Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: DarHaha Alf, verschil moet er natuurlijk wel zijn Ik ben daar eerder niet voor op mijn vingers getikt Nee, dat weet ik Darpure discriminatie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Lin als je wilt gaan sporten zou ik je adviseren om met iets lichts zoals fietsen, of de loopband op een langzame stand te beginnen. Bij de meeste apparaten kun je je hartslag meten dan weet je meteen of je moet stoppen of doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Een blote Alf????:) WAAR???????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ha LinRot voor je vooral die hartkloppingen Ik herken wel dat het tegenvalt dat de lichamelijke verschijnslen lang duren. Hoewel lang :$, dat is natuurlijk een relatief begrip, hangt waarschijnlijk ook samen met de duur van teveel alc.Lin misdschien heb je er al eerder over gesproken en heb ik dat gemist, maar is er een medische oorzaak uitgesloten?Bij mij zijn het niet de hartkloppingen maar het slechte slapen, en vooral de intense moeheid. Dat laatste had ik niet verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 En wie zegt dat alleen het vrouwelijk schoon daar misschien aanstoot aan kan nemen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hannah, daar weet jij lekker nix van:P van wat ik lekker vind. Nou ja, een beetje dan, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Zou Wil nu ook een tik hebben gekregen? Die link naar de opblaas-vrouwten-en-mannen vond ik veeeeeel onthullender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hermie:musicnote:Van harte gefeliciteerd met je diploma!!!Ik vind t super voor je.:present::present::present:Deze zijn voor jou Alf.Ik weet dat t voor jou niet hoeft,maar ik vind het gewoon knap van jedat je ondanks je wisselende stemmingensteeds weer voor het niet drinken kiest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: JannigjeLin misdschien heb je er al eerder over gesproken en heb ik dat gemist, maar is er een medische oorzaak uitgesloten? Bij mij zijn het niet de hartkloppingen maar het slechte slapen, en vooral de intense moeheid. Dat laatste had ik niet verwacht. Ik heb een ECG gehad en die was goed, dus het zijn "onschuldige" overslagen maar ik wordt er 's nachts ook wakker van dus idd slecht slapen en ook vreselijk moe net als jij, hoewel de vermoeidheid ook weer voor hartkloppingen kan zorgen, beetje kip of ei . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: AlfBen door de Tactussen op de vingers getikt wegens het plaatsten van een Alf met ontbloot bovenlijf Hahaha, moet niet gekker worden toch Zou aanstoot kunnen geven whoeaaa voor vrouwelijk Alven denk ik Ja erger moet het niet worden Alf.Ik vind dit echt klinklare onzin. Kijk dat we het netjes moeten houden, prima maar dat je door Tactive hiervoor een berichtje krijgt dat vind ik echt @#$$%^$$ nou ja laat maar ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Valt die Alf nog ergens te zien of is ie weggehaald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Bolletje, schreef jij hier net dat schandalige stukje over flaporen?!Mijn zoon heeft flaporen, héééle mooie. Ik vind het adorable. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Zou d'r niet naar op zoek gaan Mupke, ik zat hier ook hijgend achter mijn computer, volledig mee eens dat 'ie weg moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Niet helemaal zo groot als die van Pieter hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Lin, niks mis mee om een keertje hijgend achter de pc te zitten toch?We moeten al van zoveel pleziertjes afzien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik heb hem gezien Dar:D Denk dat ik nu eerst probeer om bij een fysiotherapeut ervaring op te gaan doen, vrijwilligerswerk dus min of meer. Maar het uiteindelijke doel is om samen met mijn vriendin die de opleiding ook heeft gedaan een eigen praktijkje op te zetten. Zij doet op dit moment ervaring op als verzorger van een voetbalclub. Wellicht dat ik er ook nog wat dingen weer bij ga doen zoals hotstone massage en me verdiepen in de nieuwe manier van tapen: curatape (met al die kleurtjes) daar zit een hele theorie achter, reuzeinteressant. Mijn vriendin gaat iig nog blessurepreventie doen. Als het goed is kunnen we dan straks een behoorlijk breed scala aan behandelingen bieden. Zelfs de bedrijfsnaam heb ik al maar die hou ik nog even geheim;). Plannen genoeg dus maar wordt niet van vandaag op morgen maar dat hoeft ook niet ik doe liever iets (super)goed dan halfbakken.Aanpassing: Witte dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: LinZou d'r niet naar op zoek gaan Mupke, ik zat hier ook hijgend achter mijn computer, volledig mee eens dat 'ie weg moet! Ja, nee ik ben er nu helemaal uit Lin. Je hebt door de weekse en zondagse Tactussen. Die van zondag zijn de vromen onder de Tactiven. Misschien kun je Alf vragen of hij je per P.B. zijn Goddelijk lichaam wil laten zien.;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: MupkeBolletje, schreef jij hier net dat schandalige stukje over flaporen?! Mijn zoon heeft flaporen, héééle mooie. Ik vind het adorable. Mupke Jos heeft ze ook hoor en niet van die kleintjes ook. Als die gaat slapen legt hij zijn oren altijd naar voren richting neus en dan gaat hij er op liggen. Echt waar ik lieg het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik zie trouwens dat P.P. er ook weer is. Pietje kun jij mij uit leggen waarom men eigenlijk besneden moet worden. Buiten de hygiene dan. Staat daar iets van in de Koran? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: bolletje Als die gaat slapen legt hij zijn oren altijd naar voren richting neus en dan gaat hij er op liggen. Echt waar ik lieg het niet. Whaaahahaaaa. Ik krijg beeld hier. Hoe krijg ik dat weer van mn netvlies af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 omdraaien, op je andere oor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Bedoel je Joslief, Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik ben trouwens weer even weg. Heb de halve middag al achter de pc zitten werken aan een verslag voor m'n werk. Op zondag!!! Even op de bank hangen dus maar.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Naakte alfie verwijderd?? Oh wat een zonde...zo'n harig sexy ding Wil nogmaal bedankt voor die link. Een hele nieuwe wereld ging voor me open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: MupkeLin, niks mis mee om een keertje hijgend achter de pc te zitten toch? Probeer net van die hartkloppingen af te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden