Spring naar bijdragen

woendag 12 mei

witte

Aanbevolen berichten

Mooie vergelijking Bol; ik heb het niet zo met voetbal maar die vlieger gaat wel op!

Will, ik verzamel al jaren alle tips over omgaan met pubers; heb o.a. een nichtje die op haar 16e bijna onder toezicht op kamers is gaan wonen, wat een hel maakte die het leven thuis. Gelukkig werd ze verliefd en toen was ze 'om'.
Maar ik vrees ook dat de rebellie zal toenemen, vooral als mijn invloed slinkt zodra ze op de middelbare school zitten.
Als mijn lief en ik het samen maar gezellig houden; wij moeten daarna weer met z'n tweeen door (hoe vaak het niet gebeurt dat ouders tegen elkaar uitgespeeld worden en daardoor ook uit elkaar gedreven worden... oei!).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 493
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Alain heel juist allemaal. Het hoeft misschien allemaal niet zover te komen, maar een gewaarschuwd mens is er twee waard hé.
Yvonne, kop op he meid. Ik ben ook heel licht gestruinkeld gisterenavond, maar wonder boven wonder heel goed herpakt. Herpakken is iets wat jij ook gaat doen, zonder twijfel. Nu eerst die vervelende kater wegwerken, dat stout beest ! :)
Zo, ik gaan jullie voorlopig even laten, duty calls, maak er een fun dagje van en ik hoor jullie strakjes !!! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pcm? bedoel je paracetamol?
Heb al twee ibu's naar binnen gepropt.
en ben nu zover dat ik een bak koffie ga zetten, werd een half uur geleden nog misselijk bij de gedachte aan de lucht, maar begin trek te krijgen.
Mensen kinderen, ik weet wel weer opeens waarom ik wil stoppen/minderen:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Alaine. Ik denk inderdaad als het tussen jou en je man goed blijft gaan, en als je door hebt dat je uitgespeeld wordt tegen elkaar, dan kun je er op voorbereid zijn. Pffffttt wat is het toch moeilijk om kinderen goed op te voeden hé? Het worden mensen, en gaan hun eigen gang. De angst dat ze gaan vallen en verkeerde dingen doen, lijkt me zo veel engergie vreten.
Heel veel sterkte meis.:heart::sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe bedoel je Hannah?
Ik lees je graag. :D
En ik begreep je wel; was alleen grappig hoe hetzelfde woord elders in 't land weer anders afgekort wordt.
In mijn vak worden ENORM veel afkortingen gebruikt; alleen betekent een afkorting in de ene tak weer iets anders dan in de andere. Dus moet ik een brief ook nog in de context van de schrijver ontcijferen.
Maar goed, dat went. Of ik stuur 'm terug ('onbegrijpelijk').

Aanpassing: typfout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Bol.
Ik bereid me er al voor hoe het kan gaan als ze echt gaan puberen (ik denk dat tevens terug aan mijn eigen dwarse gedrag destijds). Als het daarna maar weer goedkomt, dat ze zodra ze studeren/op zichzelf wonen weer respect voor ons terugkrijgen zodat het contact goed blijft.
En daarvoor zal ik de komende jaren het evenwicht moeten zoeken tussen opvoeden en loslaten; grenzen stellen en negeren; ruzie maken en accepteren.
Gelukkig kan mijn lief met me meedenken.

Beds are made, nu weer even een was verwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind een rood wijntje heerlijk Bol.
En was dus braaf aan het minderen, ging ook hartstikke goed... nou ja, redelijk goed.
Gisteren dus hartstikke fout.
Ik zit er eigenlijk aan te denken om niet helemaal te stoppen, maar het te beperken tot een enkel glas als jongste bijvoorbeeld een weekendje er is en met de Kerst en zo.
Nu drink ik een paar keer per week een paar glazen aaan het begin van de avond als ik uit mijn werk kom.
en dat moet ik maar gewoon gaan stopzetten.
buitenshuis drink ik sowieso al eigenlijk nooit, dat is dus geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik meld me even om wat recht te zetten. Sorry dat ik er even tussendoor dender.
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden aan Woman. Los van het feit dat ik me aan je ergerde (maar dat doen we allemaal wel eens aan de een of de ander) was het niet fijn van me om je zo'n kat te geven.

Het is gewoon zo dat ik af en toe inderdaad over mijn grenzen ga hier (Zonnetje :rose: ) en dan merk ik dat ik er teveel mee bezig ben, teveel betrokken.
Het is jammer dat ik het niet eerder in de gaten had, dan had ik mezelf zonder iemand een kat te geven, een poosje forumvakantie gegeven. (Yvonne :heart: )
En verder vind ik jullie allemaal schatten, de een wat meer dan de ander, en ik ben verder niet boos of teleurgesteld.
Gewoon even wat afstand nemen. Geen zorgen, ik denk ook aan jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff, ben nog niet helemaal bij geloof ik, zag Vie in de lijst van aanwezigen, maar zag je stukje helemaal over het hoofd.
Vie, ik zou het jammer vinden als je een 'frumvakantie' zou nemen, vind je een heerlijk nuchter mens, maar wat mot dat mot, dusssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...