Spring naar bijdragen

Maandag 3 mei

Aanbevolen berichten

Vlaamse, ik zou er bijna een liedje op maken, een knalgele zuidwester.
Lalalaaa, Ninaaaaa... hihi.

Hannah maak je niet druk. iedereen heeft het zelf voor de kiezen. We kunnen doen wat we willen maar het gaat toch het meeste om: hoe doe je het zelf?
Ik ben allang afgestapt van het idee om anderen te helpen. Jij niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De dagen in het jaar die ik het meest lastig vind in volgorde van lastig naar makkelijk; 5mei koninginnedag oud&nieuw kerst pasen... Om precies te zijn zit ik aankomende 16 mei op een half jaar zonder drank en op een doorsnee dag denk ik soms dagen niet eraan. Maar je hebt zo je tradities van bevrijdingspop en Amsterdam op koninginnedag daar hoort/hoorde drank bij. Die dagen vallen best wel tegen en ik merk dat ik dan maar die hele situatie ontvlucht. Dat herkennen vast velen hier. Toch straks bevrijdingspop opzoeken en nuchter blijven tussen al die mensen die wel drinken is lastig. Heb helemaal niet meer zo vaak de behoeften om veel te schrijven hier, lees soms nog passief mee. Ik ga best wel trots zijn 16 mei vanwege een half jaar nuchter zijn. Dat laat ik niet in het water lopen. Geen drank voor mij, ook 5 mei niet. Zo ff een belofte gemaakt en het ook zwart op wit gezet. Dat hielp de eerste dagen van stoppen ook altijd goed.

Succes iedereen met niet drinken en iets anders leuks zoeken, leegte opvullen was voor mij de belangrijkste sleutel tot niet meer drinken.

@Dolfijntje welkom hier, de eerste stap is al gezet. Het gaat je lukken vanavond :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah een :sun: voor jou. We zijn totaal anders van karakter, maar ik vind dat je nu fijn op me reageert.

Wat zeg je Marieke, twee kittens in een doos achtergelaten?
Sorry meid maar dat gaat me even boven mijn theewater. Dat doe je gewoon niet met dieren. Of andere wezens die van je afhankelijk zijn. En je man al dagen weg?
Wat een gekke toestand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke: waarom die kittens dan niet naar het asiel gebracht? Hou ook het asiel in de gaten. Ze hebben soms van die acties dat je gratis je kat kan laten helpen. Bel anders het asiel, misschien hebben zij een goed advies. Bolletje weet jij geen ultieme tip in deze?? Maar nu lijkt het wederom jouw probleem en het is zijn probleem! Misschien ook hier een ultimatum? Of kat laten helpen of je brengt het diertje naar het asiel??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eks. Het enigste dat Marieke kan doen is de pil halen voor de kat als die crols is. Ook zal er een mogelijkheid zijn om met de dierenarts af te spreken om in termijnen te betalen. Een andere mogelijkheid is de Dierenambulance te bellen en de diertjes op te laten halen, onder het mom van dat ze daar gedumpt zijn, anders moet je er ook voor betalen. Maar het laatste is het beste omdat de diertjes dan altijd een goed tehuis krijgen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het met Ekster eens Marieke, jij had daar ook oog op kunnen houden.
Hulpeloos blijven helpt geen mens. Ook jou niet(
P.S. en Hannah stelt het nu wel hard, van je had ze ook tegen de muur dood kunnen gooien, maar dat was een kortere strijd geweest.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke: ik heb geprobeerd me in te houden en even te wachten met reageren maar toen ik je bericht las kwam er stoom uit mn oren! Jij bent er toch ook bij, hoe kan je dit laten gebeuren?? Wat kunnen die arme beestjes eraan doen dat jullie allemaal thuis niet lekker in je vel zitten?? Beesten dood laten gaan omdat mama haar volwassen kind niet durft aan te spreken??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve Bol
Heb zojuist de CPAP ontvangen (apneu)
uitgereikt door een alleraardigste dame
die heeft uitgelegd hoe ermee om te gaan
Even uitgeprobeerd. Jee, gaat wat worden vannacht
maar je moet doorzetten blijkt het.
Zei ze nog: 'o u heeft wel een grote neus, even kijken of het past'
Dacht even de wolf uit Roodkapje te zijn
Haha
Het paste natuurlijk prima, wat een onzin:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve Coco (kan ik dat lieve wel schrijven eigenlijk?, crisis is nog niet voorbij)
Las dat je je moeder op visite hebt gehad
Een week lang ook nog
Een hele opgave lijkt me, of niet?
Kun je het goed vinden met moeders?
Is ze nog goed van lijf/leden/geest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat ik een beetje katterig (grappige woordspeling onder de gegeven omstandigheden;)) wordt hier op het forum...Ik ga maar even wat anders doen!
Vanavond een logeetje hier, ga zo maar even wat lekkers te eten in huis halen. Hier wordt door de kinderen pizza geroepen, wie weet...

Wens iedereen hier veel wijsheid toe en een fijne dag! :)
Tot later misschien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind je het gek Marieke dat je niet "begrepen" wordt?
Je had gewoon voor die kat en haar kleintjes moeten zorgen en niet zo zielig doen over jezelf!
Ik vind het vreselijk, dit had totaal niet mogen gebeuren.
En verder ben je een heel lief mens hoor, voor zover ik je ken, maar je stelt je zo hulpeloos op.
Doe iets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Alf wat fijn voor je joh.:) En nu maar hopen dat het helpt hé? Nou ik heb van anderen, buiten Jos, goeie reacties gehoord. Weet je dat ze soms, omdat je toch wel eens last krijgt van je keel, een druppltje eukalyptus erin doen? Maar belangrijk is, dat je hem hebt. Joepie.
Weet je trouwens dat er maar een ding aan je lichaam blijft groeien tot je dood? Ja Ja? ...... Nee mispoes, je neus hahahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...