Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 mei 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Joehoe goeie morgen lieve Kanjers van me,

Kore van harte welkome in onze huiskamer. Tuurlijk is het in het begin een beetje onwennig maar het went gauw hoor, je zit hier tussen gewone mensen, die hier allemaal voor het zelfde zitten dus praat en doe maar lekker mee. Je zla zien dat het heel fijn is.:present:

Dees de aanhouder wint lieverd en het feit dat je het steeds weer probeerd wil zeggen dat je een sterk karakter hebt.:heart:

Igor, wat ontzettend goed dat je de draad weer op pakt. Chapeau hoor. Je bent een echte kanjer.

Wil, wat een ontzettende mooie foto's zeg. Wat lief dat je ons mee laat genieten, en ik vind dat je erg goed bezig bent.

En verder ook een hele goeie morgen aan de rest.

Bol heeft vandaat dienst. Stond vanochtend op en dacht "dat en dat en dat gaat de Bol doen"maar neeeee ze moet gaan werken.
Dus maar alles gauw ff doen en dan hoop ik dat ik gehaald word.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Desi.
En die depri gaat ook wel weer over toch?
afkikken van alle glazen is al heel wat, dat vreet energie en dat is een soortement van rouwproces.
en daarnaast zou toch ook je medicatie gewijzigd worden?
dat zal ook wel weer verandering met zich meebrengen.
En verder, tsja, een glaasje helpt echt niet tegen depri, maakt het alleen maar erger.. hou dat alsjeblieft voor ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hier is mijn bolletje sé, en vonnetje, en zonnetje. Ben nog steeds niet naar de bakker geweest, het vrouwtje wou eerst even op haar facebook :huh:

igor, meisje, ik bewonder je moed en kracht, houden zo en kader die schoen van tas maar in. Is een mooi memorandum :D

Kore, je zal zien dat het beter en beter hier loopt, maar hou rekening met een hoge verslavingsfactor, deze keer een hele mooie, zoals je kan lezen uit andere dagdraadjes. De verbintenis hier is van een ongezien hoog gehalte en dat kan zo'n deugd doen !

Desi, chapeau meid, elke dag opnieuw

Fleurtje, we hopen snel iets van je te horen en welkom in Wilrijk hé. Heb je al een verhuisdatum ??

Nu ben ik er echt vandoor en ga lekker genieten van alles hier.

Toedeloeeeee :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat het droog blijft want ik heb net mijn oudste de deur uit gelaten die als onderwijs-assistente stage loopt op een lagere school alhier. Ze gaan een gezamelijke fietstocht aan met groep 8. Leukste met goed weer natuurlijk.Maar ik denk wel dat het hier droog blijft voorlopig.
Ga douchen om wat monterder te worden.

Tot laterzzzz....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zon. We moeten zieke, dode, aangereden, verwaarloosde, losgebroken enz. dieren op halen en ze verzorgen en verplegen zodat ze weer gezond worden en enventueel een nieuw baasje zoeken. Sommigen vangen puppies of kittens op die in een doos ergens neer gezet worden. die moeten als ze b.v. een paar dagen oud zijn, geflest worden.
Ikzelf rijd met de ambulance om die dieren op te halen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Zonnetje,
Ik heb de schuld maar op mij genomen, en ben door het stof gegaan zeg maar.
Dan kun je wel zeggen, ja maar jij hebt ook schuld, laat maar, ik ben de oudste dus de wijstte?
(dat schrijf je vast niet zo)
Het is in ieder geval nu weer goed en kunnen we ons verder voorbereiden voor de grote dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...