bolletje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 quote: Originally posted by: VieBol Klinkt alsof je alweer een therapeut jou niet laat helpen, maar andersom. Nee hoor Vietje,waar we het wel erg lang over gehad hebben is over het ziektebeeld psychopatie en lichaamstaal.Omdat ik me zo vaak af vraag wat b.v. een psychopaat voelt bij een daad enz. En hoe je aan iemand zijn lichaamstaal kunt zien of hij liegt. Maar we hebben het ook gehad over mijn relatie met Jos. Dus zeker 3 kwartier van het uur over deze dingen gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wat is het simpel hè Cath? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Het gaat, stapje voor stapje.Zo langzaam aan begint alles in mijn hoofd weer eenbeetje op orde te komen.Het was een sprong in het diepe maar de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik had het eerder over een gesprek van vanmiddag en mijnhulpverlenen. Was wel wat gespannen. Maar het was gewoon goed eigenlijk.Dat kreeg ik terug althans. Mooi.Ieder heeft die zachte hand nodig ! (ook als er geen noodlot is.... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Er komt een moment dat je alcohol helemaal niet meer belangrijk vindt. Dus maak t niet meer uit dat je niet meer drinkt. quote: Originally posted by: DesiIk zit met t probleem: hoe leer ik accepteren dat alcohol nooit meer voor me weggelegd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Bor. Alles wat je geeft krijg je in drievoud terug. Dus deze :heart: zijn voor jou meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Haha die PP. Ja als ik het nalees heeft het wel iets Christelijks....En weet je, ik let niet altijd goed op emotions... maar wist dus ook niet aan welke zin je jouw tekst verbond...Nou gelukkig heeft Mar een mooie gekozen. Nu moet ze er nog haar initialen bijzetten: eerlijk gejat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dapper Tina, springen! Ja, Bor dat is ook zo natuurlijk, tnx!Hee Cath well done! Mooi!Zo is het WomanNiet belangrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Bolletje, ik moet ook hartelijk lachen om je joke. Erg leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Woman ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hoi Tina nice to see you again Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Zo lekker kaal is mooi genoeg Het heeft iets warmsen sobers tegelijkBor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ha die Bol!Ik schrok eerst dat je een hele naam vermeldde, maar herkende onze Joran er niet uit.(Fijn, om zo nu en dan te kunnen praten hè!)Het is goed dat Joran heeft bekend.Natuurlijk was het bedreigend voor hem dat dat meiske in zijn pc aan het snuffelen was.Hij is opgejaagd geweest,... wie of wat ie ook is: ik vind het dieptriest, ook voor hemzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Oeps, fijn te lezen.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Albertine, ik vind je een moedig mens:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik ga weerHet was goeddat ik even kwam!Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Lieverds, ik ga ook even wat anders doen. Boodschappen en dergelijke dagelijkse gedoetjes.Bye bye.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Bolletje wat vind jij van mn verhaal van poesje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 GewoonZomaarDaaromYes! Those are the bestOntvangen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Zo weer terugHoef het apparaat niet meer te gebruikenHeeft onvoldoende effectHoi Albertinefijn je weer te zien.BolIk hoop niet dat wat je geeft je drie keer terug krijgt Heb onlangs wat aan de milieuboer gegeven...Dar en BorretjeWie weet, nieuwsgierigheid nog even bedwingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 MArjoIk was afgelopen zaterdag in FrieslandHeel gezellig, dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Haha dat menneke van 26 lijkt wel wat op Cat StevensSpeelt ook in een bandje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik weet niet echt waar het gevoel van af komt "ik mag niet meer". Kom veel in gelegenheid waar wel gedronken wordt en voel me dan op een eiland. Mijn partner wil ook niet dat ik drink Ook niet voor de gezelligheid.Ik heb het gevoel dat ik buitengesloten wordt.i:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dat gaat echt over DesiIk had dat ook heel ergNu niet meer, nu voel ik me juist een stoere koningin op zo'n feestjeIn het begin is het nog wel eens beetje moeilijk, maar na een poosje ben ik er aan gewend en heb ik meer lol dan de drinkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden