bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ja er hoeft maar een beetje wind te staan en......... de koningin heeft geen jacht meer nodig. Spaart ons weer een hoop geld uit. Kunnen ze aan die arme stumpers zoals wij, een mooi reisje aan bieden. De bahama's of zo. Hebben we ook geen opblaaspoppen meer nodig. Yeeehhaaaaaa Dikke mik hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 PPZag dat ook van die besnijdeniszie daar ook helemaal niets inecht verminking, vreselijkom over vrouwen besnijdenis maar te zwijgengruwelijk gewoon en misdadig Bij mannen zou het hygiƫnischer zijnblijkt in de praktijk reuze mee te vallenof zelfs helemaal niet waar te zijnBlijft godsdienstig motief over...dus volstrekt overbodig, medisch gezienAls je het wilt moet je er zelf voor kunnen kiezen vind ikOverigens vind ik de vergelijking niet helemaal opgaan sommige mensen kunnen behoorlijk lijdenonder een superneus, grote oren of een slecht gebit....Kun je toch niet gelijk stellen aan een circumcisie..Bolwhoeaaaaa.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ja Alf na 14 jaar huwlijk heb ik manlief het huis uitgebonjoerd...... ben er stuk van maar sta achter mijn besluit, kinder van 13 en 12zijn er ook helemaal kapot van.Nu sterk blijven lijkt me noodzakelijk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 P.P. Ik snap het hele gebeuren van zo'n besnijdenis niet. Ja hygiene maar dat Mohamed nou gezegd zou hebben dat die kleintjes een stukje van hun teer ..... af moeten laten snijden???? Ik vind het grote schande. Zeker voor die kleintjes. Dat kan al zo'n trauma geven. En w.b. de vrouwenbesnijdenis? Ik denk gewoon dat het komt dat ze bang zijn dat een vrouw vreemd kan gaan als ze kan genieten. Mannen mogen wel genieten maar vrouwen zijn eigendom. Bah, daar kan ik me kwaad om maken.Ook dat, als je jezelf op offert en een paar bommen om je lijf bind, je in de hemel komt met 9 maagden. Wat een kwats. God heeft nooit gezegd "kom op jongens ik zal voor jullie eens 9 mooie maagden uit zoeken als jullie mijn creaties naar de filestijnen helpt:angry:O ja en als een geslachtsdeel niet goed in elkaar zou zitten had O.L. Heer het wel anders geboetseerd hoor.Ik denk juist dat het heel goed is dat er zo'n velletje voor zit. Houd alle troep buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Dat is niet niks Filipwat een ontreddering lijkt me maar het zal niet voor niks zijn denk ik en idd sterk blijvenen vooral niet aan de drank gaan hoe begrijpelijk ookworden de problemen alleen maar groter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Flip heb je dat nu gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Jeetje Flip, wat een schokkend nieuwsdan moet het wel erg geweest zijn.En natuurlijk moet je er nu wel voorje kinderenzijn, helemaal en nuchter.Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ja Igor, mijn man heeft vroeger ooit eens twee vreselijke leugens verteldwaar ik overheen gestapt ben maar natuurlijk nooit vergeten heb.Vrijdag kwam er weer iets aan het licht waar ik al een jaar mijn twijfelsover had en waar ik gelijk in bleek te hebben.Dat was de druppel, heb gisterenmiddag gewerkt en toen ik thuis kwamheb ik gezegd dat het over was, hij heeft zijn spullen gisteravondgepakt en is naar de kazerne gegaan.Vanmorgen 11 uur was ie weer hier en de kinderen waren totaal vanslag heb toen gezegd dat ie weer kon gaan.Heeft ff gedouched en is weer weg.Hoe nu verder ? geen idee maar nu even rust. Het betreft een puntwaar ik me echt niet overheen kan zetten, als ik dat doe raak ikmijzelf kwijt dus zie geen andere mogelijkheid dan doorpakken.Voel me leeg ... uitgeblust en verdrietig maar vooral om de kinderen.Borrel zou heeeerlijk zijn, maar niet goed, hoewel de neiging ersterk is, zo zie je ben je zo lang droog....Maar doe het niet hoor !! hoewel ik echt niet weet hoe nu verder.Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 O Flip, sorrie dat ik door ging met m'n gedol maar wat ontzettend erg voor je meis. Ik hoop echt dat je zo sterk blijft dat je de drank kan laten staan. Het is niet niks waar je nu doorheen gaat. Laat ons je alsjeblieft helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ach Flip, wat vreselijk moeilijk. Voor jou en de kinderen. Maar zoals jij het schrijft raakt dit aan jou integriteit, aan jou zijn en ja..... dan moet je wel, ook al is het nog zo moeilijk.En natuurlijk weet je nu nog niet hoe nu verder, maar doe stap voor stap, denk eerst niet te groot en te ver vooruit, dat kan zo'n paniek geven en dan grijp je misschien eerder naar een borrel. EN DAT WIL JE NIETSterkte hoor!!!!(Terwijl ik dit schrijf valt het hier opeens met BAKKEN uit de hemel en ik wilde nog wel net even op mijn balkon gaan zitten0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 wat erg flip, ik hoop niet dat hij je met een ander belazerd heeft. heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Dank voor jullie lieve reakties,Dar weet je ik moet er wel achter staan, want anders moet ik ook deze leugen maar weer accepterenen verder gaan in dit huwelijk.Sta eigenlijk met mijn rug tegen de muur vind ik zelf. Of ik verlochen mijzelf (accepteren en doorgaan op dezelfde voet meteen knagend gevoel)Of ik ga met de kinderen verder met een rechte rug en sta opmijn strepen !! wat ik doodeng vind natuurlijk....... mensenlief !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 oeps !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 nog een keer oeps ging drie keer per ongeluk.Nee Igor, hij heeft mij niet met een ander belazerd,maar voel me verraden belogen heb al een jaarvragen bij sommige dingen die nu bewaarheid zijn.Dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 is er geen andere mogelijkheid dan uit elkaar gaan? valt er niet meer te praten?ik vindt het heel erg voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Jannigje ik denk dat jij de spijker op de kop slaat !!Ik kan en wil hier niet overheen stappen, dit kwetst mij in mijn hele ik zijn.Wat je zegt, dag bij dag .... nu hoeft hij zijn gezicht in ieder geval nog evenniet te laten zien.Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 weet je Igor, viel er maar wat te praten, hij is betrapt op een leugen diehij een jaar heeft ontkend, waar ik natuurlijk wel mijn vermoedens bij had,maar niet hard kon maken, nu wel.Dus praten...... nee.Het komt er op neer dat of ik vergeef hem ook dit weer of ik vergeef niet !! Als ik dit ook weer vergeef, verlies is mijn zelfrespect en had ik er ookniet zo'n punt over hoeven te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 flip ik weet eigenlijk niets te zeggen hierop, ik hoop alleen heel erg dat het goedkomt voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 FilipIs een time-out nog een optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Denk het niet Alf, dan zou ik bij elkaar blijvenvoor de kinderen, dat vind ik geen optie.Allemaal bedankt voor jullie lieve steun,ga even lasagne maken voor de kinderenen mijzelf, ff wennen !!Misschien tot later ! Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ok FilipKinderen hebben behoefte aan duidelijkheidEn een scheiding hoe pijnlijk ookkan vaak beter zijn dan koste wat het kost bij elkaar blijvenSterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: jane4Lin, niet om je te ontmoedigen maar ik heb daar wel een 1/2 mee getobd. Nee hoor, dat ontmoedigd mij niet, ik zoek idd juist de herkenning dat het niet vreemd is dat ik na 2 maanden me nog steeds zo rot voel. Dat het geestelijk lang zou duren had ik mij wel op ingesteld, maar dat het lichamelijk zo langzaam zou gaan niet en dat valt vies tegen. Hoewel deze lichamelijke klachten natuurlijk ook weer door het geestelijke veroorzaakt kunnen worden Dar: Ik doe niet aan sport, durf ik momenteel niet met die hartkloppingen, wil wel gaan proberen wat meer te gaan lopen, hoewel 1 keer de trap oplopen me het hart al uit de borst doet kloppen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ben door de Tactussen op de vingers getikt wegens het plaatsten van een Alf met ontbloot bovenlijfHahaha, moet niet gekker worden tochZou aanstoot kunnen geven whoeaaavoor vrouwelijk Alven denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Of heeft iemand de Moderatoren een mail gestuurd?Dat er een ontblote Alf was gesignaleerdop zondag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ohet eten is bereid..Laters.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden