Spring naar bijdragen

zondag 6-6 2010

igor

Aanbevolen berichten

Hannah,
nee geen referenties,
huisarts is nieuw dus die moet er ook nog inkomen (lokale netwerk),
binnen Brijder ben ik begonnen met een jonge pas afgestudeerde psychologe, maar ik denk niet dat dit gaat werken.
Het is een kille verhouding,
zo anders dan met andere mensen binnen de Brijder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoe vaak heb je die psych. nu ontmoet Jan? Soms heeft het gewoon tijd nodig om elkaar een beetje beter te leren kennen. Mijn ervaring is, dat het vaak ook ligt aan hoe ik mezelf opstel. Toen ik de eerste keer bij mijn psych. kwam, stelde ik me heel open op en vertelde veel. Misschien heb jij daar wat meer moeite mee en heb je gewoon wat meer tijd nodig. Van de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat, als je al denkt "goh wat is die jong"dat dat het al niet zo lekker gaat lopen.

Dag lief Witneusje van me:):rose: Voor jou al vast een zonnetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb maar eens een info mailtje gestuurd naar yoga
Ik las op hun site dat je in de zomer voor een habbekrats willekeurig aan elke les kan meedoen. Dat is prettig.
hoop dat het gaat lukken, maar zou niet weten waarom niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'middag saam :)

Vandaag een niksdoen dag. Gisteravond geen stem meer over van het parten met allerlei mensen hahahaha. Net wel buiten geweest met de honden. Er is op de buienradar nog geen regen in zicht maar het is wel bewolkt. Het lijkt er zelfs op dat we van regen en onweer hier hooguit een staartje krijgen. Van 27 graden is hier gelukkig geen sprake.
Voel me een beetje alleen omdat m'n man de hele dag weg is. Ben wel blij voor hem dat het niet zo warm is want hij zit wel 5 uur in de auto.

Vanmiddag 2 uur geslapen en grappig gedroomd. Kon op een groot scherm een tikje geven en zag m'n gezin met honden weergegeven zoals ik ze online noem haha. Het was wel dat ik me zorgen maakte over onze privacy. Dat doe ik irl niet zo. Wel van m'n gezin maar niet van mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Jandoedel

...Brijder ben ik begonnen met een jonge pas afgestudeerde psychologe, maar ik denk niet dat dit gaat werken.

Hoi Jandoedel, ik geloof dat ik dezelfde heb gehad... Een mooie brunette met benen tot aan
haar oksels... my god... Dat werkte dus ook niet voor mij. Leidt te veel af.
Je mag gerust om een andere hulpverlener vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Joris

Hoi Jandoedel, ik geloof dat ik dezelfde heb gehad... Een mooie brunette met benen tot aan

haar oksels... my god... Dat werkte dus ook niet voor mij. Leidt te veel af.

Je mag gerust om een andere hulpverlener vragen.

Nou Joris dan ben je toch zo uit gekeken? Dan blijft er echt niet veel over. En daar moet je het toch van hebben.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een

Een goedemiddag voor alle forum bezoekers.
Heb fff snel wat gelezen en heb het idee dat het over het weer gaat.
Nu dat is nieuw dat hoor je nergens. Gisteren was ik in ge sportschool lekker spinnen, zegt iemand, van mij mag het wel weer kouder worden.
Daar zakt mijn broek vanaf, is het lekker weer is het nog niet goed.
Er is altijd wat te zeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...