Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 mei 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey Witje. Ja hoor hij is weer thuis en heeft beloofd dat hij wat vriendelijker gaat worden. Is toch wel tot het besef gekomen dat hij erg vervelend is naar anderen. Alleen bij het weg gaan had hij het wat moeilijk. Hij had het gevoel dat hij door z'n moeder in de steek gelaten werd. Toch ben ik gegaan want na 4 en een half uur daar zijn was het weer genoeg.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal het even verduidelijken. Dar heeft me verteld hoe ik nummers van Utube hier of of een mail kan plaatsen, pientere schat dat ze is. En bovendien zaten we even te praten over Schoolbank, en dat lukte me ook niet helemaal goed.
Bol, lukt het eten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik moest trouwens tussendoor even de spieren los-swingen. It's more than I can bear, mmmm.... When I see you, walking down the road...
(Dar)

Vlaamse, ik vind je stilletjes vandaag, is er wat?

Weet je waar ik wel eens benieuwd naar ben Woman? Hou jij niet van koken? Want ik lees toch vaak dat je frietjes gaat halen. Maar vandaag wel eten in huis gehaald voor je date om mee te nemen voor morgen. Is niet vervelend bedoeld, maar kook jij weleens voor jezelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Administratie, facturen, kids, koud, regen, niemand vind lekker wat ik heb gemaakt, crisis in het land, minder vertalingen................................

En verder is er niks Vie! Pffffffffffffffffffffffffffffff

Fleesen wijn die in m'n hoofd spoken! Maar gelukkig zijn alle winkels hier dicht!!!!!

Ik wil zooooooooooooooomer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zet die flessen wijn maar uit je hoofd Vlaamse. Wil je dat doen?
Wat heb je gemaakt wat niemand lekker vindt?
Ik ben nu gelukkig klaar met de facturen, waar Dar me doorheen heeft geholpen :D, maar wat een gedoe joh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieneke Pas op hé? Laat ik niets horen.;)

Heb trouwens vandaag Wil erg gemist. Heb hier geen goed gevoel over bah. Ik hoop dat hij nog iets laat horen hoe het vadaag is gegaan met hem. Ik hoop echt dat hij zich sterk heeft kunnen houden. Ik gun het hem zo.

Woman, zelf koken kun je al heel lekker voor een euro of 4 hoor. Eten gaan halen dat kost veel meer. Als je friet met wat anders erbij koopt dan met je veel meer kwijt. Koken doe ik altijd voor twee dagen dus eet ik voor ongeveer een euro of 2-3 per keer.
Je houd dan een hoop geld over om leuke dingen te kopen voor jezelf.;) Je zou eens uit kunnen rekenen wat je gemiddeld per week kwijt bent aan eten kopen en wat je over houdt als je voor e3,-- per dag eet.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mariek, was dat in het andere huis ook niet zo dat ze zeiden dat ze last hadden van jullie? Hebben ze geen last van de katten als die miauwen? Of in de tuinen zitten te zonnen? Ja als ze eenmaal de pik hebben op je dan zoeken ze alles om je zwart te maken. Waar kunnen ze nu overlast van hebben dan? Wat raar.
Marieke niet weg gaan nu meis. Ga ff met je kop buiten uit het raam hangen joh en kom dan weer als de donder hier.;):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier een prachtige zonnige dag gehad,
wasje buiten gedroogd en zonder jas de stad door gefietst,
niet om jullie te pesten hoor, maar het slechte weer is dus zeer plaatselijk:rose:

en ik lees juist dat Woman erg lekker kookt voor zichzelf en af en toe patat of bami koopt,
toch niet de duurste luxe als je eens niet wilt koken. patat haal ik ook bijna altijd, geen stank in huis en
de groente en het vlees doe ik dan hier. geen straf, houd van koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

good evening all..

Oe Marieke dat is alles behalve fijn! Ze mochten het inderdaad eens eerst bij jullie aankaarten. Wat een hypocriet gedoe.
Zou ik ook vreselijk boos om worden. En fijn wonen kan je dat al helemaal niet noemen.
Geen idee wie het zou kunnen zijn?
Lijkt alsof je je nog moet gaan verdedigen ook.
Bah!
Wacht maar ff af wat ze te zeggen hebben. En zeg het dan maar is klaar en duidelijk wat je ervan vindt.
Zijn toch niet allemaal oude mensen in je building?
Want die kunnen er wat van ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...