Spring naar bijdragen

You can go your own way...


Mai

Aanbevolen berichten

Hee die Marjo, jarig hè tut-tut-tut!

Eens even graaien in mijn slingerdoossie!

:present:~:light:~:musicnote:~:heart:~:sun:~:moon:~:)~:present:~:light:~:musicnote:~:heart:~:sun:~:moon:~:)~:present:~:light:~:musicnote:~:heart:~:sun:~:moon:~:)~:present:~:light:~:musicnote:~:heart:~:sun:~:moon:~:)
:present:~:light:~:musicnote:~:heart:~:sun:~:moon:~:)~:present:~:light:~:musicnote:~:heart:~:sun:~:moon:~:)~:present:~:light:~:musicnote:~:heart:~:sun:~:moon:~:)~:present:~:light:~:musicnote:~:heart:~:sun:~:moon:~:)


Jaaaaaaaaaa hij doet het nog!

Dan nog een muziekje.........

Lang zal ze leven!

en........taart (ja graaaaaaaaag!)

REUZE TAART

Je moet er tenslotte de hele dag mee doen. Gut, wat zullen we misselijk worden......

Nou meis, kan je zo even vooruit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heeft iedereen goed geslapen? Nou ik wel hoor. Ben er gisteren om 20.00 in gegaan en om 6.45 vanochtend uitgekomen. Dus een hele ruk maar heb zin in de dag. Wil vandaag het overtollige rubber weg gaan snijden en de randen in gaan graven. Ik heb veel te veel gekocht dus houdt over voor de andere kant van het pad.
Ik hoop dat ik vandaag lekker aan de gang kan gaan en niet binnen een mum van tijd, weer moe ben.
Aan het weer zal het niet liggen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Igorlieverd, ik heb zin om er aan te beginnen hoor. Doe het wel lekker rustigaan maar ik moet er wel wat aan doen. Het is zo geen gezicht. Ik zie heel m'n tuin niet meer want die is bedekt met rubber. Ja nu de vijver er ligt wil ik het gewoon mooi maken en wat meer resultaat gaan zien. Maar ik beloof dat als ik last van 'n rug krijg, ik er mee stop. goed?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Igor, en dat ze de eerste periode geen contact met de buitenwereld heeft is ook heel normaal.
Maar na bijna drie weken ......

Bol, hihi, krijg een beeld voor me van een soortement van futuristische tuin ... rubberen grasmat, rubberen Jasmijn, rubberen Lobelia's, rubberen berkenboom.. en dat alles uitgevoerd in de kleur vijver zwart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Yvonne


Bol, hihi, krijg een beeld voor me van een soortement van futuristische tuin ... rubberen grasmat, rubberen Jasmijn, rubberen Lobelia's, rubberen berkenboom.. en dat alles uitgevoerd in de kleur vijver zwart.



Dat zou inderdaad wat zijn zeg. Altijd bloemen in de tuin. Maar alles zwart?:( Dee dee, dat doen we maar niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een vroege vogels :)

Marjo, van harte Gefeliciteerd!

Mooie ochtend is het. Gisteren nog extra met de honden gelopen. Moet m'n heupen smeren want die hebben te lang stilgezeten. Ben nog steeds tevreden met m'n beslissingen.

Iedereen een mooie en 'droge' dag gewenst ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo meis: van harte gefeliciteerd: de zon schijnt en de vogels zingen al voor je,
:heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart::heart::sun::moon::present::rose:B):P:musicnote::heart:

ik hoop dat je een fijne dag hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ben ik weer heel even tussendoor

Hier nog vlug enkele snapshots, ik hoop dat de eerste mag van tactive, is een klein grapje van me, zoniet, dan hoor ik het wel (was al op mijn vingers getikt wegens de link naar Real Dolls)

Hier ben ik dus op mijn bootje
Dit is ook Albanië
Speciaal voor zonnetje Butrinti waar je je hartje nogal zou kunnen ophalen
En het heel pitoreske Lefkimi">Butrinti

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Gisteren na mijn avonddienst met schaamrood op mijn kaken alle felicitaties mogen lezen voor mijn verjaardag................
:)
Echter had een foutje gemaakt bij het invullen van mn birthday...
Niet gewend aan de americaanse notitie van...

Helaas was ik gister dus niet jarig, aan de andere kant, scheelt weer een jaar !!!
Verjaarsdag, uiterste houdbaarheidsdatum : 6 januari !!!

Moet ik nu alle kusjes, cadeautjes en slingers weer teruggeven ?

;)

Afijn, mooi weer hier, ga er lekker van genieten en kijk zo af en toe nog effe hierooooooo

Gaat goed hier dus, al kost het wel wat energie en doorzettingsvermogen...
Maar goed daar ben je perfectionist voor...
:);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...