Houtje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Hee die Marjo, jarig hè tut-tut-tut!Eens even graaien in mijn slingerdoossie!~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~Jaaaaaaaaaa hij doet het nog!Dan nog een muziekje.........Lang zal ze leven!en........taart (ja graaaaaaaaag!)REUZE TAARTJe moet er tenslotte de hele dag mee doen. Gut, wat zullen we misselijk worden......Nou meis, kan je zo even vooruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Heeft iedereen goed geslapen? Nou ik wel hoor. Ben er gisteren om 20.00 in gegaan en om 6.45 vanochtend uitgekomen. Dus een hele ruk maar heb zin in de dag. Wil vandaag het overtollige rubber weg gaan snijden en de randen in gaan graven. Ik heb veel te veel gekocht dus houdt over voor de andere kant van het pad.Ik hoop dat ik vandaag lekker aan de gang kan gaan en niet binnen een mum van tijd, weer moe ben.Aan het weer zal het niet liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Een heeeeeeeeeeele goeie morgen allemaal. Marjo, van harte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Goedemorgen. Marjo van harte gefeliciteerd . Het beloofd een hele mooie dag te worden dus geniet er lekker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Bol zou je niet een dagje rust nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 ekster waar ga je naartoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Heb heerlijk geslapen. En het zonnetje is er al weer Zit me overigens af te vragen of iemand ooit nog iets van Suusje heeft gehoord. A,s, vrijdag is het volgens mij al weer drie weken geleden dat ze opgenomen zou worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 morgen yvonne, ze moest toch 5 weken opgenomen worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Nee Igorlieverd, ik heb zin om er aan te beginnen hoor. Doe het wel lekker rustigaan maar ik moet er wel wat aan doen. Het is zo geen gezicht. Ik zie heel m'n tuin niet meer want die is bedekt met rubber. Ja nu de vijver er ligt wil ik het gewoon mooi maken en wat meer resultaat gaan zien. Maar ik beloof dat als ik last van 'n rug krijg, ik er mee stop. goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 oke Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Klopt Igor, en dat ze de eerste periode geen contact met de buitenwereld heeft is ook heel normaal. Maar na bijna drie weken ...... Bol, hihi, krijg een beeld voor me van een soortement van futuristische tuin ... rubberen grasmat, rubberen Jasmijn, rubberen Lobelia's, rubberen berkenboom.. en dat alles uitgevoerd in de kleur vijver zwart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 zit ik weer helemal mijn tijd te verlummelen!ik ga renneniedereen eenhele fijne daggeniet van het mooie weerbuik in, borst vooruitje bent het waard om gezien te wordenlaters allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 quote: Originally posted by: YvonneBol, hihi, krijg een beeld voor me van een soortement van futuristische tuin ... rubberen grasmat, rubberen Jasmijn, rubberen Lobelia's, rubberen berkenboom.. en dat alles uitgevoerd in de kleur vijver zwart. Dat zou inderdaad wat zijn zeg. Altijd bloemen in de tuin. Maar alles zwart? Dee dee, dat doen we maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Nee, doe maar niet bol. zou niet echt gezellig zijn . Nou luitjes, ik ga er ook vandoor. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Iedereen een mooie daglaterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Igor:Deze dame gaat naar Ameland:) Ben een groot eilandenfan, heb er dus erg veel zin in!Marjo: GEFELICITEERD! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 In Ameland zitten heel veel Ekstertjes. Dus lekker genieten meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 ik moet ook gaan.tot latersszzz allemaal een mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Wat een vroege vogels Marjo, van harte Gefeliciteerd!Mooie ochtend is het. Gisteren nog extra met de honden gelopen. Moet m'n heupen smeren want die hebben te lang stilgezeten. Ben nog steeds tevreden met m'n beslissingen.Iedereen een mooie en 'droge' dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Marjo meis: van harte gefeliciteerd: de zon schijnt en de vogels zingen al voor je,:rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote::heart::rose::musicnote:ik hoop dat je een fijne dag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Goeiemorgen.Even inloggen om Marjo een heel fijne verjaardag toe te wensen. Je hebt er mooi weer bij uitgekozen.En natuurlijk alle anderen ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Hier ben ik weer heel even tussendoorHier nog vlug enkele snapshots, ik hoop dat de eerste mag van tactive, is een klein grapje van me, zoniet, dan hoor ik het wel (was al op mijn vingers getikt wegens de link naar Real Dolls)Hier ben ik dus op mijn bootjeDit is ook AlbaniëSpeciaal voor zonnetje Butrinti waar je je hartje nogal zou kunnen ophalenEn het heel pitoreske Lefkimi">Butrinti Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Hij is leuk op het bootje, KuifjeLefkimi has got lost somehow.fijne dag, ik ga aan het werk hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Ook een goedemorgen van Joris aan iedereen,Marjo gefeliciteerd! :clock: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Goedemorgen, Gisteren na mijn avonddienst met schaamrood op mijn kaken alle felicitaties mogen lezen voor mijn verjaardag................Echter had een foutje gemaakt bij het invullen van mn birthday... Niet gewend aan de americaanse notitie van...Helaas was ik gister dus niet jarig, aan de andere kant, scheelt weer een jaar !!!Verjaarsdag, uiterste houdbaarheidsdatum : 6 januari !!!Moet ik nu alle kusjes, cadeautjes en slingers weer teruggeven ?Afijn, mooi weer hier, ga er lekker van genieten en kijk zo af en toe nog effe hieroooooooGaat goed hier dus, al kost het wel wat energie en doorzettingsvermogen...Maar goed daar ben je perfectionist voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden