Vie Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Nou Bol, laat ik eerst die cursus maar eens gaan doen.Dank voor de link Dar. Ik had geen idee dat je dat in twee uur kan leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 goedemorgen lieve allemaal,schrik net pas wakker en alles slaapt hier nog!Wat een heerlijke rust hier nog in huis zeg!Kan ik even lekker zelf met pup knuffelen zonder jaloerse kids!hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 hoi Yaja.... heerlijk he , rust af en toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 @Bolletje:Fieke en Nollie zijn een beetje jalours op elkaar als ik me met een van hun bezig houd. Ze gaan dan ruzien en bijten elkaar kan ik daar wat tegen doen buiten ze allebei tegelijk aandacht geven? Daarnaast heeft Nollie een tik. Hij gaat overal met zijn pootjes poetsen, tegen de ramen, voor de kattebak, naast de voerbak als die leeg is. Moet ik een psych. inschakelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 yaja goedemorgen nu heb je jaloerse frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 5 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 goedemorgen... pff * nacht... sliep om 4.30 uur, zonder hulpmiddelen (afgezien van die twee wijntjes bij t eten) raar gedroomd over de kids. Maar ok, deze nacht zit erop nu kijken naar vandaag! maar nu eerst KOFFIE!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ach Liev Dees,lees nu pas dat je zus is overleden,gecondoleerd lieverd!Wens jou en de rest van je familie veel sterkte de komende tijd!Denk maar dat je zus nu eindelijk de rust heeft die ze verdiend en wees blij met de mooie tijd die jullie toch nog samen hebben gehad!Mooi dat jullie haar samen hebben gewassen,dat verdient zze en voor jullie een mooie manier ook nog om afscheid te nemen.Veel sterkte de komende tijd meis!Dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 je eerste droge dag? dolfijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ha Dolfijn, ik had je nog niet begroet. Fijn dat je hier bent. Ik wens je alle sterkte in je strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 quote: Originally posted by: Desi@Bolletje: Fieke en Nollie zijn een beetje jalours op elkaar als ik me met een van hun bezig houd. Ze gaan dan ruzien en bijten elkaar kan ik daar wat tegen doen buiten ze allebei tegelijk aandacht geven? Daarnaast heeft Nollie een tik. Hij gaat overal met zijn pootjes poetsen, tegen de ramen, voor de kattebak, naast de voerbak als die leeg is. Moet ik een psych. inschakelen? Kan ook wel heel handig zijn Dees zo,n ramenlapper in huis,sponsjes onder z,n pootjes,beetje dreft erop en alles glimt weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hee Dolfijn,sterkte wijfie,we hebben het allemaal meegemaakt!Hou je taai!En idd heeerlijk die rust en dat uitslapen,ik schrok ervan!Normaal is het hier rond een uur of 6 half 7 wel aardig druk hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ook goeiemorgen Igor en Dolfijn. Dolfijn, het zal stukkie bij beetje makkelijker worden hoor, ook de nachten.... hartstikke goed dat je door hebt gezet gisteren. :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Sorry Igor maar heb er heerlijk van genoten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hahaha, Yaja, jij bent ook harstikke gek af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Desi, gecondoleerd met je zus. Fijn dat jullie als familie zo samen alles kunnen doen. Take care meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hallo Yaja, hoe is het met je niertjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 5 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 desi, wil je sterkte toe wensen! Ja vandaag maar eens geheel "droog" eerste rot nacht zit er op. Maar eerst zo douchen en de papieren in.. daarna een beetje poetsen en vanmiddag een festivalletje opzoeken met een collegaatje die iig niet drinkt! Dan is de verleiding ook minder groot! hahahaha moet erg lachen om de kattengrapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Niertjes???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Dank je BB, het voelt ook ontzettend goed. We waren een beetje aan het insluimeren maar het is gebleken nu dat we elkaar niet kunnen missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Niertjes zitten weer heerlijk waar ze horen en doen het prima!Geen last meer van gelukkig!Zit weer heerlijk in m,n velletje haha,hij past weer precies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ja Yaja had toch nierproblemen of zit ik nu zo er naast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Hoe is het met je dochtertje en hoe is het met Lady? Ik loop wat achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Ja klopt Dees,geen last meer van,ik eet ze alleen nog nu!Haha,moet snel koffie drinken,even wakker worden denk ik!hihi! Ik ijl nog een beetje! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dolfijn888 Geplaatst 5 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 weet iemand of er supermarkten open zijn vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 quote: Originally posted by: DesiHoe is het met je dochtertje en hoe is het met Lady? Ik loop wat achter. Was die voor mij Dees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden