Spring naar bijdragen

Donderdag drie juni tweeduizend tien

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morge!!

wat is er gebeurt?
07.00 en het is hier uitgestorven!

Nou ik heb in inder geval heerlijk geslapen en ben inderdaad aan een bakkie toe
Beetje sterk en zwart graag Dar.

Ik kom hier beneden en ik sta te stralen!
ik ben gewoon trots op mijzelf!
drie jaar geleden heb ik een tuintafel gemaakt van steigerdelen maar nooooooiiiiiit afgemaakt
Nu heb ik gisteren de stoute schoenen angetrokken en de tafel eens geschuurd en geschilderd.
Ik heb een paar spierballen van hier tot en met tokio, maaaarrrr niemand heeft zo een mooie tafel als ik!

het wordt wel tijd dat ik eens ga stoppenmet handig zijn
zo kom ik nooit aan een vent :D

Vandaag eventjes peuten en dan staat project vier op de lijst en project 1,2,3 die ga ik vandaag afronden
zodat ik eht weekend echt NIETS hoef te doen!~

Hoe is het hier met de kippen en die ene haan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heerlijk Dar koffie!

als je wilt krijg je van mij die tafel
maar mag ik eerst weer even wederkeren tot vrouwlijk formaat?

het is niets dat mijn fantasie op hol slaat, maar vanmiddag komt er een kledingkast :D
een oudje, stond nog op zolder bij broerlief
pfff, weer een project en ondertussen lijkt mijn huis wel een garage

hihi, dat vroeg ik van de week of je klaar was
nee dus!
van dat aangaande is het jammer dat het nu zo mooi weer wordt, dan heb je echt geen zin om je kamer te schilderen, dan wil je gewoon buiten zijn.
maar ach Dar, voordat je het weet is er en half jaar om, en ben je netjes van de straat geweest.

zit je soms het pollen weerbericht te volgen? dat je het nu al weet
maar inderdaad, ik hoor zo veel mensen erover.
Zit ik af te vragen, is het een speciaal soort pol waar je last van hebt, of alle pollen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Tas, joh, je wordt handiger en handiger hé, niets dan voordelen hoor. Zo heeft elk nadeel dan toch ook zijn voordeel hé. Zeker als je zo oude vergeten dingetjes ineens een tweede leven kan geven kan ik me best dat gevoel voorstellen. Je kan er uren naar kijken en je mag oprecht trots op je zijn hoor !!
Vandaag niks concreets gepland Dar. Te kwakkelweer. Wss met de B vrienden in de oude binnenstad gaan wandelen en shoppen. Veel hangt af van hoe het weer zich gedraagt vandaag. Bootje varen zit er echter de eerste dagen even niet in vrees ik.
Ik zet dra enkele foto's van gisteren er snel op. Lefkimi gisteren is blijkbaar ook de mist ingegaan, dus deze heb je nog tegoed.
De foto van mezelf is blijkbaar mogen blijven staan van Tactive, ook al een goed punt hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:D:D
Ik wist Het!!!
dat ik ooit iemand nog zo gek zou krijgen..

Morge hannah!
smaakt die loepia een beetje?
wil je ook koffie erbij :P

hmm een loepia, dat is beter dan die bloemkool overschotel van mij.
die voenschotels smaken niet echt de volgende ochtend.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil,

ik dacht al!
waar is de foto reportage?
vanmiddag dus weer even inloggen.

ik moet eerlijk toegeven, sinds ik geen geld meer heb is mijn huisje helemaal top!
ik trek alles bij de vuilnisbak vandaan, familie en kennissen help ik van de oude troep af
en lang leve internet, het begint hier een vt- wonen huis te worden en weet waar ik mijn verf moet halen voor weinig :)

Nog een paar dagen wil, en dan is het over met de pret!
genieten nog maar, misschien mag het weer waqt minder zijn maar de omgeving is stukken beter dan gewoon thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

S.O.S. Wie kan mij van mijn duffe kop af helpen? Goh, ik zal toch wel weer blij zijn als die vijver af is hoor. Ik merk toch dat ik wat onrustig ben. Wil vooruit, wil het af. Maar goed ik houd voor ogen dat dit het laatste grote project, buiten in de tuin is. Dan hoef ik daar niet zo veel meer aan te doen.
Wat ik me afvraag hé? Al die olie die nu weg stroomt, kunnen ze die nog gebruiken als ze die op vangen? 't Is wat het groter dan de helft van Nederland. Wat doen ze moeder aarde toch een hoop geweld aan.
En dan die J. v.d. Sloot. Die jongen moeten ze toch opsluiten. Die is toch wel erg ziek.
Zo Bol gaat aan de koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ekster, uitstekende morgend. Rustig blijven bol, je kan niet de hele wereld aan, zoals igor en hannah1 zeggen, eerst even die vijver. Wat zal het prachtig zijn van de zomer. Wat ga je er heerlijk aan kunnen relaxen, doch niet alles te vlug klaar willen krijgen. Beter het werk een beetje verdelen, des te meer plezier heb je er aan.

Hier dan de vermiste foto van Lefkimi

En onze vaste stek bovenaan Paleokastritsa, namelijk The Golden Fox

En het prachtige uitzicht van Paleokastritsa, het mooist van gans Corfu.

Enjoy :D:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben gereed voor de dag :huh:

dus niet, maar ik moet wel

iedereen een hele fijne dag en tot laters

ps,
duffe bol,

neem eens een dag voor jezelf, bent maar met iedereen bezig en komt daardoor niet aan jezelf toe!
je weet het he?
af en toe moet je wel egoistisch zijn.
Dus hop met die kont in een relaxstoel en geniet van dat kleine laagje water in de vijver, morgen weer een dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah goeie morgen. Ik maak mijn wereldje al kleiner. Wil dadelijk al 400 vierkanten meter van m'n tuin afsluiten. Dus dat laat ik gewoon braak liggen. Houd dan ongeveer 200 vierkanten mtr. over. Dat moette doen zijn. Zeker met een grote vijver. 't Is nu gewoon nog ff doorzetten.
:rose:netje Ik wil volgende week helemaal klaar zijn met de vijver. Dat moet lukken:)

Wil lieverd jij gaat lekker hé? Wanneer kom je nu weer terug? Ja je had dat rare gezicht weg mogen laten hoor. Het lijf mag er zeker wel zijn.:P Is helemaal niets mis mee.

Moghu lieve Tas. Ik ga het zeker rustigaan doen vandaag:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol lieverd, op 8/6 's morgens vroeg vertrekt de ferry opnieuw naar Venetië en dan op 9/6 's avonds laat thuis, als alles naar wens verloopt tenminste. Op 10/6 's morgens al gaan werken, bweuuuhk, dat gaat even tegenslagen denk ik.
Ja hoor, ik had er veel meer schrik van dan het is. En daar zit heel dit forum voor een groot deel tussen hoor ! Het is geen vlekkeloos parcours, maar dat had ik dan ook niet verwacht, alleen dat het veel en veel erger ging zijn !
Dat lijf ? Tja, even intrekken en dan alles terug laten hangen hé :D En dat hoofdje ? Toch goed gevonden hé ;)

Vie, goedemorgen ook en laat de koffie je smaken :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Vie:heart:

Ja Dar die jongen is gewoon een psychopaat. Ik snap trouwens niet dat zo'n meid met hem mee is gegaan. Ja sommige mensen kicken op zulk soort mensen. Raar hoor.

Mensen ik heb besloten dat, als muts niet terug mag komen, ik in hongerstaking ga.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...