Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 BamIs was eigenlijk iets te bescheiden nogIk vind het ontzettend leuk voor je dat je een baan hebt!!Je hebt het dubbel en dwars verdient en dat je zo'n beroep hebt verbaast me niks. Je hebt dit forum al menigmaal van goede raad, analyses en adviezen voorzien.Scherp soms, maar altijd eerlijk. Een harde aanpak als het moet en een troostrijk woord als het nodig is.Je bent een kanjer en de werkgever waarvoor je gaat werkenweet nog niet wat een geweldige werknemer hij/zij in huis heeft gehaaldVeel succes!Nou wij nog, Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Alf jonge, mot jij een klap voor je smoeltje????????????Haha, doe maar een slinger, kleintje hoor, ik moet nog beginnen.En dat schema wijst zich nu vanzelf, 3 dagdelen werken, 1 dagdeel huisje poetsen voor the money, ik doe nog een ander taakje op een dagdeel, heb mn meeting, mn liefje, mn honden, wat AA dingen, pfffffff, ben nu alweer moe. Hoezo schema, daar heb ik toch helemaal geen tijd voor johB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Met jullie komt t ook goed Alf en Desizeker weten..Geduld, geduld, geduld..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dank je wel lieve Alf.Mooi he Witte, alles is er, alles mag er zijn. Is ook goed, zo gaat het in het leven. Oke laiverds, ben weer ff weg anders kan ik nix afstrepen van mn lijstje met taakjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja Alf ga je met me mee naar mijn re-intrigatiebereau? Lijkt me gezellig en ik moet zeggen steun vind ik er echt! Fijn om iemand naast je hebben die meedenkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bam ik ben niet zo'n held met dat geslinger. Lukt me niet meer zo goed sinds ik niet meer drink;) Maar toch ga ik het weer proberen. Hier komt ie dan Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik hoop dat je er veel plezier aan mag beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 heb je mij weer is niet gelezen ofzo bol??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Zo nu ff naar GGZ. Antabus timeB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ben nog niet bijgelezen, maar zie dat je een baantje hebt bamBamen morgen al mag opdraven, gefeliciteerd meid!!!en kalmpjes aan he, je grenzen zijn nu extra belangrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 quote: Alf jonge, mot jij een klap voor je smoeltje???????????? HahahaMet deze taal kom je niet ver in je nieuwe betrekkingof misschien ook wel, geen softe benadering, kan heel goed werken:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 quote: Originally posted by: witteheb je mij weer is niet gelezen ofzo bol??? Ja hoor lieverd maar het lijkt net of ik m'n verjaardag aan het vieren ben of zo. zoveel berichtjes. Maar ook jij bedankt hoor meis.Voor iedereen een virtueel taartje. Netjes ingepakt dus voorzichtig uitpakken. Lekker voor bij de kof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goedemorgen lieve allemaal,Allereerst Borretje, gecondoleerd met het verlies van je neef, wat verschrikkelijk is dat zeg, zo'n jong leven nog. Sterkte meid!Bolletje, gefeliciteerd met je half jaar, je bent echt een kanjer.BamBam, gefeliciteerd met je nieuwe baan, toppie joh, veel succes.Ik kon vanmorgen al bij de huisarts terecht en heb een heel goed gesprek met hem gehad.Hij heeft me nieuwe AD voorgeschreven.Ik blijf daar nu ook maar heel lang aan want kennelijk heb ik het nodig. Ben erg blij met zo'n begripvolle huisarts.Ik wil jullie ook allemaal bedanken voor de enorm lieve reacties naar mij toe. Ook vis PB en ook vis persoonlijke mail. Dank vrienden, ben wijs met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Is goed Desi:heart:Veel aan elkaar denkentijdens de reintegratiedat helptHeb overigens een soll. lopen voor 2 dagen...moet er wel voor reizen..Mag ik nu eindelijk eens 1e keus ipv steeds weer 2e keus zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dag allemaalIk heb heerlijk geslapen.Vandaag doe ik het rustig aanEerst lezen en koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hoi EMZo goede actie zegen fijn dat je een goed gesprek met je HA had.Ben benieuwd welke AD je nu hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Voor Bollie, hoewel het eigenlijk nog niet klaar was en op verzenden drukte ipv previeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dees ik vind je een kanjer hoor dat je nu regelmatig Antabus gebruikt. Je zal zien dat het leven veel fijner wordt.Goeie morgen Woman een Em.Fijn dat je toch weer aan de A.D. gaat meis. Dacht gisteren in bed nog, als je er een paar dagen tussenuit wilt,hier staan een bedje gespreid en een lekkere warme hap. En uiteraard zoals een goeie brabander altijd zegt "Kom maar efkes ne bakske doen hoor". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dank dank lieve Nieneke. Hoe is het daar in het mooie België? Hoe is het met de kinders en met S? Is hij een beetje van de schrik bekomen? En hoe gaat het eigenlijk met Nieneke zelf? Lukt het allemaal een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Wou dus ook nog zeggen Joepie BB. Sterkte Em. Ik was ook onder deindruk van je verhaaLBor goed dat je het toch nog een beetje leuk hebt gehad met je zoontje. Ik heb dit weekend nog aan je gedacht toen ik binnen (door de regen) 2 kleine druktemakers, maar oh zo grappig en lief, in huis had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Woman Mag ik die link van je ontvangen mbt je optreden?Ik meen daarvoor in aanmerking te mogen komen aangezien ik bijna naar Zaandam was gegaan om het live mee te maken..ware het niet dat het 80 km van mn huis is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Het forum is vandaag mooi om te lezen, ondanks alle tegenstellingenEr straalt weer een hoop warmte uit.Ik denk dat we dat voor vandaag maar zo moeten houdenAl is t alleen maar als extra kadootje voor kanjer Bol.Want zo ziet ze het forum het liefst, volgens mij.lekker voor je ER dat je een goed gesprek hebt gehad met de huisarts.Heb je ook een doorverwijzing gekregen eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hier gaat het wel goed Bollie. S. zone schrik gepakt na zijne duik dat ie alles wat nog maar van ver naar alcohol ruikt mijdt als de pest. Wat mij dan ook weer ten goede komt.Binnen een maand is het al grote vakantie dus ik probeer dus nu zoveel mogelijk bij te werken.Morgen zou het GELUKKIG weer beter weer worden hier. Ik hou ervan om 'so ochtends naar dezonsopgang te kijken, rustig terwijl de rest nog slaapt.Maar met het weer van de laatste dagen ben ik chagrijnig 's ochtens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bam, Gefeliciteerd, geweldig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Alf, het heetMirtazapine en volgens mij is dat Remeron.Het maakt ook slaperig en daarom ook deze ivm mijn slaapproblemen.Vraag me af of ik het 'savonds dan moet innemen?Ik vroeg om Efexa? maar dat verhoogt de bloeddruk en dat kan niet ivm mijn hersenbloeding.PP, er zit inderdaad verschil tussen jou en mij. vergeven kan ik nog niet, daarvoor is er teveel gebeurd en had niet gehoeven. Hoe je ook kunt begrijpen. Ik heb het toch ook niet bij mijn kinderen gedaan?Sorry maar het lukt me niet.Witte, doorverwijzing was niet nodig, heb al een psycholoog gevonden.Bollie, zo lief dat aanbod van jou:sun: ik hou het in gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Zeker Witte want dat is toch het mooiste dat er is. Saamhorigheid, mensen die open staan voor anderen, warmte en liefde geven daar waar nodig is. Een luisterend oor bieden. Dit doet moeders goed en ik ben trots op jullie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden