Spring naar bijdragen

Donderdag 20 mei 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Als ik de laatste paar stukjes lees, zie ik geen gouden randjes meer.
Dat is jammer. Om met zoveel problemen en verdriet het pinkster weekend in te gaan.
Het vervelende is dat je de moeilijkste dingen altijd alleen moet doen.
En daar is kracht voor nodig, elke keer diep ademhalen en tot 10 tellen.
Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 475
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Komt goed Witte,
ben niet zielig,
voel me gewoon ff ***.
Moest er ff uit maar lucht wel op!.....
zo en nu verder....
Wat heb ik hier allemaal gemist??

Las wat over Wilrijk z,n zaak??
Hoop dat zijn zakie niet de fik invliegt hoor;)

Zo toch zonde zijn hihi;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yaja, volhouden meid, hier komen jullie sterker uit dan ooit ! Het zal een tijdje duren, maar als je dan even achterop kijkt en ziet welke hindernissen jullie samen hebben overwonnen. Je gaat stralen :heart:

VM ook jullie zullen het nu rustiger aan gaan doen, zonder twijfel, ook voor jou een dik :heart: onder je riem.

Iedereen hier een bijzonder goedenavond, vandaag een goede dag. Heb juist mijn allereerste campral genomen en de antabuse ligt klaar om mee te nemen. Ik heb er goede moed in :)

Marieke, niets doen en verder modderen is geen oplossing hoor. In actie schieten. Zijn er geen speciale hulpgroepen bij jou in de buurt om in dit soort situatie's te helpen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Wilrijk. Campral stelt geen scheet voor joh! Het maakt alleen maar dat je eigenlijk nog meer wil drinken als je die roes wil, want met Campral krijg je geen roes. Heeft je huisarts je dat niet uitgelegd of heb je daar zelf niet op gegoogled?
Ik vind het een gevaarlijk middel. Je blijft er akelig nuchter bij dus wil je meer, om toch die lekkere roes te bereiken, en meer, en nog meer. Ik zou dat iedereen afraden die nog eigenlijk wil drinken in het achterhoofd.
Maar ik begrijp je aarzeling om echt te stoppen, wel.
Ik zou bij jezelf eerder die aarzeling onderzoeken dan aan de medicijnen te gaan. Antabuse is natuurlijk heel goed, want je wordt doodziek als je daarbij drinkt. En je wil niet in een ziekenhuis op Corfu liggen.
Maar onderzoek gewoon eens eve wat je drijfveren zijn, wat maakt dat jij de roes wil. Kijk naar jezelf en observeer jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De gouden randjes zijn er wel hoor kruimeltje
allen het delen hier is er al een
natuurlijk blijft de pijn en het rouwen
maar gek genoeg kan dat ook een gouden randje vormen
oprechte rouw die ook gedeeld mag worden
is verwerken op zijn best:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vie, damn, en ik had er zoveel goede dingen over gelezen. Ook dat het niet aanslaat bij iedereen. Ben echt wel gemotiveerd en misschien als het tussen mijn oren zit helpt het al. De eerste stapjes zijn gezet en ik put er hoop uit. Nu ik nog :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Wing, juist bloed laten trekken en het zag er supergoed uit op alle vlakken. Ook de lever dus. Ik weet dat campral niets anders doet dan de lust ontnemen, en moest er toch worden gedronken, dan kan het nog geen kwaad. Ik hoop zo alvast op minder zin te krijgen en dan ook automatisch minder te drinken.
Naltrexon ken ik helemaal niet. Je zegt roesremmer ?? En welke bijwerkingen ? Of zal ik het zelf gauw even opzoeken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane..
"Fleurtje, ik schrok van jouw felle reaktie op Soothe. Ik heb hem nog noooit naar iemand zien slaan.
En als je de reactie van Wil goed leest, kan
hij het lezen zoals het er staat. Jij niet blijkbaar, dus zegt het iets over jou proces, en waar je staat in het
niet de roes willen missen, maar toch heeft iets het in jou nodig om hier te komen. En dat is fijn, want hier kun je alles op een rijtje krijgen.
Met strijd in woorden lukt dat niet, je mag er hier echt van uit gaan dat mensen schrijven om helpend te zijn. Ook als het iets is wat jij niet wilt of kun lezen. het was ook niet voor jou bedoeld nl."

Ik vind het eigenlijk een beetje vervelend hoe je mij nu in een hokje duwt. Waarom zou je denken dat ik niet kan lezen zoals het er staat en waarom denk je dat ik daar dan automatisch fout in ben? Je leest mijn zinnen maar voelt niet wat ik voel. Dat is normaal..het is niet omdat ik die roes niet wil missen dat ik elke avond straalbezopen wil rondlopen. Nee..
Het is niet omdat ik zijn woorden anders interpreteer dan jij dat jij juist zit en ik weer niet.
Ik ben hier omdat ik moeilijk zonder drinken kan. En dan bedoel ik elke dag..Heb ik daarom een probleem? Ja. Is mijn probleem daarom gelijk aan dat van iemand anders? Nee.
Ik ga er sowieso vanuit dat mensen hier alleen willen helpen. Heb nooit gezegd dat Soothe dat niet wil doen..
Als je Soothe leest en dan letterlijk zegt hij/zij dat pamperen niets uithaalt. Dat is iets dat blijkbaar dat dronkaards gemakkelijker doen. Excuseer? Daar los van zeggen dat het spijtig is dat ik niet zoals haar of hem zou zijn omdat ik dan op zijn minst niet zou drinken. Vind ik laag..
Maar hé..
Ik lees maar wat ik lees maar misschien heb ik het verstand niet echt toch?
Of het nu voor mij bedoelt was of niet..ik heb er de boel aan..
En nu ben ik echt wel hééééél boos aan het worden en ga ik volledig uit de bocht maar hey alles om iets op een rijtje te krijgen toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jane4

De gouden randjes zijn er wel hoor kruimeltje


allen het delen hier is er al een


natuurlijk blijft de pijn en het rouwen


maar gek genoeg kan dat ook een gouden randje vormen


oprechte rouw die ook gedeeld mag worden


is verwerken op zijn best:heart:


=================================================

Rouwen is een proces gericht op emotionele verandering in jezelf.
Net gelezen, mooi he'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een duit in het Campral zakje.
Ook ik heb Campral geslikt.
Ik hoor dat je eindeloos kan doordrinken, omdat de roes niet komt.

Dit is niet geheel juist.

Campral remt de trek, dus als het middel aanslaat drink je niet door.
Wing heeft gelijk dat het eerst aan moet slaan, zo'n 4 weken.

Ook werkt het best als je begint na een redelijk lange droge periode.
Dus als het lichaam goed ontgift is.

Dan zou dus na twee glaasjeswijn er geen trek meer behoren te zijn.
Als er geen trek meer is, dan kan je je ook niet in een roes drinken.

Het is ook niet om te stoppen, maar om "beschaafd te kunnen drinken.
Twee drie wijntjes en het zou gedaan moeten zijn.

Mij hielp het niet, omdat ik stopte met innemen.
Maagdarm klachten.

Ook hoorde ik in de kliniek positieve berichten.
Mensen die er na twee glaasjes klaar mee waren.
Dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ya en anderen die het nodig hebben dikke knuff met sterkte van mij.

Morgen worden er weer stolsels verwijderd uit mijn hoofdhuid en krijg ik weer een drain dus schiet niet op met me. Maja als je iets doet moet je het goed doen he dus heb ik gedaan. Schijn echt een mega klap op mijn kop te hebben gemaakt en moet nog elke dag naar de HA die de wond wil zien. Ondanks de antibiotica nog erg slap en moe maar mag met speciale shampoo nu elke week mijn haren wassen en daar ben ik al blij mee want voelt vies aan. Pinksterhaasje van forum is er klaar voor hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, als ik dat zo lees, dan is dit het wondermiddel wat ik al lang zocht. Spijtig dat het tot 4 weken duurt eer het aanslaat. Dan ben ik al terug verdekke. Maar coit, je geeft me goede moed. Ik hoop alleen maar dat dit bij mij lukt, zodat ik heel af en toe misschien "beschaafd" kan drinken. Duimen hé

Fleurtje toch, laat je boosheid varen, het is het niet waard. Ik voel me er schuldig om. Iedereen leest en interpreteert immers anders. Wij proberen hier allemaal ons best te doen, sommige wankelen, sommige vallen (ik dus), en sommige staan wederom op (ook ik dus), sommige houden vol en sommige winnen.
Meer is het niet en we hebben elkaar zo hard nodig, vooral hier. Dikke zoen voor je :sun: en ik tover een glimlach op je lippen :present:

Wing, ik ga het eens wat opzoeken. Natuurlijk kan men niet alles gaan liggen slikken, dat zal ook weer niet goed zijn hoogstwaarschijnlijk, maar net omdat iedereen anders is moet er toch wel ergens iets zijn dat aanslaat gericht op die éne persoon. I am a man with a mission :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ga er ook niet aan,
misschien ook wel als ik het nodig denk te hebben.......maar iets om de pijn te verzachten of in ieder geval het een beetje makkelijker te maken zou fijn zijn op dit moment.
Een roes zou heerlijk zijn maar weet uit ervaring dat die roes ook weer overgaat en alles dubbel en dwars terugkomt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...