Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 mei.


Aanbevolen berichten

Morgen Allen!!

Vie ik denk dat ik een nog grotere chaoot ben dan jij! Ik ben ook altijd alles kwijt! Ik heb gelukkig een hele strakke, rigide zoon van 9 die ALTIJD weet waar alles is.

Alf jammer dat het niet het gewenste effect had.

Bollie:heart:

Dar, bijenkoningin morning!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 382
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol,..
Nee is niet te hoog afgesteld, volgens de mw.
Moet gekookt water gebruiken wat een zekere verstopping
kan veroorzaken, dat kan ik wel zelf regelen, de druk niet.
Misschien moet ik jenever gebruiken ipv gekookt water.:D
Door de mond ademen kan volgens die mw niet, omdat het een neuskap is
zorgt de druk ervoor dat de mond auto sluit. Daarom snurk ik ook niet.
Maarja, nu maak ik geluid als van een straatgotenveegmachine, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ik Vie nou al een goeie morgen gewenst? Ik weet het echt niet meer. Maar Nieneke nog niet. Moghu wijfie.:present:

Ja Alf, bij Jos is het al weer zo'n jaar of 5 geleden, of misschien zelfs al 6, dat hij zo'n ding gebruikt heeft dus weet ik er niet alles meer van.
Maar ik wens je heel veel sterkte hoor. Ik hoop dat het echt gaat werken voor je.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte
gefeliciteerd:present:

Dhen
Zo had ik het ook wel begrepen hoor
dat het niet vanzelf gaat
daarom herkende ik het ook zo
dat er nogal wat aan voorafgaat
dat zwarte gat, die eenzame diepte
En dan het licht zien
het was er, schreef je
zonder dat je er om vroeg

Bam
Ik vond je stuk over 'helpen' en advies geven
gisteren heel duidelijk. Ook mbt tot
de casus Suusje.
Jammer dat dáár dan maar één iemand op reageerde..
Maar mogelijk wel door meerderen gelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie:
Die fluitdingetjes voor aan je sleutelbos verkopen ze ook bij de noitcA voor een eurootje of 2, misschien heb je zo'n winkel bij je in de buurt? En dat van die Korsakov zal wel meevallen hoor, we hebben allemaal wel eens een chaotische periode. Je bent dan met vanalles tegelijk bezig en dan glippen er dingen door je vingers. Probeer niet teveel tegelijk te willen doen, dat scheelt vast al!

Alf:
Jammer dat je eerste nacht zo is verlopen. Ik zou meteen al de vriendelijke mevrouw bellen voor tips. Wie weet is het wel een kwestie van afstellen of kan ze je andersinds geruststellen?

Dolfijn:
Vandaag je eerste droge dag proberen? Wij trekken je er wel een beetje doorheen!


Iedereen verders een goede morgen! Hier bewolkt met blauwe stukken. Heb een logeetje, dus een huis vol kinderen;) Niet veel plannen voor vandaag. Misschien nog een brief aan mijn penvriendin schrijven (via de ouderwetse post;)) en als het me lukt wat lezen...
Het gaat prima met me. Val wel teveel af nu ik niks meer drink, hebben jullie dat ook gehad? Moet echt meer gaan eten nu! Ik weeg echt te weinig en schrok vanmorgen van de weegschaal:( Maar er zijn ergere dingen hoor ik jullie denken;)
Fijne dinsdag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi eks.

Hoe oud zijn jekids ook alweer?

Wij hadden dus in april vakantie en het heeft toen bijna de hele tijd geregend, met als gevolg dat het inmijn huisleek op een ontplofte speelgoedwinkel met hier en daar een spoor van slijklaarsjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM, tnx, jij ook nog gefeliciteerd met je zoon, heb je een leuke dag gehad?
Isa, moet je nu ineens snel je huis leeg halen?

Ik heb de draad van gisteren nog eens vlug gelezen net maar kan niet alles terugvinden, zal wel aan mij liggen, hahahaha.
Alf, bv hoe is het afgelopen thuis over dat meelezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ER
Heb het daar nog eens over gehad
Punt bleek dat ze er geen moeite mee heeft als ik
veel op het foum zit als anderen zaken maar
niet blijven liggen, terecht lijkt me.
Ander ding is dat ze het forum kent en
weet hoe je er moet komen en heeft ook
al eens wat gelezen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Alf hij gebruikt dat ding al jaren niet meer. Hij was erg ongeduldig en gooide hem na een tijdje af. Jos is w.d.b. erg ongeduldig en ik denk dat hij zich er ook tegen verzette, ja en dat is geen goeie reden om er mee door te gaan. Hij heeft naderhand nog dat monddingetje gebruikt. Daar had hij naar zeggen wel veel resultaat mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlaamsmeisje,

Mijn kinderen zijn 7, 8 en 10 jaar oud. Enne...het ziet er hier héél vaak uit als een ontplofte speelgoedwinkel:P Nu zitten de jongens (3 stuks incl. logé) achter de W met ii. En mijn meissie zit te knutselen. Komen de tijd wel even door zo. Heb mijn jongste zo de pc beloofd, dus ik kan niet zolang met jullie kletsen...

Witte:
Las van je eerste date net! SUPERGEFELICITEERD! :) Wat zul jij je lekker voelen vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Alf, duidelijk.
Dat lijkt me inderdaad ook logisch dat je andere zaken ook moet doen naast het forum.
Maar vind je het vervelend als M eens wat leest?
Met name dan dat ze de stukjes van jou leest?
Theo leest nooit mee, boeit hem echt niet, maar ik vertel wel af en toe iets, met name grappige dingen.
En af en toe ook wel dingen waar ik me dan druk over maak.

Isa, jouw ex heeft ook rare knopen aan zijn jasje.....
Zo is er een mogelijkheid om af en toe wat contact te hebben, zo is er goed overleg mogelijk en nu ineens dit weer.
Ik wens je er sterkte mee en je bent een kanjer met een hoofdletter K, vergeet dat niet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, ik denk ook dat je hoofd gewoon te vol zit.
Je bent met therapie begonnen, denk je toch veel over na, en dan kunnen gewone dingen soms heel chaotisch zijn. Niet te grote zorgen maken hoor.

Eks, enkele jaren geleden heb ik ook met mensen geschreven. dat was van de international pennfriends.
Was heel leuk, over de hele wereld contacten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos:
Ik heb een tijd lang een stuk of 9 penvriendinnen gehad, maar dat was op een gegeven moment met een druk gezin niet bij te benen/pennen. Ook stuurde ik steeds lange brieven en kreeg dan soms maar een kort kattebelletje terug en dat vond ik dan jammer. Heb toen er een aantal laten afvallen. Schrijf er nu nog maar met eentje, maar al wel jarenlang. Is erg leuk om te doen. Ze woont "gewoon" in Nederland. Schreef vroeger ook met mensen in het buitenland. Zo schreef ik met een gevangene in Griekenland en mensen die in Japan, Engeland en Finland woonden. Maar dat was in mijn studententijd en dus al weer lang geleden;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, nog ff en ik ben een zendeling ofzo ;)

Ik vind het wel belangrijk, Marjo, jij en jou en een spring-in-de-wei-marjo

Cathy; kijk naar binnen, het is daar ok, vertrouw jezelf.

Ok Alf, bedankt voor de respons.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa:
Moeilijk hè een relatie beeindigen...En dan die nasleep:( Spreek uit eigen ervaring helaas, maar later ben je toch bij dat het achter je ligt..Het is nu "even" doorbijten helaas. Misschien goed om afstand te nemen van elkaar en idd elkaar later weer te bellen wanneer de gemoederen bedaard zijn. Moet er nog veel tussen jullie geregeld worden? Probeer die dingen zo snel mogelijk achter je te hebben. Dan "hoef" je niks meer met elkaar en dat zal jullie beiden rust geven. Nu is het allemaal zo emotioneel beladen en dan is het logisch dat er vervelende dingen over en weer gezegd worden. Nee, snel jullie gezamelijke zaken regelen en afstand nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...