Spring naar bijdragen

Maandag 10 mei 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nieneke die zou ik stoven in een klontje boter. Daarna kun je er Noot. overheen doen maar je kunt hem ook in de over met oude kaas doen. mmmmmm.
Ja vroeger stoofde ik hem in wijn omdat Jos dit erg lekker vond. Bond het sausje dan een beetje, maar nu maak ik het zo klaar. Je kunt er ook wat blokjes schouderham door doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah als jij dat niets vind???? Daar ben ik hetniet mee eens hoor. Het is super.:)

Bor. Nee ik heb ook nog niets van haar gehoord. Vind dit nooit zo prettig maar ze zal niet kunnen nu, omdat ze het misschien toch erg druk heeft.:present:
Erg lief dat je er aan denkt meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor heerlijk. Ze is vandaag naar haar manneke toe. Ze heeft nu een nieuw vriendje anderhalf jaar.
Ze heeft het ook heel zwaar gehad met haar manneke. Is jarenlang mantezorger geweest. Hij was ongeveer 1.95 en woog 120 kg. en zij is een ukkie van pak weg 1,55 en zo rond de 52 kg. Vaak viel hij en moest zij hem weer oprapen. Dat was een hele zware tijd voor haar en ze heeft er dan ook een hele versleten rug aan over gehouden.
Maar nu bloeit ze echt op met een vriend die er ook voor haar is, en haar lekker verwend. Dat doet haar goed. En ik kook een lekker potje voor haar zodat ze weer wat aansterkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ontzettend lief van je wijfie. Och ik denk altijd maar zo dat, als ik het echt nodig ga hebben dan komt er wel iemand op mijn pad die me verwend. Van de andere kant heb ik bij mijzelf gemerkt dat ik het ook best wel een beetje eng vind. Ik vind het veel makkelijker om te verwennen dan verwent te worden. Raar hé? Ik denk dat men dan te dicht bij mij komt, kweet niet.
Maar ga jij vandaag nog iets leuks doen voor jezelf of houd je het lekker rustig?

Ik hoop dat we nog iets van Suusje horen. Ze was de laatste dagen zo druk bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je had het net over Suus, Bolletje.
Ik zit daar veel over na te denken en denk dan ook vaak dat we onze partners veel verdriet aangedaan hebben.
Vaak wordt dat vergeten en hebben we het over ons eigen verdriet. Maar het valt voor de partners niet mee om het verdriet te verwerken van een vrouw/man die vaak dronken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het van mezelf dan heel knap hoe ik het doe en ben teleurgesteld als Theo en de kinderen niet net zo enthousiast zijn als ik. Dat zij alleen de keren herinneren dat het mis ging en niet dat het goed gaat.
Voor hen zit daar een enorm trauma achter.
Die wonden die ze hebben worden weer opengereten als het mis gaat met de drank.
En als ze zien dat ik veel stress heb of gekwetst word dan zijn ze bang dat ik me troost met drank en zo ging dat ook altijd.
Dat het nu zo goed gaat is mooi maar zij blijven op hun hoede.
Gisteren was hier drank in huis en toen alle kinderen weggingen was het nog lang niet op.
Ik heb het allemaal weggegooid, ook voor mezelf maar ook om Theo gerust te stellen want ik zag hem kijken naar de flessen.
Gek is dat he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist
Mailtjes die laat komen
Als dit zo blijft stop ik ermee
Hij heeft het over mailcontact onderhouden
Dat is meer dan een kusje via msn 1x in de 3 dagen, in mijn ogen, en geen eenrichtingsverkeer van mijn kant.
Ik heb genoeg spanning in mn leven, dus heb geen zin in een vriendje die geen contact onderhoud, maar dat wel pretendeert, en van mij verwacht.
Dan maar niet. Mazzel.
En ik heb al helemaal geen zin in dit gezeik. Begint dat nu al ? We hebben pas 2 dates gehad !!!
Dus wie weet zeg ik de afspraak van morgen wel af.
Ik hou niet van playing hard to get, en zeker niet van wachten.



quote:


Originally posted by:
bolletje

Hé wat ontzettend vervelend Woman. Heb je ook slecht geslapen meis? Heb is ook allemaal erg spannend geweest de laatste tijd. Een nieuw vriendje wachten op mailtjes die laat kwamen, Het weekend waarin je het druk had. Die fotosessie.


Ja dat breekt dan op maar een dagje bankhangen zal je goed doen:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja natuurlijk Em. Ik heb het gemerkt met mijn broers die heel lang geen vertrouwen meer in me hadden. Soms moet ik nog wel eens horen hoe moeijk het ze met mij gehad hebben. Ik weet het van horen maar ik kan me er niets bij voorstellen. Dat kwam omdat ik altijd dronken was. En natuurlijk moet dat vertrouwen langzaam terug komen. En dat kan echt jaren duren. En bij gelegenheden waar drank is, komt dat wnatrouwen en de angst weer een stuk terug. Dat is normaal. Alleen omdat we vaak dronken waren, kunnen we ons niet verplaatsen in dat gevoel van hun, denk ik. Maar we mogen inderdaad trots zijn op wat we bereikt hebben en nog gaan bereiken.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman kun je niet proberen om het van hem te laten komen. Dat is moeilijk maar misschien is het iemand die heel langzaam moet wennen aan een nieuw kontact. Zo ineens stoppen ja dat is misschien niet goed, het is allemaal nog zo nieuw. Ik begrijp wel dat jij meer vastigheid wil hebben maar misschien moet dat bij hem langzaam groeien. Ik zeg ook maar wat hoor maar Ongeduld kan soms wel eens tegen je gaan werken.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Omdat ik zo futloos en moe was dacht ik na een paar dagen hier toch weer snel te zijn maar werd alleen erger. Hoofdwond wilde maar niet gezenen dus dacht dat het daardoor kwam en dat elke dag naar die HA. Stond ik vanmorgen mijn tanden te poetsen en er kriebelde wat in mijn nek dus dacht een haartje en wreef het weg. Huh? Hand onder het bloed. Als een speer weer naar naar de medische praktijk. Daar zijn ze meer als een uur met me bezig geweest maar werd wel meteen geholpen hahaha. Wat bleek nu, die korst was gesprongen door de druk van die bloeduitstorting. Korst moest helemaal verwijderd worden (wat ze eerst niet wilden uit angst dat het weer ging bloeden). Gelukkig bleken het oude bloedstolsels te zijn wat een uitweg zocht. Geen wonder dat ik niet lekker was. Nu is er een drain in de wond aangelegd die 24 uur moet blijven zitten. Groot verband om mijn kop zodat ik net een versierde paashaas lijk en morgen tuurlijk weer terug komen of hij er uit mag of ik een nieuwe moet.

Sorry dat ik alleen over mezelf praat en niet veel reageer maar dat komt wel weer kee. Heb wel meteen een kaarsje voor Desi aangestoken toen ik thuis kwam want was wel zo slim nog het meteen op te schrijven dat ze vandaag de crematie heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...