Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 432
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, Jane, het loopt morgen toch pas af?
en rustig aan he, vandaag
jij hebt de beloning allang verdiend,
die moeders ook altijd....

zou haar nu trouwens best even kunnen gebruiken
om me een schop onder m'n gat te geven
kunnen jullie dat niet doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gescheiden mannen en vrouwen gezocht voor onderzoek Scheiden is niet leuk: het kost veel energie en de emoties kunnen hoog oplopen. De Raad voor Rechtsbijstand doet in samenwerking met de Universiteit van Tilburg, een onderzoek naar hoe men in Nederland een scheiding aanpakt en ondergaat: hoe is de scheiding verlopen, welke vraagstukken kwamen bij de scheiding aan bod, etc. Om goed advies te kunnen geven hebben wij informatie nodig van mensen die gescheiden zijn. Daarvoor is een online vragenlijst opgesteld met een klein aantal vragen. Vul de vragenlijst [url: http://www.rvr.org/nl/news,201...rzoek-scheidingen.html in, dit kost je slechts 10 minuten. Door het delen van jouw ervaringen kunnen wij andere stellen die gaan scheiden helpen bij een betere aanpak van hun scheiding. Als dank ontvang je een VVV irischeque van € 10. Geplaatst door: Raad voor Rechtsbijstand - 26-05-2010 13:05
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Hannah1: De constante reorganisaties nekken de boel. Jeugdzorg zelf is doodsbenauwd voor de overheid omdat ze alles moeten kunnen verantwoorden en houden zich zo strikt mogelijk aan de wet als het om geld gaat. Er zijn echt wel goede hulpverleners bij Jeugdzorg maar dan moet je mazzel hebben. De case loads zijn te zwaar en de wisselingen te groot. Het is een puinhoop. We hebben ons uitgeschreven. Zou het nu ook niet meer aankunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje ik zit even de kijken naar dat latijnse numerieke toetsenbord, maar (dom en blond natuurlijk) hoe? Wat?
Wisten jullie trouwens, toen de Universiteit van Tilburg werd opgericht, er 11 mannen ernstig zaten te vergaderen hoe ze die zouden noemen?
Het werd tenslotte: Katholieke Universiteit Tilburg. Enfin, brochures, postpapier, alles werd gedrukt, en plots kwam er iemand achter, hoe de afkorting dan luidde. Toen moest alles weer vernietigd worden, dit heeft ze honderdduizenden gekost. Geen broodje-aap-verhaal, dit is echt gebeurd.

Ik doe de test denk ik niet, want ik was indertijd alleen maar blij en opgelucht om gescheiden te zijn. En omdat er geen kinderen in het spel waren, heeft het ook geen nasleep gehad.
(Aanvulling: ik doe er wel aan mee, want je kan er een leuk kadootje mee verdienen.)

Ik zie in gedachten Bol al helemaal slepen met veel vierkante meters zwaar rubber.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met jeugdzorg hebben wij hier erg wisselende ervaringen.
Zonn kan het bloed wel drinken van zijn voogd.
Voelt zich zo niet gezien in wie en wat hij is.
Jonge vrouw, geen kinderen, behandelt hem alsof hij een crimineel (potentieel) is soms,
en ik bal mijn vuisten als ik haar tegen hem hoor praten, hoe durft ze.
Was al van plan een nieuwe voogd te vragen, maar wie krijg je dan?
Toen ik het besluit nam haar in te schakelen als we iets nodig hebben, waar wij geen ingang in hebben, en verder de manier waarop voor lief te nemen, kwam er rust. Ik heb het zoon uitgelegd en gevraagd het of het voor hem zo ook kan werken. Tot nu toe werkt het en mede dankzij haar inspanningen is hij
gisteren op die kamer terecht gekomen, precies de goed plek vinden we allemaal.
Soms heiligt een doel de middelen, mar oh oh oh, het kan toch ook anders, denk/hoop ik soms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje ik hèb me er hier op het forum, als kinderloze, weleens schuldig aan gemaakt om een suggestie te doen over opvoeding. Hoe kwam ik erbij, ik weet echt van niets.
Nu heb ik er bij mijn huwelijk een paar kleinkinderen bij gekregen, en dat is natuurlijk nog eens iets heel anders dan zelf kinderen hebben, maar zelfs met die kinderen denk ik wel eens: jee, hoe los ik dat op zonder ze voor hun verdere leven te traumatiseren.
Ik heb opperste bewondering voor moeders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jane4

Hannah, elke stap is er één en ik denk dat je nu stevigere stapjes zet,


houd ons maar bij de hand


dan kom je er wel!



Is dit voor mij of voor Hannah1?

Als het voor mij is heb ik jullie handen aangepakt want zoals ik er met en door jullie gisteren doorgekomen ben is onbetaalbaar! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps het blik is open, sorry.
Maar wat ik triest vind, is dat ze wel haar best doet,
maar zoon heeft gelijk, ze heeft geen betrokkenheid.
Geen antwoord op mijn mail over de nieuwe ontwikkelingen,
en geen woord naar zoon over zijn nieuwe woning, laat staan
over de zorg voor zinvolle dagbesteding. Je kiest dit werk toch niet zomaar?
En als een kind goed terecht komt kan ze daar ook energie uit putten en meeleven.
Maar goed, ik houd er mee op.

Oh ja Vie, prachtige zin van jou gister om 22.51: het toppunt van invoelingsvermogen, ha ha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen het zijl ligt de pomp staat aan en nu maar duimen dat hij niet lekt. Poeh, spannend hoor.
Wat was dat zwaar om te leggen. We hadden er alledrie een heel zwaar hoofd in, maar nadat we hem uitgerold hadden bleek het toch mee te vallen. De buurman dacht dat het erg mooi wordt, en hij als hovenier kan het weten. Nou ik ga kof. zetten M'n vriendin komt zo.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen :D

Alhoewel goede morgen? Stond ik vanmorgen op...doe rustig mijn ding. Douche in, dochter wakker, naar de bakken en so on...
Staan we klaar om te vertrekken krijg ik een sms van een juf. Hey Fleur is je dochter ziek? Ze had vandaag sportdag en zouden vertrekken aan de school met de fiets. Dus ik stuur terug 'euh nee, waarom?'.
Bleek dat ik een uur te laat was opgestaan en het zelfs nog niet had opgemerkt??? Euhm vraag me af hoeveel hersencelletjes ik nog heb :huh:
Lekker wakker worden was het niet...heb de longen uit mijn lijf gefietst en die zijn ook niet zo fris meer ;)

Vandaag naar het Vl woningfonds om de lening op te starten en denk..ok als vanochtend al een voorbode was, gaat er daar dan ook iets mis lopen? Moet zoveel vragen en weet al niet meer wat juist...

Mijn oog trilt al twee dagen op en af. Leuk zo een spiertje met zijn eigen willetje. Hier wijten ze het aan stress..Als ik straks nu nog loop te bekken trekken van de stress loop ik er helemaal bij als een imbiciel :D

tot zover mijn ochtend :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen

Blondie
gefeliciteerd
:musicnote::moon::present::moon::):moon::musicnote::moon::present::moon:
:musicnote::moon::present::moon::):moon::musicnote::moon::present::moon:
:musicnote::moon::present::moon::):moon::musicnote::moon::present::moon:
:musicnote::moon::present::moon::):moon::musicnote::moon::present::moon:

Albertina
Ben blij je weer te zien meid
Hoop dat het goed gaat met je!:present:

Hulpverleners zonder kinderen kunnen best
goed hulp verlenen als het om kinderen gaat
Maar het scheelt wel als je ze zelf hebt.
Eén voorbeeld: huilende baby's.
De algemene tendens is altijd geweest:
'laat maar huilen dan gaat het over
anders verwen je ze door ze uit bed te halen'
M. heeft zich daar nooit aan gehouden want een
moeder hoort héél goed of een baby zeurend huilt of
huilt omdat er werkelijk was is. Met de jongste meegemaakt.
Doorgedramd dat hij onderzocht moest worden terwijl de arts(kinderloos) zei:
ach, u moet hem laten huilen, anders verwent u hem.
Bleek uiteindelijk aan zn oren geholpen te moeten worden
en daarna was het direct over. Wel een jaar mee gemodderd dus.
Ik bedoel maar....zo kan ik nog wel meer voorbeelden noemen.
En wat las ik laatst in het AD? Ja hoor, baby's die huilen doen dat meestal niet
voor niets, moet je naar kijken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...