fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Hmmm had Will niet het nummer van Suusje?Hij is er nog niet..Heb haar de laatste twee dagen zelfs niet meer gelezen maar lees dan ook niet altijd alles terug. Hoop dat ze is gegaan..Ze had er toch wel best schrik voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Wou het eigenlijk hier niet zeggen, maar kreeg gisteren hele vreemde msn van Suus. Ze zei jij bent een bitch en jullie zijn allemaal bitches?????????????Was er ff nie goed van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ja daar heb ik dus moeite mee Ik ga even mijn boontjesrecept op de receptendraad zetten, en straks neem ik mijn eigen hoofd weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Zal ik de kliniclown dan maar zijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Moi??? Zei ze dat van mij??Waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 iemand hulp nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Heeft ze gezegd waarom ze zo van ons dacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ha gelukkig daar is Zuster Dar. Wil u zo goed zijn om mijn huisarts even te bellen. Ik kom zelf niet bij de tel. Heb m'n schepnetje naast me staan, gniffeltje gniffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 (vingertje omhoog) Ja zr. Vietje, hallo, ik lig hier heel zielig te wezen. Ik wil graag twee hamburgers met veel ui en mayonaise, een dubbele friet, twee krotetjes het liefst kalfs, en een milk shake en een liter ijs na. Kan u dat ff regelen voor mij? en een hele mooie film over een dokter die verliefd wordt op zijn patient. Alstublieft, dank u wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Het gekke is Vlaamse, en dat geeft mij een gek gevoel, dat ze jou dat gms't heeft op mijn vorige mobieltje.Ik weet het niet, ik zou het me niet aantrekken, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dat wel doet. En dat jou dat zeer doet.Heb je er op gereageerd?Ik heb zoiets laatst gehad en me rot gehuild. Ik snap ook dat je het moeilijk vindt om het hier neer te zetten, je wil toch niet iemand zwart maken ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Zal ik komen incaseren????Ik ben de mevrouw van de verzekering. En de tax niet te vergeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Dag mevrouw Bol,gaat U maar even liggenof nee hang maar wat onderuit in die rolstoeldan zal ik eens even kijkenwaar ik mijn scalpel neer moet planten,ah ja ik zie het al,even tanden op elkaardit gaat een beetje pijn doen:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ok denk dat ik weer uit de boot val Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Vooral Vie ,dat ik niet begrijp wat ze bedoelde, en nee ik heb niet gereageerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 VM? Ze is toch opgenomen toch? Bedoel suusje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 zoooo,de krotetjes eruiten voorlopig maar eens een vastenkuurtjevan een weekje of 8dan huppelt U weer vrolijk rond:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ok dat is ook een manier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Fleur, ik weet niet of ze echt gegaan is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Welke smaak had u gedacht qua ijs, mevrouw Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 ok cliniclownUw beurtmevr. de Bolheeft wel een opkikkertje nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Had dat al begrepen VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 He mevrouwtje van de verzekering??? Waar blijft mijn geld dat ik te veel betaal aan de verzekering? U heeft mijn inboedel veel te hoog getaxeerd:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Fleurtje als ik naar jou kijk moet ik lachen hoor met jouw koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 Ha, dan gaat het al wat beter met de patient,klein ijsje dan. vooruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2010 quote: Originally posted by: jane4Dag mevrouw Bol, gaat U maar even liggen of nee hang maar wat onderuit in die rolstoel dan zal ik eens even kijken waar ik mijn scalpel neer moet planten, ah ja ik zie het al, even tanden op elkaar dit gaat een beetje pijn doen:devil: Krats wouw oei ZUSTER !!!!!!!!! Ik heb pijn in m'n rug u zit veel te hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden