox kijkt. Of verzonden items. of hoe dat heet. Waarschijnlijk staan daar nog veel berichtjes in.Even gekeken: op deze site heet dat "sent" rechtsboven als je in je pb's staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Em :heart:"Bol en Alf e.a.: :heart: mooie, heel herkenbare omschrijvingenEM en VM quote: Ben daar zelf eigenlijk ook nog niet uit. Heb wel eens gezegd hier dat als ik helemaal alleen woonde, ik niet wist of ik wel zou kunnen stoppen met de drank. Zoals ik jullie hier heb leren kennen: vast wel.Weet je, ik woon en ben alleen en toch lukt het mij tot nu toe ook. Het gekke is misschien dat ik mezelf nooit belangrijk heb mogen vinden en daardoor ook nooit geb gevonden :wacko:, maar blijkbaar vind ik mezelf nu toch belangrijk genoeg om dit te doen???? Alf, ik ben al ver overtijd voor je rijtje , mag ik er toch nog bij please????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Praat me niet over PB's en aanpassen functies Em!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ik móet er even uit.Aan het werk. Geen zin, dus zin maken.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Emma , je bedoelde deze vast: http://www.3gpdb.com/videoy.ph...m-sonneveld-margootje, ook zo verschrikkelijk lief liedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Janigje:present: voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 In de eerste plaats ben ik gestopt met drinken omdat ik een serieuze relatie aan wilde gaan en besefte dat dat niet gaat als je het grootste deel van de tijd laveloos bent. Dat was mijn drijfveer, ik wilde weer mooi en sportief en aantrekkelijk zijn.Gaandeweg en door alle ups & downs heen is het meer voor mezelf geworden, en met dat gevoel ben ik nog heel erg bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Vie!!! Dank je, het is gelukt, nu heb ik alleen nog de pb's die ik bewaren wil.Yvon, dat lied van WS, Margootje bedoel ik niet. Het is dat nummer van Donald Jones maar dan gezongen door een vrouw.Maar geeft verder niks hoor. Het komt ook echt uit het jaar 0. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 PPPSSSSTTTTT Mensen ik heb Co gezien. Dadelijk als ze binnen komt gaan we allemaal hoera roepen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 hihihi, ssssst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 wanneer komt ze nou bol????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Vie, zo gaat dat op den duur ook denk ik, dat je het meer en meer voor jezelf doet.Dat is net als met trots zijn. Je moet trots zijn op jezelf, als je moet wachten op bevestiging van anderen, kun je soms lang moeten wachten.Zo erg in mezelf, of met miezelf bezig was ik nooit.Maar ook dat heeft met mijn verandering te maken, ik luister meer naar mijn gevoel, wat voel ik en wat doe ik daarmee.Vreemd dat je jezelf zo moet leren kennen....maar ook zo grappig, wist nooit dat ik het in me had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Stelletje tuthola's die jullie zijn!!!!Dat fluisteren hoorde ze ook en nu is Co weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Emma, Jasperina de Jong heeft het ook nog gezongen. Maar volgens mij bedoel jij nog veel vroeger ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 hihi, ik kan niet zolang meer mijn hoeratje inhouden ben ik bang........................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden