igor Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 ik ga werken. ben op tijd nu tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Oké Tas, het geeft een heel blij gevoel dat ik hier weer welkom ben!Ga nu zelf ook aan de slag.Dag allemaal, veel goeds en sterkte, tot latersssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Goeie morgen lieverds,Goh ik ben nog moe van gisteren zeg. Werd pas om 7.45 wakker. Dadelijk om 9.00 gaan we de rubber leggen. Spannend hoor.Heeft iedereen goed gepit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Hey die Tien. Hoe is ie meis?Ya hoe is het met jou nu? Gaat het weer een beetje? Ben je over de grootste schrik heen? Vertel er eens wat over als je wilt?Blondie :)Blondie :)Blondie :)vBlondie :)vBlondie :)Blondie :)Blondie Zo nu gauw aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Van de week ging hier in huis een apparaat kapot, krijg het niet meer aan de praat. Dat ding is gekocht bij zo'n grote supermarkt die behalve leuke apparaten, ook sterke drank verkoopt. Na een paar dagen denk ik; heee misschien heb ik nog garantie. Nu heb ik een map "garantie", dus de gebruiksaanwijzing met de kassabon waren makkelijk te vinden. Het ding is 2 ½ jaar oud en er zit 3 jaar garantie op. Hiephoi. Kijk ik nog eens goed naar die bon staat het apparaat er niet op maar is het een bonnetje van sterke drank en wat andere ongein, keurig al 2 ½ jaar in de map garantie (ahum) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Werk ze mensen die gaan werken en een fijne dag.Ooooh, juist Sara, nou weet ik het weer. Ja, het is zo gek, van de meeste mensen hier weet ik bij hun naam een paar "hoofdpunten", zoals, Tasseke = stamppot in de ochtend/dochter met ochtendhumeur/tuin betegelen/therapie maar bij jou was ik het even kwijt. Maar dat was jij dus, van de hondensport. Knap hoor, met herders werken, daar moet je wel krachtig voor kunnen optreden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Hoi hoi hier ook weer goedemorgen!Gisteravond lag ik om 21.15 uur in mijn mandje tot 7 uur geslapen. Verder sliep zoon ook al, die was na schoolin slaap gevallen......... mentale hooikoorts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Bolleke, succes vandaag! Te zien aan je foto's gisteren gaat dat nog wat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Vie,Ik ben van de strijk, weet je wel en het Huishouden HHH Houtje's Huishoud HoekjeMaar tegenwoordig van de Hoekse en Kabeljauwse Twisten met de pubers.Of de Tachtigjarige Oolog, maar dan in 3 jaar gecondenseerd. Brrrrr.Dan weet je dat ff weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Kijk, eigenlijk vind ik dat veel leuker dan hoe lang je bent en wat voor kleur haar je hebt!Vie = schrijfkunstenaar, latere liefde (...) verder zeg ik niets, huis wijkt voor boom (we knallen er een raampje in dat is veel mooier), wandelen door de duinen om 4 uur enz. O ja en de oortjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ja Houtje alsof ik dat zou vergeten. Ook even aangepast, maar ik snap wat je bedoelt. Je bent straks gewoon een oorlogsveteraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Goeie morgen namijkomers.Houtje, ik heb nog geen kans gehad de game op te sturen meis, maar komen gaat ie er zeker. Kan nog wel een paar daagjes duren hoor.Moghu Tante Vietje.Dhen. Das lachen op de vroege morgen. Verkeerde bon. Hoe is het trouwens met je struikje? Staat het nog steeds in bloei?Wil weer een droge dag. Het gaat je lukken hoor.Nou ben ik de naam kwijt van diegene die honden africht. Maar dat is mooi werk hoor. Ikzelf, als ik iets met honden zou gaan doen, zou eerder honden willen leren om mensen onder het puin te zoeken. Ik krijg het koud als ik die honden zie. Net of ik iemand tegen kom die heel wijs is.Of die mensen helpen. Wat zijn dat kanjers hé?O ja Sara. Was dat niet de vrouw van Jop? Of heette die weer anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ach ja, die pubers hè.Nee, nou ff wat anders.Ik heb op maandag en vrijdag hulp in de HH.Ja, ik vind het vre-se-lijk.Maar ik trek het niet meer.Dus huilbuien, depressie, en andere ellende.Dus het MOET en ik moet meer rusten.Zeg ik tegen maandaghulp: als jij nou ff een kilo gehakt haalt, en even ballenvoor ons maakt? Hoef ik ze vanavond alleenmaar op te warmen.De schat......dat had ze nog nooit geleerd!Dus wij samen achter de kookplaat,ik weer vrolijk, wij lekker proeven, zij twee ballen mee voor haar en haardochtertje (ASM) en allebei heppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ja, wie deed dat ook weer, die honden?Was dat niet in België?Of in Nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ja Vie,Wereldoorlog III, IV en V.Trouwens, effe iets handigs:Weet jij hoe jij snel het latijnse numerieke stelsel kunt gebruiken in Word?Behalve met Invoegen..... Symbool......zoekerdezoek en dan per cijfer opnieuw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Zeker PP,Dat is niet zo kies gekozen. Wordt aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Zomaar uit het dagelijkse leven gegrepenje wilt je best doenje wilt je goed voelendat begint met een doucheen een scheerbeurtvoordat je het weet liggen je gehele benen openen bij het volgende project heb je geenzin meer en is het voor de helft gedaansnel drogen en uren voor de kast staan tuttenhaartje in de krulpotverdrie wat is dat heet zeg!!oortjes verbrandtuiteindelijk na allerlei hindernissende laatste opgaafjezelf sminkende telefoon gaatsnel rennen, gemisttas gepakt, jasje aannog maar één oog gedaantja, het zit een vrouw echt niet altijd mee in de ochtendadem halen en opnieuw het riedeltje aflopenTe laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Het was ook niet bedoeld als grap óver het conflict daar.En mocht ik daar iemand mee hebben gekwetst,mijn oprechte excuses.Wat daar gebeurt is echt vreselijk. Ik heb het te snel eruit geflapt.Bedankt PP dat je me even daarop aanspreekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Ik ga ook maar gauw douchen en aanklederen,heb ook een heel program vandaag.Kom zo nog wel even piepen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Nee, ook Jacob was het niet, maar z'n opa Abraham.goede morgen allemaal,ik blijf maar even, want er is veel achterstalligs te doen,zoals op de pasfoto, rijbewijs verlengen dat morgen afloopt,en administratie, voordat ik incassobrieven vind op de deurmat.dus iedereen een hele goeie dag!!!!MAAK ER WAT VANdan doe ik ook m'n best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Misschien kortte ze toen ook al namen af P.P.Mis trouwens al een tijdje Foto. Heeft iemand iets van haar gehoord?Nou Meneer de Buurman had om 9 uur afgesproken. Zou die het vergeten zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Goeiemorgen mensen,ik kom wat traag op gang.Gisteren een emo dag gehad.Zoon is uit huis, en goed terecht gekomen.Dubbele gevoelens dus, maar wel op de goede manier loslaten.Nu kijken wat er moet gebeuren met alles wat hij niet heeft meegenomen,en de kamer een hele goede poetsbeurt geven.de rest van het huis ook maar. dan mag ik relaxen als straks de mooie dagen weer komen. Beloningen moet je eerst verdienen zei mijn moeder altijd, dus als reactie deed ik het jaren andersomB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Kore ben je niet wat laat met je rijbewijs verlengen?Alaine, als je leest:: toi toi toiBlondie: :light::sun: :light::sun: :light::sun: :light::sun: :light::sun: :light::sun: :light::sun: van harte meis en een feestelijke dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Tja, je moet een wéék op je nieuwe rijbewijs wachten hoor!En in die tussentijd mag je niet rijden.Jane,Ook weer een zaaaaaaaaligheid,dat je die kamer opruimt, en dat het dan morgennóg opgeruimd is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Meurning allemaal,Blondie Van Harte Gefeliciteerd, heb een mooie dag Heb zelf ooit een pleegdochter gehad en praat me niet van Jeugdzorgtoestanden! Te gek om los te lopen.Gisteravond laat werd ik heel aangenaam verrast met een telefoontje van mijn 'belvriend'. Een fijne vent waar zo gemakkelijk mee te praten is. Hij belt niet vaak maar áls hij belt zijn we zó twee uur verder Vanmiddag naar de huisarts. Voor het eerst in maaaaaaaanden dat ik ergens alleen naar toe ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden