igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Donderdag 2 sept staat genoteerd. dan is het vast nog schitterend weer, kunnen we met de dolfijnen zwemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Zo gek als een achterdeur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Trusten Wing. Jammer dat je die woorden mee neemt naar bed. Het leest als of je geiriteerd bent. Waarom probeer je toch niet of je ze kunt op schrijven. We hebben toch altijd veel steun aan jouw inbreng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 misschien een wit lijfie Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hermie, zo is het niet bedoeld, echt niet, En verder wordt er wat van alles betreft niet zo vaak een hand naar me uitgestoken,en moet ik eerlijk zeggen dat ik nog steeds een beetje een klein kind ben in de trand van : 'kannut zelf" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 had je niets aan fleur? en ben je een beetje bleekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 haha, vraag ik me toch af wie hij dan wel heeft gezien Fleur.....Maarru, laat um maar lekker zitten waar hij zit, ik hoef um ook niet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 HermHaha, ik heb een buurman van het gristelijke soortaardige man, maar werkt alleen voor eigen parochie(hoedjes en rokjeskerk)en niet voor zo'n heiden als ik, stel je voor..En idd, Igor, als ik hem een aai over zn bol geefis een gristelijke kastijding het antwoord vrees ik...de toorn GodsNee, ga het ook zelf doen, in de vakantie, elke dag 2 tegels of zoOk Hermie,ik dacht al zoiets van die marathon2 september Bolstaat genoteerdhoud hem vrij wat er ook gebeurtKan ik M ook meenemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dan is het goed Von anders kom ik effe naar je toe en krijg je er van langs met mijn poezelige handjes:DMaar serieus als je open staat voor hulp zul je er verbaasd van staan hoeveel mensen je willen helpen zonder dat daar altijd iets tegenover moet staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 quote: Originally posted by: igorDonderdag 2 sept staat genoteerd. dan is het vast nog schitterend weer, kunnen we met de dolfijnen zwemmen. Moet ik ff kijken of ik bij Interdinges nog van die opblaasdingen kan krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Winglieven schudden met je tongen de woorden komen vanzelfje kunt toch niet gaan slapen met een mond vol woorden?Of wil je er nog even op kauwen?Vooralsnog: welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 heb je zoveel vakantie Alf of heb je zo'n kleine tuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Tijd voor een zonnebank-kuurtje Fleur?Dat zal dan lekker opschieten Alf, tenzij je een heel klein tuintje hebt haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Oeps... weet niet waar je vandaan moet komen Hermie, maar ga alvast een vestingmuur metselen geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 O Bol je tuin is groot genoeg zo te zien. allemaal een tentje mee. en jij kon geloof ik goed sate maken. water in de vijver om ons te wassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 quote: Originally posted by: Alf2 september Bol staat genoteerd houd hem vrij wat er ook gebeurt Kan ik M ook meenemen? Ja natuurlijk kun je M. ook mee nemen hoor. Maar ik moet ff kijken of het allemaal gaat lukken. Het staat nog niet vast. Ff kijken hoe het verder met Jos gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Igor..Ik slaap met een T-shirt en ben er zeker van dat ik niet met mijn blote billen in het deurgat stond Laatst was hij de onderbuurman aan het uitkafferen omdat hij beweerde dat ie zijn scheermachine had gestolen..Beetje erg eigenlijk maar die grijns van hem..brrrr..loop hem toch liever uit de weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Mijn nickname onder vrienden is The Herminator Von dus dat muurtje lijkt me een goed plan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 quote: Originally posted by: YvonneOeps... weet niet waar je vandaan moet komen Hermie, maar ga alvast een vestingmuur metselen geloof ik Moet ik jou ook helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 quote: Originally posted by: igorheb je zoveel vakantie Alf of heb je zo'n kleine tuin? IegIk heb zgn levensfase urenen dat zijn er nogal watnaast de gewone vak. urenof ze hebben een fout gemaakt bij de admin..Ik zwijg natuurlijkEn daanaast heb ik zeker niet zo'n tuin als bij de Bolle, stuk kleiner.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Igor sateh kan ik ook heeeeel erg lekker maken, Javaans recept van een vriendin van mijn moeder (echt authentiek dus haha) dus dat is geregeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Igor,Doe jij ook de online-cursus ADB ?Ik wel, ik heb er wel veel aan.Ben er b.v. achter dat ik in de supermarkt snel te verleiden ben,zeker aan 't eind van de middag.Dus heb ik mij voorgenomen om 's morgens erheen te gaan.En ook het weten alleen helpt me al.Want het begint ermee om niets in huis te halen!Ik heb wel eens 12 flessen wijn gekocht, terwijl er 4 mensen op bezoek kwamen, waaronder 2 Bobs.Ja, je verzint dan van alles om het te rechtvaardigen...Maar je weet best dat je {jouw woord, maar ik bedoel mezelf} een EZEL bent.Heb je hier iets aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 quote: Originally posted by: igornee witte, ik sla over. ik wou vanmiddag een broek kopen en toen schrok ik toch wel van die dikke benen. en gisteren ALWEER een kies afgebroken. Goh Igor, kan ik twee maal een hand geven!2x balen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 misschien het wijnrek dan maar verkopen marieke. nee ik zal de 7 flessen die er nog staan weggeven of gooien van de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hahaha, Alf, nou als je dan eerst ff bij mij kan komen metselen, want als ik moet wachten tot jij klaar bent met tegelen, ben ik al verwerkt tot de sate die Bol op haar verjaardag gaat serveren Kweenie of ik nou moet roepen prettig kennis te maken of dat ik heel hard moet wegrennen Hermie, aan de andere kant: ik heb een hond, en die kan heel hard bijten (misschien, nog nooit uitgeprobeerd;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden