Spring naar bijdragen

Donderdag 13 mei

Moby

Aanbevolen berichten

Yvonne, ik ben niet helemaal duidelijk geweest denk ik.
Op het moment dat ik me hier heb aangemeld voor de behandeling heb ik mijn huisarts en mijn psych op de hoogte gesteld. ik heb hen precies verteld hoe en wat en waarom ik voor de ADB behandeling heb gekozen. Zij is dus volledig op de hoogte.
We hadden afgesproken om eerst even aan te zien hoe het zonder drank zou gaan om dan te weten wat het effect van de AD zou zijn.
Volgende week zie ik haar weer, dan zal ik het met haar bespreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 568
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Wilrijk, je reisbegeleider of reisverzekering, de acco-eigenaar, toeristenpolitie etc. heeft
er veel werk aan om de puinhoop op te ruimen van die toerist die dacht te kunnen vliegen
vanaf het balkon. Het lokt zo, na de ouzo, de vrijheid, vliegen naar de zon.
Nou ja een mooie kaart volgt er voor de nabestaanden; Hij die dacht Icarus te zijn,
geeft nog een beetje troost.

Ipv alles voor het laatst te gaan doen zou je kunnen overwegen om het voor het eerst te doen.
De eerste vakantie zonder drank. Er zijn mensen die er een vermogen aan uitgeven om
in een andere omgeving af te kunnen kicken. Jij mag het gratis en voor niets omdat
de vakantie toch al gepland staat.

En over een jaar of 2 kan je er op terug kijken; weet je nog; die eerste keer,
die vakantie zonder drank, mooie vakantie was dat :rose:

(ik woon hier al weer heel wat jaren en ik zou willen, uit de grond van mijn hart, dat ik
daarvan niet de meeste jaren had verzopen want bijna had ik alles verknald wat me lief is).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat best wel weer hoor Bolletje, dank je:light:
Ik was er gewoon niet voor mijn kind op momenten dat ze me nodig had en heeft ze anderen gevonden die mijn taak overgenomen hebben.
Dat doet zeer en daarom ook die jaloezie. En al die andere gevoelens van in de steek gelaten voelen, niet gewaardeerd worden, enz enz enz.
heel veel gevoelens die dan misschien onterecht zijn en bij mijn verleden horen maar ik voel ze wel.
En als ik gekwetst word dan word ik star en kan ik me voorlopig even niet 'geven'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk wat rust hier!

Stuart Little en ze zijn erbij in slaap gevallen!

Uitstel gedrag, daar kan ik over meespreken!! Op alle vlak! Maar beetje bij beetje wordt dit kleine meisje groot! Weet hoe langer hoe meer wat ik zelf ben en wil.

Voor iedereen die het nodig heeft, sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...