Spring naar bijdragen

Maandag 3 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag lieve mensen,

'we' zijn er nog hoor, alleen ff druk me"t andere dingen.

Waarom raakt het ons dat als mensen niet iets doen met advies we daar kriegelig van worden? Wat is dat toch. Persoonlijk denk ik dat het beter is te delen vanuit je eigen ervaring. Heb je ergens geen ervaring mee dan kun je er eigenlijk ook niets over zeggen. Elkaar es een tip ad hand doen is prima maar delen vanuit wat ik zelf heb meegemaakt is toch nog altijd het sterkst.

En met zn allen over iemand vallen die niet goed zorgt voor kittens, ach ja. Wie van ons heeft er altijd goed voor zijn of haar kinderen gezorgd in actieve verslaving? Wie heeft nog nooit de hond afgesnauwd of es een schop verkocht als hij of zij dronken was. Ik bedoel maar. GOED LEZEN, ik zeg niet dat ik het ok vind wat Marieke haar man heeft gedaan. Ik zie echter ook een gezin die het water al jaren tot aan de lippen staat en geen uitweg weten omdat angst veel, zoniet alles, blokkeert.

Toen ik dronk was ik altijd bang om thuis mn mening te zeggen. Ik voelde me altijd de onderdeur, de loser omdat ik elke x weer voor gaas ging met de drank. Doordat ik me schuldig voelde durfe ik geen stelling te nemen met als gevolg dat al mn onvrede er weer uit kwam als ik dronken was. Misschien heeft Marieke dat ook met haar zoon. Ik heb geen kinderen, weet wel, door tig x tante te zijn, door mn werkervaring, dat het voor de meeste ouders erg moeilijk is hun kinderen te begrenzen. En ik weet ook wel dat Marieke er beter aan zou doen haar poot stijf te houden en zoonlief en vriendin en katten op straat te zetten. Alleen dan zal er iets veranderen. Maar wie van jullie kan dat???

Welke ouder zet zn kind op straat? Dat is gewoon heul erg moelijk. Dat weet ik wel.
En we vinden het gewoon lekker om massaal verontwaardigd te reageren als er iets ergs gebeurd met kittens. En om een ander de les te lezen. Ik snap het heus wel hoor, ik heb dat ook. Maar waarom?

Zo, ff my 2 cents, ben weer weg, lekker voor de buis en vroeg naar bed. Jammie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, heb je je aanlopertje binnen?

Isa, ff rustig ademhalen, mij helpt het om dit soort dingen eerst ff te bespreken en niet meteen actie te ondernemen. Laat het ff bezinken. Maar kan me je "é'é('é("('(§é"(§èè§è!§§((§ voorstellen.

Alf, heb jij een grote neus?

Cathy, gewoon die eerste sigaret laten staan. Bedenk je dat het de Gremlins zijn die je vertellen dat je moet roken. Maar je moet helemaal nix, gewoon die eerste laten staan. Het overvalt me soms nog maar het moment gaat weer voorbij. Succes.

Kate, komt goed;

Dag allemaal, take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Isje. Ja natuurlijk is het heel pluten hoe de dingen gaan. Je vraagt je dan af of hij wel rekening houdt met je.
Missschien kun je helemaal niet begrijpen dat iemand waar je zoveel van gehouden hebt, dit kan doen. Raar zit een mens in elkaar hoor.:present:

Hallo Dolfijntje. Ik heb je nog geen welkom geheten. Bij deze dan. En heel knap werk.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog even gauw wat werkjes. heb natuurlijk teveel overhoop gehaald. wou lekker op de bankhangen tv kijken. heb vanmiddag een paar mooie fotolijstjes gehaald. toen we in de dierentuin waren zijn er een paar mooie foto's gemaakt. een paar heb ik er laten vergroten, leuk een keer wat anders aan de muur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige fotoshoot gehad met vriendin
Er zijn echt hele mooie foto's uitgekomen :)
Waaronder eentje met een heel spannend masker, die kan ik hier dus wel laten zien als ik die ontvangen heb.
Gaan we vaker doen !
Zij heeft vaak een model nodig en ik sta graag in de picture :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Bol, wat een schatten heb je daar! Bij mij zijn die vlekkatjes favo.

Isa, wat een teleurstelling moet dit voor je zijn. Een tijdje terug schreef je toch
dat jullie redelijk normaal met elkaar omgingen?

Dolfijn: hou het bij deze glaasjes en wees trots op dit begin!
Het kost veel tijd hoor, is mijn ervaring.

O ja, over het roken: ik ben werkelijk heel bang dat mijn lijf na 40 jaar doorstomen
een dreun krijgt van cold turkey. Dus af en toe rook ik een halfje.... en dat zijn minstens 3/4 minder peuken op het totaal dan ik normaal wegblaas. Beetje trots al; behoorlijk onwennig nog. De woonkamer stinkt niet meer en ik ruik al beter. Maar heb wel erge koppijn gehad....
Ik heb nog niet de excacte gegevens van de ernst van de copd. Ik wil daar morgen achterheen bellen.

Waar is Druppeltje trouwens? Weet iemand dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Dolfijn: het begin is er!!!! Goed hoor:moon: enne, die fles blijft dicht, toch???;)

Cathy: al 3/4 minder: hoera!!!!:moon::musicnote::present: Die hoofdpijn is dat omdat je minder rookt? Dat is wel balen natuurlijk.

Flipje, hoe is het met jou?? Moeilijk hoor met je moeder. Sterkte :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...