bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 http://img176.imageshack.us/ga...p?g=afbeelding106.jpgZo dat zijn ze. Is het wat of zeggen jullie SCROLLEN MET DIE HAP:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Tjee Bol wat een grote vijver En wie is die mevrouw in het midden?Hoop werk, zo te zienBen benieuwd naar het eindresultaat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Wooooow Bol, das nie niks..... Maar als het eenmaal af is...... joepieeeeee. Ennu.. Je bent een kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Igor, wat is het druk geworden ineens hier... ik heb steeds de angst dat wanneer ik meer over mezelf vertel dat ik herkenbaar word voor anderen, dat is de shit Igor. k Blijf het liefste wat anoniem, want familieleden weten niet dat ik hier op dit forum ben. Jammer, maar het is zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja het is een heel gedoe om 5 foto's te plaatsen maar het is gelukt. Ja ik ben toch van plan om zelf de rand van keien en de waterval te gaan metselen. Ik heb er zo'n zin in. Maar ik moet maar kijken of m'n rug het toe laat. Het moet gewoon. Ik wil zo graag de vijver helemaal zelf maken zodat ik er trots op kan zijn. Maar het eindresultaat zullen jullie zeker gaan zien hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Alf, laat je tong niet zo buiten je bekkie hangen, straks krijg je weer een tik van tactive;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dar ik weet dat jij het serieus bedoelde.Vie ik had ook het gevoel dat ik niet serieus genomen werd, dus waarom zal ik het dan aan de grote klok hangen.Bol jeetje wat groot. als je hem nu een beetje dieper maakt kunnen we komen zwemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 En Dar stelde ook nog een vraag aan je Igor, je krijgt het heel erg druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ga je een dolfinarium beginnen Bol? Tsjeees wat een enorme vijver wordt dat zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 ok mensen, ik kap ermee voor vanavond. Morgen een enerverende dag voor mij. Het houdt niet op! en ik wil gewoon wat rust in mn leven, that's all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Haha ja Yvonje hebt gelijk, ik word in de gaten gehoudenBol, heb je last van je rug?Dan is het zelf metselenvan die keienwel een klus hoor.Kijk, dat kan ik wel, metselen dusdat vind ik leuk werkvoegen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Nou Bol, volgens mij gaat het je gewoon lukken hoor. Niet teveel tegelijk willen doen. Iedere keer een klein stukkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bea als je wat kwijt wilt kun je ook per pb. ik wil verder ook anoniem blijven. toch trekt het uitje van 12 juni omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten en het me leuk lijkt om te zien wie hier nou allemaal schrijven. maar ik ga niet mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Kijk en ik kan heel goed leiding geven vanaf de kant dus Bol wij gaan aan de kant zitten en laten Alf het zware werk doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 goodevening allWel eerste dag zonder drank maar weer. En baal nog steeds.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Igor, Ik lachte je niet uit, Ik lachte je toe. Maar ik weet ook dat je niet echt blij bent, hoef ik je niet om uit te lachen. en ik denk dat de optie om bij de GGD die pil te halen misschien niet eens zo slecht is toch? Hoeft in het dorp helemaal niemand het te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 nice to meet you finally Bolen nou snap ik je rugpijn wel wat beter, pffff, wat een werkpaard ben jij zeg.Igor en Beate, ik ben blij dat de winkels hier inmiddels dicht zijnwant ik had het ff erg moeilijk hiermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Haha, gezien, de Bollie, schuppen in die tuin!iIk ga slape, ook de groeten van de roeier, ook voor Bollie!!En voor Alf!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja mensen het wordt een vijver van 15 mtr lang. Maar genoeg gepraat over de vijver. Er zijn belangrijkere dingen nu op het frum. Dat heeft voorrang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja bol, jouw half jaar is nog belangrijker denk ik.zonder dat half jaar had je nu niet zoveel in je tuin voor elkaar gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 quote: Originally posted by: HermieKijk en ik kan heel goed leiding geven vanaf de kant dus Bol wij gaan aan de kant zitten en laten Alf het zware werk doen:D Och erum Alfje toch. Nee hoor ik ga het zelf proberen. Heb in m'n leven al heel wat gemetseld dus moet dit gewoon ook lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 SORRY Janeen Dar ik moet gewoon niets halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Igor, dan stuur je toch je look a like:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 HermieIk zei dat ik metselen leuk vindof ik het nog kan is een tweede, qua conditieMoet in mijn eigen tuin nog alle tegels eruithalenreinigen, opnieuw leggen, óf andere tegels aanschaffen en leggen...pfffmaar anders had ik Bol graag willen helpenIs leuk werk een vijver aanleggenGa je een marathon lopen Hermie? Lees ik dat goed?Of kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 uhmmm Jane, haar look a like is toch Yaja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden