Spring naar bijdragen

woensdag 5 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 648
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Bolletje:

Fieke en Nollie zijn een beetje jalours op elkaar als ik me met een van hun bezig houd. Ze gaan dan ruzien en bijten elkaar kan ik daar wat tegen doen buiten ze allebei tegelijk aandacht geven? Daarnaast heeft Nollie een tik. Hij gaat overal met zijn pootjes poetsen, tegen de ramen, voor de kattebak, naast de voerbak als die leeg is. Moet ik een psych. inschakelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Liev Dees,
lees nu pas dat je zus is overleden,
gecondoleerd lieverd!
Wens jou en de rest van je familie veel sterkte de komende tijd!
Denk maar dat je zus nu eindelijk de rust heeft die ze verdiend en wees blij met de mooie tijd die jullie toch nog samen hebben gehad!

Mooi dat jullie haar samen hebben gewassen,dat verdient zze en voor jullie een mooie manier ook nog om afscheid te nemen.

Veel sterkte de komende tijd meis!

Dikke kus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Desi

@Bolletje:




Fieke en Nollie zijn een beetje jalours op elkaar als ik me met een van hun bezig houd. Ze gaan dan ruzien en bijten elkaar kan ik daar wat tegen doen buiten ze allebei tegelijk aandacht geven? Daarnaast heeft Nollie een tik. Hij gaat overal met zijn pootjes poetsen, tegen de ramen, voor de kattebak, naast de voerbak als die leeg is. Moet ik een psych. inschakelen?



Kan ook wel heel handig zijn Dees zo,n ramenlapper in huis,
sponsjes onder z,n pootjes,beetje dreft erop en alles glimt weer!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

desi, wil je sterkte toe wensen! Ja vandaag maar eens geheel "droog" eerste rot nacht zit er op. Maar eerst zo douchen en de papieren in.. daarna een beetje poetsen en vanmiddag een festivalletje opzoeken met een collegaatje die iig niet drinkt! Dan is de verleiding ook minder groot! hahahaha moet erg lachen om de kattengrapjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...