Spring naar bijdragen

Donderdag 13 mei


Moby

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 568
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha Alf en ja Jane uitslag is bekend: geslaagd voor herexamen anatomie. 'Slecht' nieuws zaterdag 29 mei op voor praktijk.. oeff dat betekent dat ik in 2 weken alles in mijn kleine koppie moet stampen wat al een tijdje geleden is dat ik me daarmee bezig heb gehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil geen spelbreker zijn...maar twijfel er een beetje aan of je het wel gaat nemen op vakantie..zelfs al ga je plat op je gezicht. Je gaat het pas doen als je terug bent ;)
Wat op zich ook super is! Maar waarom pas als je terug bent? Begrijp dat nog steeds niet zo goed..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hoi hoi, hier zo'n ingelogde.

Ik heb gewoon nope te vertellen, ben onder de indruk van wat hier allemaal gebeurd en twijfel soms wel eens wat aan mijn deelname hier. Vind het wat moeilijker aanhaken de laatste tijd. Ik probeer een iets ander leefritme, met nog steeds het minderen van roken (ook) en blijf in alle opzichten de verslavingsgevoeligheid herkennen van de mensen hier. Zo wie zo de gevoeligheid. Het maakt dit forum een heel leerzaam forum: veel verschillende mensen bij elkaar, met de minder leuke kant: de botsingen zo nu en dan.

Beetje afstand dus soms bij mij, want het kost veel tijd en energie. En hier thuis zijn ook dingen die veel tijd en energie kosten; misschien heb ik nu ook wat meer sombere dagen? Ha... terwijl ik dat schrijf weet ik hoe moeilijk ik dat kan erkennen.
Eigenlijk heb ik dus wél wat te vertellen, hahaha. Oeh, ja, het gaat gewoon wat minder lekker hier.
en dan trek ik me wat terug. Vast herkenbaar!!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had een aneurisma in de hersenen, dat is een aangeboren zwakke plek in het vat wat een ballonnetje werd door jarenlang hoge bloeddruk.
Het ballonnetje knapte die morgen out of the blue, zonder voorteken.
Ik ben direct geopereerd, en het vat is geclipt maar had een overlevingskans van 20%.
En zie hier!!! Ik ben er nog. Omdat ik jarig was, was iedereen thuis, anders was ik er niet meer geweest.
Flip, ik kan geen 1000 dingen meer tegelijk doen en daarom mijn werk niet meer doen. Werk als verpleegkundige op een zeer hectische afdeling, had mijn diploma net gehaald. Werk al 30 jaar in de zorg en heb me omhooggewerkt.
Verder ben ik blind geweest aan mijn rechteroog omdat daar ook bloed achter zat, twee keer eraan geopereerd en nu weinig zicht in dat oog. Is opgelost met lenzen.
Qua werk komt er wel weer wat op mijn pad, heb tot februari de tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Jane. Ga de komende 2 weken alle afspraken verzetten en me focussen, tunnelvisie.

Dat brengt me op jouw Wing. Weet niet of het affirmatie is maar weet wel dat als ik over 2 weken naar dat examen ga met het idee van dit wordt niets dat het dan ook daadwerkelijk niets wordt. In dat opzicht geloof ik wel dat je zaken enigszins kunt sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, je houdt dus de achterdeur wagenwijd open en dat gevoel had ik al.
Dat je zoveel op het spel zet! En Will, ik heb het zelf ook gedaan, zoveel op het spel zetten maar nu ik het:light:heb gezien zou ik je zo gunnen om die deur dicht te doen.
Maar ja, het is jouw leven.
Cathy, ik herken dat terugtrekken van jou, weglopen of hoe je het ook noemen wilt. Ik hoop dat je je hart gewoon kunt luchten hier ipv terugtrekken.
Dat geharrewar zal altijd blijven hier, het is net het echte leven immers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos.

Quote:
Alf, heb het mannendraadje ook even gelezen en kan me heel goed voorstellen dat je zo reageert.
Het is zooo jammer, zoo jammer.


Unquote:
Het is een waar drama.
Een groter drama is dat ik op deze leeftijd helaas niet meer verander
en weiger als een droogstoppel door het leven te trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Absoluut Cathy. Heb het gevoel dat ik hier mijn 'ziel' in kan leggen, dus absoluut de moeite waard. En v.w.b. het wegblijven.. niet doen. Als jij het gevoel hebt dat je hier iets kwijt kunt/moet doen! Er zijn altijd mensen die er iets uitpikken en zelfs als dat niet zo is dan ben jij het kwijt, dat geeft iig een stukje opluchting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,
Je hoeft ook beslist niet als een droogstoppel door het leven te gaan.
Alf is ook geen droogstoppel alles behalve dat.
Maar op een draadje wat serieus is begonnen is het zo jammer dat er zo respectloos mee omgegaan wordt.
Dacht je dat ik geen lolbroek ben? gelukkig wel, humor is mijn levensmotto geworden, anders had ik het niet gered.
Maar ik weet ook dat gevoelige onderwerpen ook gevoelig benaderd moeten worden, serieus dus, zonder flauwe grappen, daar is plaats genoeg voor op andere draadjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee die PeePee...
ja, onrustig ook al van het rookgewiebel. Maar ook van hier. En dan lees ik wel (bijna) alles, maar ik weet niet meer waar ik zal of moet aanhaken. Het is teveel en ik trek het me ook teveel aan.

Maar ik zei al: thuis speelt ook van alles.
En het klopt, soms kies ik wel voor mezelf, maar voel me rot als ik niet 100% verschijn hier.
Nou gussie, ik kom er niet goed uit... haha. Allemaal ook eisen die ik aan mezelf stel natuurlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd wat een verhaal ER. Dat is omdat het zo moest zijn. Je tijd is er nog niet, nu niet, toen niet en hopelijk nog lang niet. Je inbreng is van onschatbare waarde voor mij.
Woman, ik ben gewaarschuwd en ga heel voorzichtig zijn, dat is wat ik jullie allemaal beloof !
Bolletje, tot morgen, dat is zeker :)
Fleurtje, ik neem het mee, dat op zich zal me al sterken en inhouden. Kan me niet veel meer veroorloven, maar ik wil ook niet als een bange wezel daar gaan rondlopen.
Cath, bijzondere goedenavond, hou je taai, en of het herkenbaar is.
Wing je teksten zetten me elke keer weer aan het denken, prachtig
Jane :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
Hermie, dikke prof. je hebt het verdient :musicnote:
Iedereen, hier, mijn vrouwtje is terug, filmpje op, en morgen ben ik zeker weer van de partij enne........morgen drink ik ook niet ;)
Bye Bye en nog 1 x BEDANKT voor alles !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil, ik herken bij jou/in jou dat enthousiaste van: we doen dit wel even en we gaan ervoor.

Ik heb dit nu een aantal keren bij mezelf gezien en ik ben er wel een beetje bang van geworden.
Ik denk dat het moeilijker is dan jij en ik denken!
Nu ben jij mij niet en andersom. Maar ik zeg maar wat ik voel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...