Spring naar bijdragen

Donderdag 20 mei 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Yaja, meis
ondanks de gremlins:
blijf nuchter meis en houd je koppie erbij
de ontreddering, het gemis en het aanvaarden daarvan
is wat nu is. Zonder drank verwerk je. Met stel je uit en
maakt erger.
Volgens mij ga je dit redden; je groeit boven jezelf en boven de gremlins uit:present:

Fleurtje, ik schrok van jouw felle reaktie op Soothe. Ik heb hem nog noooit naar iemand zien slaan.
En als je de reactie van Wil goed leest, kan
hij het lezen zoals het er staat. Jij niet blijkbaar, dus zegt het iets over jou proces, en waar je staat in het
niet de roes willen missen, maar toch heeft iets het in jou nodig om hier te komen. En dat is fijn, want hier kun je alles op een rijtje krijgen.
Met strijd in woorden lukt dat niet, je mag er hier echt van uit gaan dat mensen schrijven om helpend te zijn. Ook als het iets is wat jij niet wilt of kun lezen. het was ook niet voor jou bedoeld nl.

Wil, ik heb een gemene vraag voor je: Als je terug bent uit Corfu, waar je weer vrolijk mee denkt te moeten drinken: ga je dan nooit meer naar Corfu? Of ga je alleen nog in Corfu drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 475
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja Jane, het antwoord is mij duidelijk (denk ik toch) Als we opnieuw naar Corfu gaan of het is al eender naar waar, dan ben ik hopelijk al een eind verder dan dit. Nu kwam het gewoon te vroeg. Ik heb me hier aangemeld op 3/5, een kleine 20 dagen voor vertrek. Ik moet me harden, me sterk maken om die definitieve stap te kunnen zetten. Als we dan opnieuw in vakantie gaan volgend jaar dan zal ik hopelijk gerust nee kunnen zeggen tegen de drank, vrienden of niet. Het is allemaal nog wat koffiedik kijken en er komt misschien niets van in huis, maar proberen zal ik. Dag per dag, met of zonder antabuse :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of je mij gister het braafste meisje uit de klas noemde Hannah
Dat wil ik eigenlijk wel weten.
Want ik moet onwijs om je berichtjes van nu lachen
maar als dat zo was kan ik minder om ze lachen denk ik.


Hee yalala
Hoe is t nu met de trek?
Al iets gezakt, of nog steeds zo sterk aanwezig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Bol maar weet niet of ik de dag door ga komen.

Wel,Niet,Wel,Niet,
prinses krijgt er weinig van mee en de kleine man ook niet maar de 2 oudsten zijn ook flink van slag.

Eerst dagen waren we verdoofd,
de klap komt nu langzaam aan merken we.

Jantje lacht,Jantje huilt hier!

Normaal als ik trek had ging ik sporten,dat is weg,dat kan niet mer.
Nu heb ik 2 verslavingen te overwinnen.

Heb gewoon even een depri dag denk ik!
Ik meld me af en toe braaf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is echt top van je yalala
Blijven melden op zn tijd...
Als de sit. er door zou veranderen, dan was t wat anders,
maar t wordt alleen maar erger door drinken,
of hoe Jane t zei: je stelt t alleen maar uit.
Dat vond ik ook een mooie zin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nadenkertje voor mij Hannah? Of zelfreflectie?
of beiden?:)

Ja nog maar niet laten kappen dan, dat bos.
Ik wist dat niet dat dat met de ouderdom weg gaat.
Wel ooit een kijkoperatie gehad en chirurg zei toen, U heeft er niet meer dan gebruikelijk is.
Huh? Hij wilde niet zeggen hoeveel dus. Rot idee he. gebruikelijk. Misschien is dat dan 5.
En ja er verschrompelt wel meer deze jaren:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi! Ik ben weer terug van therapie. Het was op een leuke manier intensief. Krijg kluiven om mijn tanden in te zetten en daar hou ik wel van.

Yajala, je bent super dat je niet drinkt hierbij. Pet af dame!
Ze zeggen wel eens, erger kan het niet worden, maar met drank op kan het steeds nog erger.

Bol ben je nog zo moe? Misschien merk je nu, met al dat loslaten wel pas hoe moe je eigenlijk was. Maar dat mocht je nooit van jezelf voelen. Ofzoiets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja voor myomen enzo hebben we toch Bol haar overgangsdraad?

Haha, Jane, Vietje therapietje. Ben nu wel wat stuiterig hoor, met behoefte aan jullie gezelschap. Wanneer ga jij dan? Ik hoop dat je ook een therapeut(e) treft van wie je meteen denkt: ja, dat zit wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie wat fijn dat de therapie zo goed is ervaren zeg. Dan ga je er de volgende keer weer met goeie moed naar toe.
Nou de moeheid is wel wat minder dan een paar dagen geleden hoor. Ik merk alleen dat ik nog in een dipje zit. Toch teveel hooi op m'n vork genomen, maar morgenvroeg komen ze me halen. Ik moet een dag D.A. draaien dus dat is wel goed denk ik. Een dag helemaal weg van alle bezigheden en me ff helemaal concentreren op iets anders, n.l. beesies helpen, is altijd goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...