Spring naar bijdragen

26-5-2010


sailor

Aanbevolen berichten

Hoi Soothe,
de nacht een beetje goed doorgekomen?
een prothese helpt niet bij dit soort ontstekingen
helaas, dan had ik er ook al lang een.
Mocht je keuze hebben straks: bij mij hielp diclofenac
erg goed, zowel tegen de pijn als ontstekingsremmer.
Ooit Tramadol gehad (wat Drup heeft), maar toen werd ik hihg, duizelig en erg onzeker,
wat een trope zeg. Sorry Drup, als je het nodig hebt is het anders natuurlijk, maar je hebt
ook de bijwerkingen dus je snapt me wel.
Niet doen dus Soothe
en sterkte voor vanmiddag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 414
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Soothe en Kruimel.

Soothe kerel, ik heb je berichtje niet gelezen maar het schijnt dat er iets niet goed zit met je kaak? Ja dat kan erg veel pijn doen. Ik hoop dat je er na vandaag weer af bent joh want pijn is altijd ontzettend vervelend en belemmerd je om ook maar iets te doen. Heel veel sterkte voor jou.:heart::present:

Werk ze Ari.:):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe:
Succes dan maar bij de kaakchirurg...

Desi:
Hoop iets van je te horen via het forum vandaag. Zo te horen kun je wel wat steun gebruiken, heel veel sterkte!

Bolletje:
Het schiet al lekker op met je vijver! Hier proberen de buren het ook...Alleen een eendenechtpaar sloopt het telkens leeg! Waterlelies zijn schijnbaar errug lekker:P;)

Wilrijk:
Een fijne vakantie! Enne...doe niks waar je later spijt van krijgt;) Succes!

Sailor:
Een toevoeging aan een tip tav je kiesklachten. Kruidnagelolie schijnt ook te kunnen helpen. Heb je trouwens al een afspraak bij de tandarts? Sterkte!! Tof al die dieren trouwens!

Igor:
Als ik het goed begrijp ga je nu helemaal stoppen? Hoop dat het je net zo gemakkelijk afgaat als bij mij tot nu toe. De eerste 3 weken was het bikkelen, maar nu gaat het steeds gemakkelijker! Gisteren zat vriendlief naast me aan een glas Bac./cola. Ik rook het zelfs, maar het deed me niks! Wat een rust om niks meer te MOETEN! Hoop dat dit zo blijft, want ik weet dat er nog moeilijke momenten gaan komen...
Succes!

Dar:
Heerlijk hè van die verse aardbeitjes! Hier hebben we een aardbeienkweker vlakbij. Heb dus in het aardbeienseizoen altijd verse aardbeitjes in huis, heerlijk! Maar het lekkerste vindt ik ze van de koude grond wanneer het zonnetje eroverheen is geweest, nu vind ik ze nog best waterig.

Tasseke:
Iek! Misschien vantevoren zout in je schoenen strooien?:P Niet doen hoor: vind ik zielig! Succes bij de therapie!

Isa:
Geniet maar lekker van je vrije dagje, wel jammer van het weer. Hier is het in ieder geval bewolkt en frisjes:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :)
Tandarts? brrrrrrrrr Ik moet ook maar én om het geld én de angst stel ik het maar uit en uit..Gisteren had ik een relatief goede dag. Voelde zelfs wat energie terugkomen. Vannacht onrustig geslapen, veel gedroomd en met een bokkenpruik opgestaan. De onrust begint nu wel een weg naar buiten te krijgen. Daardoor voel ik me lichamelijk vrijer. Dat blijkt want ik schrijf nu wat gemakkelijker. Gisteravond had ik allemaal plannen voor vandaag, zoals naar de winkel voor wat cola (zonder cafeïne en suiker) maar ik moet nog op gang komen. We hebben sinds dit voorjaar een vogelnestkastje en de eerste leg Meesjes is, op 1 na, uitgevlogen. De laatste zit in een hoekje op het balkon maar de ouders voeden het onafgebroken dus ik heb er nog wel hoop voor. Gisteren had ik ineens veel 'trek' maar gelukkig niet aan toegegeven. Tegenover elke smoes staat een reden om het niet te doen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè? Borretje en Hannah, maar daar ben je toch voor verzekerd?
Mij kost het buiten mijn extra-verzekering tenminste niets.
Ben trouwens niet meer bang voor de tandarts. Dat is zo'n lieverd en heeft me nog nooit pijn gedaan, zelfs niet als ze me voor een ingreep verdoofde. En een bek gezonde bijtertjes heeft toch ook wel wat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, dat is komisch Bor-de-Wolfje, van jouw tandarts.

Naar voor je Carolien. Ik heb van mijn orendokter de ultieme druppeltjes gekregen die ik elke avond moet gebruiken, en sindsdien nooit meer klachten gehad. Als je er iets aan hebt pb ik je de naam ervan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van mijn 18de tot mijn 29ste niet naar de tandarts geweest. Totdat ik angstdromen kreeg over kunstgebitjes en zo...Op zich had ik van mijn tanden geen last. Maar die angst voor rotte tanden en zo heeft me er toch maar doen besluiten om te gaan. Moest een nieuwe tandarts opzoeken want ik was ook ondertussen verhuisd. Vond het onwijs eng om te gaan. Had de hele nacht zo ongeveer geen oog dicht gedaan. Gelukkig viel het mee, mocht al mijn tanden houden;) Had alleen tandsteen!
Ik voelde me kilo's lichter toen ik naar huis ging. Al die jaren had ik dat bezoek aan de tandarts uitgesteld. Al die tijd angst gehad. En toen was ik er vanaf!:)
Ik ga nu nog steeds niet met plezier naar de tandarts, maar zo bang als toen ben ik nooit meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O vreselijk Carolien, en maar roefelen met oorstokjes (wat niet mag). Ik heb (lees van het etiket) Zure oordruppels + TRIAM 0,1% FNA.
Op voorschrift bij de apotheek.
Het is voor het slapen gaan wel even lastig, want je moet wentelteefje spelen. Eerst in het ene oor, paar minuten laten intrekken, dan omkeren en het andere oor druppelen.
Maar sindsdien nooit meer ergens last van gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, het is heel erg off-topic Bolletje, en waarschijnlijk verder voor anderen niet interessant (hoewel je van de jeuk en de oorontstekingen wel eens naar de fles zou willen grijpen) maar mensen die hoortoestellen dragen, hebben eigenlijk geen normale afvoer van oorsmeer. Dus je komt er dan bijna niet onderuit om je oren schoon te maken, of druppels te gebruiken.
(Aanvulling: ik gebruik die druppels nu al een jaar, en ze zijn behalve zuur, ook wat vettig, dus volgens mij zit dat wel goed. En dat oorlepeltje heb ik besteld toen, werkt heel goed!)

Verder zit ik hier alweer te wachten op een rioolman, want het wordt erger en erger met die afvoer. Van onder de keukenkastjes komen nu plassen water. Maar ondertussen doe ik rek-en-strek oefeningen, een beetje werken, en veel bij jullie loeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan ga ik nu ook een duit in het zakje doen.
Moet je bij ontstekingen niet juist oppassen met warmte (tip Woman gisteravond)?
Je kunt dan toch de ontsteking laten doorbreken? Wat niet (altijd) de bedoeling is.

Nou ja, wou dat nog even toevoegen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
cathy56

.

En hopelijk morgen wat meer zon want dan ga ik naar de sauna.




Wordt het al wat met de vijver?




Ik weet niet hoe het weer morgen is Cathy maar het zou weer wat beter worden. En anders duim ik vanavond wel voor je.
Ja die vijver zullen we met een paar man moeten doen. Dat rubber weegt ontzettend veel dus kan ik het niet alleen plaatsen. Ben bezig om wat mensen bij elkaar te trommelen. Misschien dat die mij willen helpen. We zien wel, maar komen doet ie er. Als ie klaar is zal ik wel een foto plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloa
Goed geslapen op een pammetje
Werd wakker van een smsje van meneer Onrust.
Een smsje waar ik alweer iets achter zoek.
En terrecht denk ik.
Ik geloof nooit dat ie komt kijken naar mn optreden zaterdag
Ik ga er maar vanuit van niet
It's my party

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las daarstraks dat Vie ook problemen heeft met haar aardbeienplantjes?
Gisteren wilde ik het al aankaarten hier, maar mijn plantjes staan elk jaar schitterend in bloei (zo ook nu), maar vrucht geven, HO MAAR. Vin ik zooo jammer.... What to do?
Bijmesten? Natter houden?
Ik weet dat aardbeien niet zo gemakkelijk zijn; deze staan er al langer dan 5 jaar, maar juist die bloeiende bloempjes geeft me het gevoel elk jaar dat het wat zal worden. Not.
Is Vie er nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...