Moby Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Zo, oren uitgespoten. Merk nog geen verschil. Vroeger hoorde ik een 'plop' en hoorde ik direct beter. Nu maar even afwachten tot het water er allemaal uit is.Gisteren een dierbare stoel verkocht. Moest opnieuw bekleed worden en dat kunnen we echt niet betalen. Het is een bijzonder ontwerp en we hebben er een prachtig bedrag voor gekregen.Man en ik kopen 1 cadeautje voor onszelf (ik Chanel 19) en de rest sparen we op voor de studie van onze zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Soms mag je jezelf ook wel eens verwennen hoor Tida,vooral omdat het toch pijn doet zo,n dierbare stoel weg te moeten doen!En voor de studie voor je zoon.........das zeker een goede besteding toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Hallo allemaalKoffie, beetje lezen, Vandaag rustig aan, morgen alweer een workshop en de les van gister was ook al pittig. Vlam wilde vanavond afspreken maar dat heb ik maar even niet gedaan. Knap he van mij haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Heb ik iets over het hoofd gezien ?????? quote: Originally posted by: CarolienEn of er nog reactie van Woman was, nope, naja geeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Heee ik zie ineens nog meer mensen!Goedemorgen Em,woman blondie en wil!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Indeed, ik ga onmiddellijk zoeken quote: Originally posted by: CarolienJawel Von maar ik had wat aan haar geschreven en meestal reageert ze wel, zal ze het niet gezien hebben, geeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Tida, welkom hier, haha.Ze hebben qua oren uitspuiten een nieuwe techniek. Ik moet ook regelmatig mijn oren uitspuiten, heb een te nauwe gehoorgang en teveel oorsmeer.De laatste keer hoorde ik die plop ook niet, zo raar vond ik dat!Maar ze gebruikten die hele grote spuit ook niet alleenmaar een heel klein injectiespuitje, was dat bij jou ook zo?Ya, wat fijn om je weer te lezen, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Geen idee woman,ben al even niet op ADB geweest.Hoe gaat het met je dansen en je lover natuurlijk of loop ik nu heel erg achter??hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Heee Em,Tja ups en downs maar alles komt goed!Wat een inpact kan zoiets op je leven hebben zeg!Niet alleen zakelijk maar ook in je relatie!Hakt er aardig in hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Goedemorgen Tida, wilrijk, woman, yajala, Emmaroos en een ieder die later nog langskomt.....Hier vanmorgen effe druk geweest in mn huisje (stofzuigen/dweilen/was wegwerken...)Werd tijd ook !!! Van uitstel komt afstel he !!! Weet het zo goed, maar waarom kan ik mezelf er dan niet toe zetten het een beetje bij te houden...Afijn, nu weer alles aan kant, alleen nog een kleine strijk van 2 wasmanden... hahahaha !!!Maar dat kan wachten !!!Nu eerst gaan genieten van het zonnetje en niet teveel piekeren !!!Gisteravond een flinke aanvaring gehad met mn vriend... Hem erop gewezen dat ik het gevoel heb weinig steun van hem te krijgen en dat hij zelf ook wel eens zijn verslaving aan de joint mag gaan onderzoeken... Meende wat ik zei, alleen heb ik er nu een dubbel gevoel bij, want kan hem niet verplichten aan zichzelf te gaan werken... Dat moet ie zelf beslissen, net als dat ik dat voor mijzelf heb besloten !!!Ben in staat om hem mijn excuses aan te bieden voor mijn aanval naar hem toe, maar ben dan wel bang dat hij dan weer denkt "ach, ze meent niet wat ze zei"En dat wil ik ook weer niet... Wil dat ook hij gaat nadenken over het hoe en waarom hij dagelijks zijn joint nodig heeft... Pfff... dilemma !!!Maar nu effe loslaten en relaxen in mn tuin !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Hoi Yaja, hoe issie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ik kan niets vinden Carolien Yajala ja het dansen gaat erg goed. Ga nu echt met grote stappen vooruit door de privélessen. Ik zie en voel het verschil. Op mn hyves staat een filmpje, als je het leuk vindt stuur ik je de mail via pebee. Ja en Vlam blijft ingewikkeld. Maar dat is meer mn eigen beleving. Sinds 20 jaar nuchter verliefd zijn is best gek. En hij snurkt verschrikkellijk. Zelfs beneden op de bank moet ik oordopjes in. Ik geef je wat kracht voor alle toestanden die je nu meemaakt in je leven:((((((((POWERRRRRRRRRR)))))))xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Goede morgen,Wat zijn jullie vroeg vandaagIk kom er net uit, een half uurtje geleden,niets voor mijEmmaroos, fijn dat het weer wat beter gaat!Ik was zo boos op jou....maar ben achteraf toch blij dat je het woord gebruikteomdat het mij de ogen opende. ik heb me ook vaak zo gevoeld,blind, nee vol onvermogen om te zien wat er was.blijven staren naar het verleden.Het ergste was, dat ik het meteen op mijzelf betrok,dat ik las { terwijl het er niet stond } :Dat ik me nu zo voel, komt door jullie, positievelingen,Ik las zelfs het woord positivisme, wat er ook niet stond.Ik sloot meteen de p.c. afen liet hem verder gesloten die dag.Ging mezelf weer heeeel zielig vinden:Zie je wel, gebeurt het wéér!Ik mag niet wezen wie ik ben,mag het niet op mÃjn manier doen, de depressie proberen te helen door te zien wat er wél is.Het was al nacht toen ik besloot om jou te schrijven,en daarvoor zocht ik jouw stukje van die morgen op,en zag dat ik weer in mijn oude valkuil was gestapt:alles op mijzelf betrekken,Alles wat een ander overkomt is MIJN schuld,IK ben hier de slechteling!!!Wat fijn dat je op een forum nog eens na kunt lezenwat er gezegd is.in 't echte leven kan dat nietzou er daarom zoveel onvrede en onbegrip zijn?dat we allemaal denken te horenwat we willen of kunnen horen?Mij heeft wat je geschreven hebt dus geen kwaad gedaan, EmmaroosDank je wel!En, omdat je graag zingt, en mischien dit lied van Huub Oosterhuis ook wel kent,krijg je, bij wijze van cadeautje, dit van mij'in de hoop dat je het kunt horen.Blijf niet staren op wat vroeger wassta niet stil in het verledenIk, zegt hij, ga iets nieuws beginnen,het Ãs al begonnenmerk je het niet? Emmaroos, en anderen ook,Vrede en alle goeds vandaag!Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Yalala en ER, het is idd verwennerij, die Chanel 19. Geld voor de studie van onze zoon is zeker welbesteed! Hij vind het heerlijk om zich zo breed mogelijk op te leiden. Hij doet wel zijn best om er zelf bij te werken maar dat is in Engeland toch moeilijker dan hier.ER, ik gebruik zelf een kleine spuit maar dan ben ik zo lang bezig. Vandaag hebben ze het met de grote spuit gedaan. Heb net als jij kleine gehoorgangen en veel smeer. Ik denk toch dat m´n rechteroor wat achteruit is gegaan. Is al een aantal jaren zo. Of ik de gehoorstest ga doen weet ik nog niet. Ik hoor goed genoeg en daar zal een gehoorapparaat echt geen verbetering in brengen, eerder last. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Dank je PP, ik vind het heel fijn dat je dat zegt.En ja, ik kan naar mezelf kijken.Ik denk dat Cathy ook er toe bijgedragen heeft dat ik mijn ogen open.De mensen in mijn omgeving geven dit al jaren aan maar op de één of andere manier wil/kan ik het niet aannemen en een 'vreemde'die het zegt opent dan gelijk je ogen?Ook pijnlijk voor mijn familie......Maar door dat mailtje van Tactive dacht ik. oh wat stom om zo te reageren, wat heb ik mensen bezorgd gemaakt.Niet wetende dat mensen zo erg met je meeleven.Nee, nou zeg ik het weer fout.Ik weet dat wel maar kende de impact niet.Ook jij PP, dank voor je inzicht naar mij toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 ik pak je POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR graag aan Woman!Fijn dat het zo goed gaat met je dansen!Stuur die link maar door,wil graag even kijken!En tja.........................ik kan niks zeggen over snurkende mannen.....mijne snurkt ook maar ik snurk er blijkbaar driedubbel overheen! hahahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Geweldig Woman,vind het zo gaaaf dat je dat kan!Mooi dat je daar zo,n passie voor hebt,mag je trots op zijn!Ik doe het je niet na hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Oh, Kore wat vind ik dat erg dat je zo boos op me was maar gelukkig is het goedgekomen.Wil je voor mij nog uitleggen waar die boosheid naar mij vandaan kwam?Mag ook vis PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ik weet nog niet hoe een pb moet, Emmaroos,en het is ook geen geheim.want je hebt het zelf allemaal al gezegd vanmorgen:al die mensen die met jou meeleven en het goede voor jou willen,ik ook dus.daarom was ik boos,maar nu dus niet meer.Heb je de rest ook gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 jazeker heb ik dat gedicht van Huub Oosterhuis gelezen Kore,Ik zing in een koor en daat hebben we dit soort teksten ook.En het is ook waar!!Dat bedoel je toch?En een pb versttuur je door een klik op het slotje bij iemands naam.Liefs, lieve Kore van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Heeee lieve Dees:heart:Hoe is het met je wijfie?Fijn je weer even te""zien""! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 En Ya, je bent een topper, echt hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Thanks Em:heart:Ik doe m,n best!We komen er wel hoor!Je bent een schat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Dank je Ya.Jij ook.Ik ga nu een heel moeilijk telefoontje plegen.Echt heel moeilijk.Dag. tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Goie middag,Kom snel ff kijken terwijl ik eet (ja Ya, weer een rare soep, waarom zit jij niet inje tuintje?) Trouwens, Albert zit nog steeds op het dak te wachten op Dollie!Em. heb jij nog iets gehoord over volgend weekend, de meeting?Mooie tekst Kore. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden