Alf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Goed zo Fotoje leert het alheeft bij mij ook lang geduurd!maakte me er in het begin ook erg druk overover van alles wat hier gebeurde en geschreven werdIs nog niet over, wel beter geworden, vind ík dan.Fijn dat het weer wat beter met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 quote: Prima, hoewel ik dat in het begin heeeeel moeilijk vond, ik vertrouwde hem gewoon niet, zat tot diep in de nacht vaak op dat forum. Als ik nog denk hoe erg ik dat allemaal vond.... Kijk, dat bedoel ik, hier zit er ook zo eenDiep in de nacht of smorgens vroeg (of op het werk)Goed van je dat je het van je af kon zettenGaat toch om vertrouwen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hoi allemaal,Ik laat maar weer even wat horen, het werk in het restaurant zit er weer op want het was hier echt flut weer dus bar weinig mensen gezienMorgenavond eet ik met Will samen hachee dus dat ga ik zo maken want dat moet nog wel eventjes pruttelen niet waar?vanaf dinsdag pas ik weer op een huis voor een week dus zal weer niet veel inloggen, maar wens jullie allergoedsVoor alle nieuwen wees lief voor het forum, want ze zijn het stuk voor stuk voor jou en ze helpen je waar ze kunnen.Liefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 p Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Zonnetje, hou vol meis!!!!!! sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Alf, je vrouw weet dus niet hoe het forum heet? Want in dat geval kan ze helemaal zelf een en ander bekijken, heeft ze jou niet voor nodig. maar er zou toch een middenweg gevonden kunnen worden? Als jullie nou afspraken maken over HOE LANG jij per dag op het forum zit? En je daar dan ook aan houden? Of is het een kwestie van niet vertrouwen? Dan ligt het wel wat moeilijker, kan ik helaas over meepraten.. ik ben zelf ook ooit heeeeeeel wantrouwend geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Ik wordt geroepen voor het etenMissch tot laterbedankt voor de reacties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hahahahahaha, Alf, sorry, maar ik kan er niets aandoen: Jij bent toch niet per abuis Kees he???? Het lijkt of ik mezelf zie ...... Je wilt niet weten hoe erg ik het vond. opmerkingen als 'jij houdt meer van je pc dan van mij' en 'waarom leg je die pc niet tussen ons in in bed, je ziet me toch al helemaal niet meer' waren orde van de dag. Maar zonder gekheid Alf, het heeft hier wel meer dan twee jaar geduurd voor we een klein beetje evenwicht hadden.En dat is dus echt niet om te lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Lekker eten Alf.... niet treuzelen nu, dat ken ik ook dus!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Je bent grappig Von!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Alf,Ouwe sobat ! Een verre vriendin riep me op uit de verdroomwereld van de Sirenes ! Ik daal neder om je te tonen dat ik immer pal voor jou zal staan !!! :wine --> bied ik jou aan. Niknok helpt als het er op aan komt zijn oude maten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hm, vond het anders helemaal niet grappig indertijd hoor nien, maar ja, alles slijt gelukkig.... is ook wel leuk als je ziet dat het bij een ander ook zo kan gaan.... hm, misschien best grappig dus, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 joehooeeee,ik ben netjes, op kates advies met het krukje begonnendaarna heb ik dar opgevolgd en de spiegel gedaanondertussen ook maar de trap en de deur gedaanen mijzelf niet te vergeten pauze!!eerst maar even teruglezen, je kan goed merken dat het regent buiten want jullie kletsen mijn pc plat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hallo allen, ik ben er weer.Niet voor heel lang want straks komt mn (ex)vriendin bij me eten.Daarna nog boekhouding bijwerken.We hebben nog veel zaken te bespreken, af te handelen, te verdelen.Vooral het verdelen van allerlei zooi...dat ging de afgelopen weken snel snel in dozen en tassen...En vanavond drink ik niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Jan,Eet ze en sterkte bij de afhandeling, moet gebeuren, mooi dat het in harmonie gaat.Prima voornemen, hou vol,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrisseJan Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 We hebben gelukkig geen ruzie.Wel spannend dat ze zo komt.Ik voel me bijna alsof ik mn eerste date verwacht.Heel raar allemaal, zojuist nog naar het oude huisje geweest. Mn vissen staan er nog, binnenkort gaan die ook mee. Allemaal spullen van haar en mij staan daar nog.Maar in mn nieuwe huis alleen mijn spul... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hey Nik. Ouwe zeeschuimer. Hoe is het met je? Hoe is het gegaan met de vakantie.? Alles goed met je? Heb je het, en kun je het nog droog houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 ik stop er ook mee ik heb alles bijgelezen en wil eigenlijk op iedereen reagerenmaar op het moment dat ik wil schrijvendan blijken mijn hersencellen geformateerd te zijnde laatste paar weken ben ik mijzelf niethet is van alles nietsniet goed, niet slecht, maar echt functioneren?lijkt af en toe wel of mijn hersenpan niet verder komt dan de huidige vijf minutenach dan maar niet, een beetje oppervlakkigheid kan ook geen kwaad zo af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Dar, een paar dagen geleden heb ik ook nog zitten koperpoetsen.Ik heb twee grote theepotten, of ja weet eigenlijk niet of het wel theepotten zijn, volgens mij waterketels.Ze stonden vroeger bij mijn ouders op de kachel.Ik heb ze niet meer zo glimmend gekregen maar ze zijn wel mooi.Jan, succes vanavond met je vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hallo lievev BOL,Nog steeds actief op de woelige grillen van de zuchtenden en verlanggenden naar het geen de Sirenes plegen aan te bieden ? Met mij gaat het wel goed. Ik heb twee droge dagen per week en ben bijna 7 kilo afgevallen. Druk bezig om mijn boot weer vaarklaar te krijgen. Heeft in de winter in een Belgisch kanaal gelegen. VM heeft er goed op gepast. Liefs en hartelijke groetNik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Jaja, daar ben ik weer, na een lange lekkere kruidige warme douche.Nog even antwoorden op o.a. Bol:Ik werd/word boos op het hele gedoe rond Suus, niet zozeer op haar persoonlijk. Ik begrijp wel dat ze ziek is en aandacht nodig heeft. Trouwens, iemand die echt een einde aan haar leven wilt maken, kondigt dat niet aan. Maar het raakt me dat er toch weer mensen bezorgd worden en allerlei hulp aanbieden en dan haakt zij weer af. Zowiezoo kan ik ik niet tegen dat wegloopgedrag. Maar goed, ik heb nu echt geen zin meer om mijn energie aan Suus te spenderen, sorry.Nina, mooi die Afrikaanse omschrijving van de Els. Past wel bij me, die dubbele seksualiteit, haha. Zelfbestuivend, haha. Jammer alleen dat ik allergisch ben voor katjes.:$Ik ga eten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Poespoes is al sinds gisteravond op pad. Ik ga er maar vanuit dat ze ergens warm binnenzitDe lellebel Verder lekker aan het koken voor een paar dagen. Met veel kokos en perzik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Hallo Nik, die 2 dagen per week droog heb ik ook inmiddels bereikt, ook de andere dagen bijna altijd volgens plan.Alleen die 7 kilo afvallen, hoe heb je dat gedaan? Dat lukt mij maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2010 Lieve Tas, Dan zit je bolletje vol hoor en kan er ff niets bij. Ik ken dat wel. Gewoon ff lekker rustigaan doen en geen diepgaande gesprekken voeren. Lekker luchtig en veel lachen, das de beste remedie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden