will Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Goedemorgen langslapers, en Dar Voor mij opnieuw alleen en wolkje melk graag, Dar. Neusje al wat beter ? Het weer gaat beter zijn bij jullie dan hier de komende dagen, dus profiteer er een beetje van hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Morge!!wat is er gebeurt?07.00 en het is hier uitgestorven!Nou ik heb in inder geval heerlijk geslapen en ben inderdaad aan een bakkie toeBeetje sterk en zwart graag Dar.Ik kom hier beneden en ik sta te stralen!ik ben gewoon trots op mijzelf!drie jaar geleden heb ik een tuintafel gemaakt van steigerdelen maar nooooooiiiiiit afgemaaktNu heb ik gisteren de stoute schoenen angetrokken en de tafel eens geschuurd en geschilderd.Ik heb een paar spierballen van hier tot en met tokio, maaaarrrr niemand heeft zo een mooie tafel als ik!het wordt wel tijd dat ik eens ga stoppenmet handig zijnzo kom ik nooit aan een vent Vandaag eventjes peuten en dan staat project vier op de lijst en project 1,2,3 die ga ik vandaag afrondenzodat ik eht weekend echt NIETS hoef te doen!~Hoe is het hier met de kippen en die ene haan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 heerlijk Dar koffie!als je wilt krijg je van mij die tafelmaar mag ik eerst weer even wederkeren tot vrouwlijk formaat?het is niets dat mijn fantasie op hol slaat, maar vanmiddag komt er een kledingkast een oudje, stond nog op zolder bij broerliefpfff, weer een project en ondertussen lijkt mijn huis wel een garagehihi, dat vroeg ik van de week of je klaar wasnee dus!van dat aangaande is het jammer dat het nu zo mooi weer wordt, dan heb je echt geen zin om je kamer te schilderen, dan wil je gewoon buiten zijn.maar ach Dar, voordat je het weet is er en half jaar om, en ben je netjes van de straat geweest.zit je soms het pollen weerbericht te volgen? dat je het nu al weetmaar inderdaad, ik hoor zo veel mensen erover.Zit ik af te vragen, is het een speciaal soort pol waar je last van hebt, of alle pollen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hey Tas, joh, je wordt handiger en handiger hé, niets dan voordelen hoor. Zo heeft elk nadeel dan toch ook zijn voordeel hé. Zeker als je zo oude vergeten dingetjes ineens een tweede leven kan geven kan ik me best dat gevoel voorstellen. Je kan er uren naar kijken en je mag oprecht trots op je zijn hoor !!Vandaag niks concreets gepland Dar. Te kwakkelweer. Wss met de B vrienden in de oude binnenstad gaan wandelen en shoppen. Veel hangt af van hoe het weer zich gedraagt vandaag. Bootje varen zit er echter de eerste dagen even niet in vrees ik.Ik zet dra enkele foto's van gisteren er snel op. Lefkimi gisteren is blijkbaar ook de mist ingegaan, dus deze heb je nog tegoed.De foto van mezelf is blijkbaar mogen blijven staan van Tactive, ook al een goed punt hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 :D:DIk wist Het!!!dat ik ooit iemand nog zo gek zou krijgen..Morge hannah!smaakt die loepia een beetje?wil je ook koffie erbij hmm een loepia, dat is beter dan die bloemkool overschotel van mij.die voenschotels smaken niet echt de volgende ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hannah1, Dar, Tas, speciale wensen voor jullie broodjes ? Mag er beleg tussen ? Of liever iets zoets ?Moet nog naar de bakker, dan breng ik wat extra mee hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Wil,ik dacht al!waar is de foto reportage?vanmiddag dus weer even inloggen.ik moet eerlijk toegeven, sinds ik geen geld meer heb is mijn huisje helemaal top!ik trek alles bij de vuilnisbak vandaan, familie en kennissen help ik van de oude troep afen lang leve internet, het begint hier een vt- wonen huis te worden en weet waar ik mijn verf moet halen voor weinig Nog een paar dagen wil, en dan is het over met de pret!genieten nog maar, misschien mag het weer waqt minder zijn maar de omgeving is stukken beter dan gewoon thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 nou lekker dan!dat zegt wil ook weer als ik al die taaie ovenschotel naar binnen heb zitten werken.ben eigenlijk toe aan een ordinair broodje kroket!kan dat ook Wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Goedesmorregens maar weer!Het zonnetje lacht! Voor mij een kommetje yogurt met muesli graag...Dar: bedankt voor het helpen herrinneren aan de pollen. Zal er gauw eens een blauw pilletje inknallen;)Fijne dag iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Een broodje kroket ben ik hier nog niet tegengekomen, doch een broodje Gyros wel. Goed voor je ?Hannah1, vang........................een broodje tonijn met komkommer. Erg lekker hier hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 goede morgen allemaal.Wil heb je je buik flink zitten inhouden met je foto ze zijn schitterend hoor.koffie is al op doe maar een glas jus.Flip OPSTAAAAAAAN pup halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Buik ? Euh, welke buik ? ;) Woehahahaaa (betrapt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 ha ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Goeie morgen mensen,S.O.S. Wie kan mij van mijn duffe kop af helpen? Goh, ik zal toch wel weer blij zijn als die vijver af is hoor. Ik merk toch dat ik wat onrustig ben. Wil vooruit, wil het af. Maar goed ik houd voor ogen dat dit het laatste grote project, buiten in de tuin is. Dan hoef ik daar niet zo veel meer aan te doen.Wat ik me afvraag hé? Al die olie die nu weg stroomt, kunnen ze die nog gebruiken als ze die op vangen? 't Is wat het groter dan de helft van Nederland. Wat doen ze moeder aarde toch een hoop geweld aan.En dan die J. v.d. Sloot. Die jongen moeten ze toch opsluiten. Die is toch wel erg ziek.Zo Bol gaat aan de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Bol doe het nou maar rustig aan. de vijver loopt niet weg (misschien leeg ) je kunt toch wel 1 dagje relaxen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Bolletje, ekster, uitstekende morgend. Rustig blijven bol, je kan niet de hele wereld aan, zoals igor en hannah1 zeggen, eerst even die vijver. Wat zal het prachtig zijn van de zomer. Wat ga je er heerlijk aan kunnen relaxen, doch niet alles te vlug klaar willen krijgen. Beter het werk een beetje verdelen, des te meer plezier heb je er aan.Hier dan de vermiste foto van LefkimiEn onze vaste stek bovenaan Paleokastritsa, namelijk The Golden FoxEn het prachtige uitzicht van Paleokastritsa, het mooist van gans Corfu.Enjoy :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 ik ben gereed voor de dag dus niet, maar ik moet weliedereen een hele fijne dag en tot latersps,duffe bol,neem eens een dag voor jezelf, bent maar met iedereen bezig en komt daardoor niet aan jezelf toe!je weet het he?af en toe moet je wel egoistisch zijn.Dus hop met die kont in een relaxstoel en geniet van dat kleine laagje water in de vijver, morgen weer een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Hannah goeie morgen. Ik maak mijn wereldje al kleiner. Wil dadelijk al 400 vierkanten meter van m'n tuin afsluiten. Dus dat laat ik gewoon braak liggen. Houd dan ongeveer 200 vierkanten mtr. over. Dat moette doen zijn. Zeker met een grote vijver. 't Is nu gewoon nog ff doorzetten.:rose:netje Ik wil volgende week helemaal klaar zijn met de vijver. Dat moet lukken:)Wil lieverd jij gaat lekker hé? Wanneer kom je nu weer terug? Ja je had dat rare gezicht weg mogen laten hoor. Het lijf mag er zeker wel zijn. Is helemaal niets mis mee.Moghu lieve Tas. Ik ga het zeker rustigaan doen vandaag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Goeiemorgen! Een heel mooie goeie morgen.Tralala, tralalie, ik ga straks naar therapie Eerst nog gauw even koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 schitterende foto's wil. als ik ooit met vakantie ga zal ik je advies vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Bol lieverd, op 8/6 's morgens vroeg vertrekt de ferry opnieuw naar Venetië en dan op 9/6 's avonds laat thuis, als alles naar wens verloopt tenminste. Op 10/6 's morgens al gaan werken, bweuuuhk, dat gaat even tegenslagen denk ik. Ja hoor, ik had er veel meer schrik van dan het is. En daar zit heel dit forum voor een groot deel tussen hoor ! Het is geen vlekkeloos parcours, maar dat had ik dan ook niet verwacht, alleen dat het veel en veel erger ging zijn !Dat lijf ? Tja, even intrekken en dan alles terug laten hangen hé En dat hoofdje ? Toch goed gevonden hé Vie, goedemorgen ook en laat de koffie je smaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Goeie morgen Vie:heart:Ja Dar die jongen is gewoon een psychopaat. Ik snap trouwens niet dat zo'n meid met hem mee is gegaan. Ja sommige mensen kicken op zulk soort mensen. Raar hoor.Mensen ik heb besloten dat, als muts niet terug mag komen, ik in hongerstaking ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Zeker doen igor, ik ken alles hier als mijn broekzak Misschien een dom vraagje misschien maar wie is JvdS ? Heb ik iets gemist aan deze kant van Europa ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Goede morgen,Wat een stralend weer!! Dus geen ochtend humeur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Kan Thé wel mee lezen of gaat dat ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden