Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Het gaat niet om mijn eerdere tekstenHet gaat om nuFocussen op hetHier en nuThat's it Sid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik ben een aapDie samenleeftmet vrouwe jeuzelEr is wel es gelazerin de tent, ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Even serieusIk ben nogal veroordelendVeel afweermechanismen nogHet flitst hier nogal heen en weerEen flitsend persoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Marjo,Ik heb het boek wat jij me aanraadde hier liggen, Eenzaamheid hoeft niet.Ben er momenteel in aan het lezen.Dank je want het is een goed boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Middag allemaal,Heb je je brief al Bor?Marjo ik heb ook nog al es last van flitsendheid Em kom jij nu zaterdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hee, wat leuk Emma!Het was een tip van deRB-therapeutAls je het uit hebtmag ik het dan lezen? Wat een muts hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ja Marjo, natuurlijk mag jij het dan lezen.Ik stuur het wel naar je toe dan.VM ik weet het nu niet zeker meer. Heb er wel altijd rekening mee gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ben weg. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik ga er weer even uitEr is veel herkenningMaar ook de neigingom teveel naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Fijn Emma!PB je wel effe watpersoonlijke gegevens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Succes bij de Peut Bollie Wat vervelend Bor, al dat wachten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Jeuzelen hoort er ook bij!Marjo, oordelend? Nou mooi dat je dat in elk geval van jezelf weet: scheelt zoveel!Buiten roept begrijp ik. Het is wel wat betrokken geworden, meer wolken en dus grijsheid.Frips gedoesjd en nu gaan stofzuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nou gewoon, dat je je daarna weer zo lekker frips voelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Zo daar ben ik met een bak koffieVandaag maar eens kleine dingetjes plannenNiet teveel gedoeAlhoewel ik brand van verlangen om zelf dan maar mn dak op t klimmen. De dakman is al 3x geweest en kon niets vinden van een lek. Ik denk dat ik het van binnen eens open ga maken. moet wel echt eens gebeuren want ik slaap nu beneden ook niet goed meer. Erg jammer want het was een paradijsje, maar nu hebben de muizen bedacht dat ze wel eens via de muur aan het hoofdeinde van mn bed mn huis kunnen inbreken. Crunch crunch en 2 katten die roerloos op wacht zitten. Dus die slaapplek doet het niet meer, ik sliep er als een roosje !!Dus nu wil ik weer boven slapen, maar dan moet eerst het daklek gemaakt. Pfff word al moe als ik dit opschrijf.....Nou eerst maar eens koffie en een lijstje maken met kleine dingetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Twee katten die roerloos op wacht zitten.....Klinkt niet erg muisvijandelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Najaaa Borretje, zo blijf je toch bezig!!!Zou je vandaag de brief krijgen? Dan zou ik direct bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik had allang gebeld Bor!Cathy, ik wil ook Frips worden!!!!!Wat betekend jeuzelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dan zou ik helemaal bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 De katten wachtten geduldig tot de muizen hun snuitje door een gaatje in de muur laten zien. Ze zitten nog in de muur namelijk. knaag knaag heel vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Jeuzelen is een beetje zeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 K. krijgt op school een briefje mee:Moederdag is dit jaar al eens gepasserd.Nu is het papa's beurt om verwend te worden.Voor het cadeautje van papa zouden we graag een vol flesje bier (papa's favoriete bier) en een drietal foto's hebben.De personen op de foto's mogen niet groter zijn dan 5 cm op 5 cm. Hiermee bedoelen we de persoon op de foto, de foto kunnen we nog altijd verknippen. Ik zal mijn onderschrift moeten aanpassen denk ik, verknippen stond er nog niet bij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nee voila, Bor. Alcohol promotie?????Ik ga een flesje cola meegeven, boycott! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hier een buitje.Ook daar kun je van opfripsen VM! Ga in de regen staan!Owh, ja, ik zou op zijn minst wel aangeven op school dat bier problematisch kan zijn; dat niet ieder dat op prijs stelt en idd: wat een signaal zet je ermee uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Cathy, laat me niet zo schrikken joh. Een buitje? Ik heb de was nog buiten hangen maar hier is het nog droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hier terug de zon, dus humeur wel weer opgefripst Cathy.(hoewel ik een warme regen bui met momenten ook wel leuk vind, hier noemen ze dat "malse regen")Ik vind idd. dat ik daar toch wel iets moet van zeggen!!Zo zie je maar hoe vanzelfsprekend alcohol vaak wordt gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden