Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 mei.


Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd Bol. Hoelang doe je over zo'n schilderij?
En wat voor hond is dit? Heb ter geen verstand van.

Emma, hoe bestaat het dat je nu al weer zoveel energie hebt!
Fijn hoor.
Ik heb niet zo bar veel energie, maar ben tussendoor toch maar wat aan het stofzuigen gegaan....
een mens moet wel eens wat stoffigheden wegwerken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 382
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja VM, ook in de kop dusss.

Oeps Bol, dat is een soort hond die ooit mijn poes doodbeet... een terrier? Hm.

Hee Dar is ook al aan het poetsen! Wat goed zeg, kijk dat doet me deugd, krijg ik zelf ook weer energie van. "Met zien a-allen..., met zien a-a- alllen..."

Trouwens, het is eigenlijk best mooi weer hier. Wie weet dus ook de tuin nog in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Cathy, ik heb gek genoeg veel energie de laatste 5 weken maar echt, vandaag ga ik niks byzonders doen.
Morgen moet ik weer naar mijn werk. Omdat het zo lang gaat duren met die test enzo, gan we toch praten over wat werkzaamheden ondertussen.
Ik ben echter van plan om me niet weer zo gek te laten worden als de vorige keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em, wordt dat dan op therapeutische basis?
En wat vind je daarvan?
Kijk, ik denk dat het voor je gevoel van eigenwaarde goed is om wat te blijven doen. Er is toch zat wat je wel kan? Maar idd wel je grenzen bewaken!! Hoeveel werkte je eerst dan?

Dar, ik ben nu alleen beneden aan het stofzuigen (+ veel webjes aan het plafond) Straks boven even wat sopwerk en stofzuigen. Dan vind ik het ook wel goed eerst. Ik moet ook de stad nog in.... en de tuin lonkt ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy, ik werkte 80%.
De reintegratie is stopgezet dus ik moet nu aan het werk om, laat ik het maar zo zeggen, dat ik van de straat ben, dus werken zonder doel.
Het ziekenhuis moet 40 miljoen bezuinigen en alle mensen die in het buro herplaatsing zitten, kregen ontslag. Er is dus ook geen geld om mij aan het werk te zetten en moet ik gewoon klusjes doen tot de uitslag van de test binnen is en ze weten wat ik nog kan.
In februari 2011 ben ik 2 jaar ziek en dan krijg ik ontslag als er geen geld is om mij te plaatsen of ik kom in de WIA (WAO)
Aangezien ik echt nog genoeg kan wil ik dat niet ,maar solliciteren mag ook niet als je in de ziektewet zit, pffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet mogen solliciteren is dan toch ook raar? Want stel dat je uit jezelf iets leuks zou tegenkomen?
Moet je nu straks kopjes koffie voor de dokters gaan lopen rondbrengen of zo?:angry:
Trouwens, op zich is het een goede organisatie.... bij mijn weten....


Pff, ik had van t winter een olielamp (bestemd voor buiten) gezelllig binnen neergezet en heb die
meermalen aangestoken gehad.
Euhh... nooit doen dus: mijn gehele plafond is zwart geworden..... (om nog maar niet te praten over de gordijnen, die ik deels al in de was had).
Stom hoor, zoiets.
Zal ik mijn a.s. schoonzoon eens lief aankijken? want ik wil m weer WIT hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haarverf gehaald. Wil wat blonde en nog rodere accent plukjes in mn haar. Beetje link om dat een dag voor de date te doen, maar ik verf al zolang mn haar dat ik geen rare resultaten verwacht.
Misschien dat ik de bedstee nog ga doen, maar daar ben ik wel voorzichtig mee, als ik morgen krom loop is dat echt niet tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wás een goede organisatie Cathy.
Door die bezuinigingen wordt het er niet beter op. Ze doen hun best maar zij zitten ook vast aan handen en voeten.
Ik vertel het morgen wat er gezegd is, ben benieuwd maar ook nerveus.
Kom ik wel goed voor mezelf op? Dt soort dingen.

Heey, plafond witten, kun je dat niet zelf? Hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou toch maar een dagje wachten Woman!
Trouwens, ik dacht dat je vandaag je date al had....

Em, soms helpt het om enkele steekwoorden op papier te zetten.

en nee, een plafond witten, dáár word ik te oud voor hoor, jeghh en helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede rug Cathy?
Als je Vpk bent op onze leeftijd? Nee, dan heb je je rug verkracht omdat er vroeger geen hoog-laag bedden waren, geen tilliften enzovoort.
Ik kan je verhalen vertellen.....oor de anderen vast niet interressant maar oh wat hebben we ons laten afbeulen.
Maar desalniettemin, verven, witten, tuinieren, ik doe het toch maar even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij mij is er ook niets af foto alleen maar bij en dan krijg je ook nog van die opmerkingen wat zie jij er (dik) goed uit. maar ja ieder pondje gaat door het mondje :) maar even geen lekkere hapjes halen totdat de kilo's er weer af zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu rondlopen met prikkende en kriebelende benen, want ik heb blondering op mn benen gesmeerd zodat ik niet meer hoef te scheren, maar aiaiai dat bijt.
Maar het resultaat is altijd wel geweldig. Even doorbijten dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...