bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ja Borrie ik heb nog steeds kippies. Vanmiddag nog maar één want die anderen gaan naar iemand die dit soort zoekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Waar ik gisteren wel eebn beetje gek van werd.......ik durf het haaaaaast niet te zeggen....maar vooruit dan maar { oei, oei....}dat waren al die honde.Ik heb n.l. niets met honden, vergeef het mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Nee hoor das niet zo zielig. Ze mag in de tuin los lopen.Ze heeft de katten nog die, als die lekker liggen zonnen, ze erbij gaat liggen. Ze is heel tam en komt, als ik de deur open laat, gewoon binnen wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Kippen vind ik wel heel erg leuk, en eitjes lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Geeft niet hoor Kore. Fotograaf (geloof ik ) heeft helemaal niet zo veel met dieren. Je kan er dan gewoon overheen scrollen. Niets aan de hand.Maar er zijn hier heel veel dierenliefhebbers op het frum en daarvoor is het heel fijn als we ook die dingen kunnen delen. Soms zit men met vragen of maakt zich zorgen om het diertje en dan is het alleen maar fijn als je dat kwijt kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hey Kore, soms gaat het gewoon over onderwerpen waar je zelf niet zo'n voeling mee hebt. Dat heb ik ook wel eens.Er zijn hier veel dierenliefhebbers, en dan gaat het daar wel eens over. ook over katten. En soms gewoon over, dat de dag zo mooi is en de vogels zingen, of over het weer.Als je zelf een onderwerp wil aandragen waar je het graag over wil hebben, ben je ten alle tijd welkom!Altijd benieuwd wat een ander bezighoudt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 wilrijk, Kore, Vie, bolletje, Soothe, borretje goedemiddag,Zo sorry hoor blijf aan het regelen en bellen enz.Ik wil dit keer alles zelf goed regelen, dus dat is wat gepuzzel maar het loont zeker! Ik heb al een beetje werk gelukkig dus wie weet wat de dag brengt.Iedereen even reageren op het draadje van tmZo even dweilen,Suus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Nee, dat was me heus niet ontgaan Bolletje,dat hier veel dierenvrienden zijn'en jij wel een hele grote he ? / // Ik ben ook geen dierenvijand, itd, maar niet in huisEr is ook niets mis mee dat jullie dat delen,ik schreef het meer als reactie op de vraag van Borretje,of we niet gek van háár werden,Suusje, bedankt voor het naar boven halen van je verhaal,Je hebt heel wat meegemaakt!Fijn dat je terug bent uit de kliniek!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hey Suusje, ik had je nog niet opnieuw welkom geheten, met deze dus. Het is dus vrij goed gegaan ? Goed voor je, je bent een beresterke meid in mijn ogen. Ik zal je verhaal eens terug opdiepen hé Hai Kore, wat een stralende dag hé.Vanmidag gaan we met de boot van onze andere B vrienden naar San Stefanos een andere prachtige baai in het noord oosten van Corfu.Hallelujahhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Wie wil er een lieve dikke knuffel van mij? Ze waren in de aanbieding dus heb ik er gelijk maar voor een heel jaar gekocht.Borrie. Jij krijgt de eerste hoor lieverd, want jij kunt het nu gebruiken:heart: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Dat is driedubbele rouw, Borretje,je zoon,je moeder, je neefWeet je zeker dat je er gek van wordt?Of is het heeeel erg verdrietig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Bor. meis die dingen komen nooit alleen. 't Is of de duvel er mee speelt. Je kan in eens zoveel op je bordje krijgen. Maar je bent niet alleen hoor. We zijn er met z'n allen om je daarbij te steunen. Geef maar aan wat je graag van ons wilt zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Dat lijkt mij ook het beste dat je op dit mment kunt doen, BorIk denk dat je die tranen al veel te lang hebt ingehouden!Heel veel liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ach lief Borretje toch. Ik sla een virtuele arm om je heen hoor. volhouden hoor, je hebt een doel en die kan je halen x je mag me altijd pm'en enzz.Wilrijk, ja idd welkom terug!De kliniek heeft wel wat met me gedaan ja al waren er ook erge dingen maar dat komt nog wel dat ik dat hier neerzet. Het heeft me terug in de realiteit gezet en back to basics. Maar ik neem de eerste niet vandaag:present:Met jou alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hoi allemaal,Bor ik ben in gedachten bij je Kore jou ken ik nog niet echt maar toch Bollie, lieve dierenvriend, der is hier een geringde duif gestrand, ik heb ze nu al een paar dagen eten en drinken gegeven. Ze zit me nu de hele tijd aan te kijken als of ze iets van me wil Ze zou bijna op m'n schoot komen zitten.Van mij mag ze blijven hoor daar niet van. Maar wat wil ze dan juist?Suus schat ik ben blij dat het goed gaat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 VM Nien Patatteke, hehe daar ben je! Hoe gaat het met je? moet ik al gaan sparen voor een etentje???Ik heb je gemist hee zo daar in het diepe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Heb je nog proberen te bellen, maar denk niet dat ze daar wouen dat buiten contacten had.Hier gaat ook alles goed, wel nog een en ander gebeurd maar dat vertel ik je later nog wel! Maar etentje gaat zeker door!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Moet er weer vandoor. Aan het werk! Anders zit ik steeds met een oog op het forum te kijken en dan schiet mijn werk niet op!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Dank vlaams meisje! Het is m'n eerste,Kan er helaas geen terug geven,weet niet hoe dat moet,zoals zoveel niet, b.v.een pb sturenJammer dat ze op deze siteblijkbaar niet zo met digibeten zijn begaanhaha, 1 beperking is al erg genoegdat zal het zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Bor het zit je even niet mee. huil lekker uit, dat geeft weer even lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Nieneke Als je hem blijft voeren, dan blijft hij bij je. Hij zal zeker voor de duivensport uitgezet zijn. B.v. in italie. Daar laten ze hem dan los en zodra hij weer thuis is, klokken ze hem af. Wie dan de eerste thuis is, heeft gewonnen. Het kan dus een dure duif zijn. Maar als hij uitgeput is, stranden ze en gaan om voer vragen.Je kunt de dierenambulance bellen, het nr. doorgeven dat op de ring staat en dan bellen die de eigenaar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Niet te geloven Bol. De draad over Thé is alweer weggehaald.Die Tactussen toch.....Wie zaait hier onrust, zeggen jullie, Tactus? Wij niet in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Borretje, je hebt nu echt veel op je nek zeg. Wat een verdriet Weet gewoon niet wat te zeggen behalve heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 En nee, ik word niet gek van je verhalen. Het is juist goed dat je het hier schrijft i.p.v. op te potten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 De draad zonder iets van een verklaring weggehaald? Dat vind ik echt niet kunnen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden